Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Problema Cielo

Se incinge motorul...

Astazi am fost la un service si pe langa altele, am schimbat si garnitura de chiuloasa (am citit pe forumuri ca ar putea fi vinovata de problema mea). Dupa demontat-motat chiuloasa, prima problema care a aparut a fost ca pierdea antigelul pe undeva pe la un "furtun de scurgere" (nu stiu sigur daca asa ii zice, asta am inteles de la mecanic) si neavand ce sa ii faca atunci, pe loc, mecanicul mi-a dat niste antigel de rezerva, ca sa mai completez la nevoie. De la service pana acasa (maxim 3 km) antigelul nu a mai curs, dar cand am ajuns acasa am observat ca se incinsese tot pe sub capota si cand am vrut sa desfac capacul vasului de expansiune, antigelul fierbea.
Mentionez ca pana astazi nu am avut problema asta, si ca acul din bord nu prea indica.
Ce sa fie de vina ?
A intrebat adyvalentin91 (180 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Poate fi termostatul sau instalatia neaerisita bine.
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Ma intreb pe unde gasiti mecanici de astia?
Cauza distrugerii garniturii au fost gasite / remediate ?
Cum scoti masina afara din Service cu pierderi de lichide?
Motorul de Cielo se aeriseste mai greu.

Comentarii:

A comentat adyvalentin91 (180 puncte) acum 12 ani Garnitura banuiesc ca a fost distrusa in timp (nefiind schimbata de ceva ani buni), dar cand am mers la service, am mers cu scopul de a schimba esapamentul (nu garnitura) si cand a ridicat masina sa se uite pe sub, mecanicul a zis ca trebuie schimbata si ea.
Am scos-o din service cu pierderi de lichide pentru ca de vina ar fi fost caloriferul din bord (asta au spus vreo 2-3 mecanici de prin service), care se presupune ca e spart si nici nu il aveam ca sa il poata schimba, nici nu mai era timp... deja statusem vreo 9-10 ore in service.
Posibil sa fie neaerisit bine, cum spunea alex.sparco, pentru ca dupa ce am oprit motorul si am incercat sa dau jos capacul de la vasul de expansiune, bolborosea antigelul prin toata instalatia.