4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > problema opel astra g 1.6 16v

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+3 voturi

Problema opel astra g 1.6 16v

sal,de cateva zile am o problema cu acul indicator de la rezervor ,cum depasesc viteza de 90/100km/h se duce spre full acul.cineva mia zis ca e infundata aerisirea de la rezervor.problema e ca nush cum sa ajung la aerisirea rezervorului nu am intampinat niciodata problema asta. daca e cineva sa imi explice care sunt pasii si daca e posibil sa imi arate si vreo poza ceva ca sa stiu care e aerisirea de la rezervor. multumesc anticipat
A intrebat yokoy (830 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat PH-93-NIM (3,220 puncte) acum 12 ani dupa ce depasesti viteza de 90/100 km/h consumul tau trece pe minus si asa se umple rezervorul....

1 Raspuns

0 voturi
A raspuns PH-93-NIM (3,220 puncte) acum 12 ani

editat de PH-93-NIM acum 12 ani

lasand glumele la oparte
sunt trei sisteme depinde din ce an e masina ta
1- Rolul aerisirii este preluat de sistemul de recirculare a gazelor din rezervor (EVAP), la care daca ai defectiune ar trebui sa ti se aprinda check-ul in bord.
Presiune in rezervor face si la mine dar nu miroase a benzina in jurul masinii.
Incearca sa depistezi exact de unde miroase.
2-Busonul din constructie are o supapa ce permite intrarea aerului in rezervor pe masura ce scade nivelul carburantului, probabil tot pe aceasta supapa se face si depresurizarea acestuia
3-este un furtun de aerisire ce merge pana in fata la pompa de vacum(stanga sub aripa din fata,cred ca asa este si la astra) si dupa aceea in filtrul de aer.
poate iti este infundat furtunul sau pompa de vacum nu deschide la o anumita presiune.
furtunul se afla deasupra rezervorului(unde ii cel mai inalt)ca sa il verifici trebuie sa dai jos rezervorul sau din partea opusa il dai jos si bagi aer cu un compresor sau pompa sa vezi daca nui infundat....daca ii ok atuncea pompa ii dusa sau furtunul dupa pompa infundat.
acum depinde ce sistem ai tu  ,asta afli tu
(nu detin opel astra,nu am de unde sa stiu)

Comentarii:

A comentat yokoy (830 puncte) acum 12 ani ms mult de indicatii,o sa incerc sa vad ce pot face