A raspuns
asconna
(270 puncte)
acum 13 ani
Situatia este clara:
Motivul unei eventuale "respingeri" la RAR este strict legat de "interventii ce aduc modificari asupra caracteristicilor tehnice ale vehiculului de la momentul omologarii de tip".
Ca paranteza la RAR vei merge pentru....... obtinerea autentificarii. In cazul acesta inspectorii RAR vor opera doar asupra elementelor de identificare ale vehiculului pentru verificare. Doar in cazul in care ITP-ul nu este valid mai fac si operatiunile de verificare tehnica pentru verificarea incadrarii in parametri.
In cazul unor modificari grosiere (modificare subsantiala caroserie ce induce dimensionare ce nu respecta cotele standard, decupare/taiere, interventie asupra elementelor nedemontabile, sudura, inlocuire neconforma, montarea de elemente atipice si neconforme sau ce apartin altor tipuri/categorii de vehicule... etc), utilizarii de echipamente (instalatii alimentare alternative neomologate) sau montarea unor componente/anexe/accesorii ce induc modificari asupra caracteristicilor omologate pot sa apara probleme.
Vis-a-vis de cele mentionate de tine nu prea vad motive de comentat la RAR, are tot atatea usi, se deschid/inchid la fel ca cele de origine (nu-s LSD-uri, gullwing sau suicide, nu-s sudate).
Gata, bafta!