4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > nu trage bmw e46

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+4 voturi

Nu trage bmw e46

salu baieti sint si eu nou si am si eu o problema cu masina mea bmw e46 nu stiu ce sai mai fac ca nu trage de parcai o  dacie de 20 de ani si asta o ziso mai multi prieteni nu numai eu am observat, daca a mai patit cineva asa ceva sami zica si mie ca deja disper a si e diesel cu ea va multumesc si va salut

Imagini atasate

A intrebat ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

Cel mai bun raspuns:

+1 vot
A raspuns mortyx (10,580 puncte) acum 12 ani poate are ceva la turbina...

Comentarii:

A comentat ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani apropo de turbo merge contino ? sau intra la anumite turatii ca la mine nu se sinte ca la alte masini?de ex am condus un pasat si se sintea cind intra turbo
A comentat ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani da am ajuns si eu la aceias concluzie am sa o duc la un mecanic oricum ms mult

Alte raspunsuri: (18)

+7 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Se cere clar o diagnoza prin care se urmaresc atent paramtrii activi de functionare a motorului.
Posibil ca nu functioneaza comanda turbo din vari motive.

Comentarii:

A comentat ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani asta ce inseamna sa o bag pe calculator?ms si scuze de deranj
+2 voturi
A raspuns mecarm (10,840 puncte) acum 12 ani Pai nu putem sa-ti spunem pt ca nu stim ce motorizare are???Benzina sau diesel....macar atat sa stim.

Comentarii:

A comentat ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani masina e din anul 2000 are motorul de 2000 si  are 136cp
A comentat ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani e diesel si cind ajunge pe la 2000 de roratii indiferent cas cu a 2 a sau cu a 3 a de acolo se sinte ca nu mai merge ci ff greu
+3 voturi
A raspuns mecarm (10,840 puncte) acum 12 ani Atunci primul lucru de verificat este turbosuflanta.

Comentarii:

A comentat ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani

editat de ghitaarad acum 12 ani

pfff mai bagat in ceata si turbosuflanta cum se verifica tre sa o duc la un mecanic? sau pot sa  fac si eu treaba asta?multumesc si imi cer scuzept deranj
+4 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Pai depinde,daca te pricepi poti sa verifici si tu,daca nu, mai bn te abtii.Sunt multe de verificat,incepe cu filtere(de aer,de motorina,etc.),dupaia turbina,se verifica axul daca nu joaca,desi din ce spui tu,pare turbosuflanta batrana,uzata,sau motor infundat(verifica evacuare la diesel se mai face calamina,admisia).Daca ai cv neclar mai intreaba-ma te ajut cu cea mai mare placere.Bafta!

Comentarii:

A comentat ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani salut liviu filtrele leam schimbat pe toate si tot asa merge deci nu e mai ramine cum spui tu turbosuflanta dar aici e prea complicat nu cred ca e de mine asai? ar trebui sa o bag pe test ? multumesc
+2 voturi
A raspuns ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani stie cineva cum se verifica turbosuflanta?si unde o are masina mea?multumesc
+3 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Pai turbosuflanta este amplasata pe serpisori(galeria de evacuare),si  poti sa o verifici si tu,dar mai bn dute la un service.Ai putea sa bagi 2 degete la elicea de la turbina si sa ii incepi sa misti de ea sus-jos,stanga-dreapta,si daca are joc inseamna ca este axul de la turbina stricat.Cam atatpoti sa fac tu restul tine de  service(facuta o diagnoza,etc.)Daca tu spui ca i-ai skimbat toate filtrele,inseamna ca este  turbina sigur.Eu zic sa incepi sa cauti  o turbina SH,in stare buna.Bafta!

Comentarii:

A comentat ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani

editat de ghitaarad acum 12 ani

da am inteles acuma turbo e sigur defect am sa o duc la un mecanic sa o verifice, si eu tot aia banuiam sa fie dusa oricum raspunsul tau mia fost de mare folos si de aceia tin sati multumesc mult. a si mai am o problema daca ma mai poti ajuta si cu asta nu se aprinde in bord becul de la motor cind pun contactul. e normal??un salut
+1 vot
A raspuns ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani a si am uitat inca ceva poate stie cineva de ce nu se aprinde becul de la motor cind pun contactul? alti miau zis ca e normal dar eu nu cred. voi ce parere aveti? va salut
+1 vot
A raspuns answ3r (5,430 puncte) acum 12 ani ai si varianta reconditioanrii pe care eu ti-o recomand daca o faci cu piese de calitate si cu scule specializate de centrare a axului.pretul e undeva la 900--1200ron + montat/demontat.

Comentarii:

A comentat L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Varianta  reconditionarii nu este asaa  buna,ptr.ca oricat de bune ar fi kitul de reconditionare,tot nu se compara cu o alta turbina(o turbina sh si bineinteles ca si ea se poate strica,daca nu gaseste un buna).Parerea mea este   ca acele kituri sunt proaste din punct de vedere calitate/pret.Cu suma spusa de tine sus cred ca se gaseste o turbina SH,nu sunt sigur cat costa una SH buna.
+7 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Pregatita pentru vanzare.
Recomandarea universala in a face o nenorocita de diagoza ramane valabila,asta inainte sa faci motorul bucati la diverse recomandari din diverse directii.
Ai fi surprins sa vezi ce defectiuni ascunde.
Daca motorul are si clapeta pe admisie,este de verificat si asta.
Pentru o clapeta de admisie inchisa din motiv de furtunas sarit ,unii au schimbat turbine degeaba....  :):):)
Trebuie sa va dezobisnuit la bagat surubelnita in motoare inainte de o diagnosticare minutioasa.

Comentarii:

A comentat ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani asa am sa fac o diagnoza si acolo sper sa aflu ce e cu ea, oricum mii de multumiri pt. ajutor
+2 voturi
A raspuns ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani da e si asta o varianta dar nu stiu cit va tine reparata ca garantie nu cred ca o sami dea nimeni asai?
+3 voturi
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Despre becul din bord,o fi o eroare sau ars.(uitate si pe la sigurante totusi).
+1 vot
A raspuns ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani mam uitat si la sigurante si sint ok, de ars nu cred ca sa ars pt. ca e led.
+3 voturi
A raspuns fulgerash (8,220 puncte) acum 12 ani Filtru de motorina .

Comentarii:

A comentat ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani filtrele leam schimbat pe toate
+2 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Vezi la debitmetrul de aer. De obicei asta se intampla la diesel-uri. Poate sa fie si turbina, iar in legatura cu turbina, daca e de la turbina nu este neaparat dusa, poate fi si din cauza depunerilor in turbina, Curato si nu ai treaba. Depunerile apar atunci cand mergi subturata cu ea. Daca schimbi vitezele intre 2500 - 3000 de ture nu se intampla asa ceva.
Salut :)
0 voturi
A raspuns ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani salut da stii tu cum il desfac turbo  ? si daca nu e vreo problema daca il desfac ?  ms

Imagini atasate

0 voturi
A raspuns buggghy (8,600 puncte) acum 12 ani bagai chip .
sau schimba-i turbina.
0 voturi
A raspuns ghitaarad (1,520 puncte) acum 12 ani salut baieti am rezolvat defectiunea era filtrul de aier eu cu cine am vb. sa mil schimbe doar la curatat si nu la schimba de cind lam schimbat eu masina merge f bine de parca e alta,  vreu sa aduc mii de multumiri echipei 4tuning si la toti cei care mau ajutat, numai bine salut
0 voturi
A raspuns buffyy2006 (140 puncte) acum 8 ani aceeasi problema si pe la mine la un 320 i din 2001, nu trage decat daca trec de 4mii de ture si gol.am fost la un service si miau spus ca ar fi sensorulde pozitie ax cu came .sa fie oare asta problema? acum nustiu.care stie rog raspuns. motorul e cu vanos am uitat sa specific