A raspuns
PH-93-NIM
(3,220 puncte)
acum 13 ani editat de PH-93-NIM acum 13 ani
lasand glumele la oparte
sunt trei sisteme depinde din ce an e masina ta
1- Rolul aerisirii este preluat de sistemul de recirculare a gazelor din rezervor (EVAP), la care daca ai defectiune ar trebui sa ti se aprinda check-ul in bord.
Presiune in rezervor face si la mine dar nu miroase a benzina in jurul masinii.
Incearca sa depistezi exact de unde miroase.
2-Busonul din constructie are o supapa ce permite intrarea aerului in rezervor pe masura ce scade nivelul carburantului, probabil tot pe aceasta supapa se face si depresurizarea acestuia
3-este un furtun de aerisire ce merge pana in fata la pompa de vacum(stanga sub aripa din fata,cred ca asa este si la astra) si dupa aceea in filtrul de aer.
poate iti este infundat furtunul sau pompa de vacum nu deschide la o anumita presiune.
furtunul se afla deasupra rezervorului(unde ii cel mai inalt)ca sa il verifici trebuie sa dai jos rezervorul sau din partea opusa il dai jos si bagi aer cu un compresor sau pompa sa vezi daca nui infundat....daca ii ok atuncea pompa ii dusa sau furtunul dupa pompa infundat.
acum depinde ce sistem ai tu ,asta afli tu
(nu detin opel astra,nu am de unde sa stiu)