4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > probleme motor piaggio liberty...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

–1 vot

Probleme motor piaggio liberty 125cc

buna am o problema cu scuterul am vrut sal segmentez lam segmentat lam pus inapoi sus lam pornit dar imi inpinge aier pe furtunu de la ulei care vine la filtru de aier si imi fumega ff tare ce sa intimplat ma poate ajuta cineva supapele sunt perfecte la taceti nu am unblat de loc este in 4t porneste greu

A intrebat e0zz (370 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Este a treia oara cand deschizi acest subiect.
A comentat Andreiutsa (4,820 puncte) acum 12 ani deacord cu turbojack si inca ceva .. invata sa scri si sa pui semnele de punctuatie !
A comentat sLi4bmw (3,330 puncte) acum 12 ani 1-0 pentru limba romana =))

4 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns AlexSpeed (20,510 puncte) acum 12 ani

editat de AlexSpeed acum 12 ani

esti sigur ca segmentarea a fost facuta bine? ca fum din alta parte nu are de unde sa iasa.. decat ulei ars...
+6 voturi
A raspuns tavi_cc (15,590 puncte) acum 12 ani Am mai raspuns la intrebarea ta in celalalt topic si ti-am enumerat potentialele probleme.In orice caz verifica sa nu ai ulei amestecat in benzina(eroarea incepatorului ce adauga ulei in benz destinata motorului in 4 timpi=fum),reglaj supape,aprindere,reglaj carburator.Daca nu revine la o functionare normala,verifica pozitia pistonului,segmentilor(dar sper ca ai cumparat un set cat de cat bunicel ce are pinii de ghidaj pentru segmenti) si mai ales cota setului de reparatie(degeaba este nou daca este pistonul *mai mic*).Am intalnit astfel de probleme.Un sfat:pistonul fara segmenti pe el,introdus in cilindru,trebuie sa formeze o perna de aer ce il impiedica sa *alunece* liber in cilindru.Trebuie sa obturezi cu mana capul cilindrului(unde este chiulasa),introduci pistonul pe partea cealalta si urmaresti alunecarea sa.Nu trebuie sa alunece repede si mai ales fanta de lumina formata intr-e el si cilindru nu trebuie sa fie mare.Succes
p.s:daca ai desfacut si pe la aprindere ceva(nu stiu la tine cum este,cu magnetou etc) verifica pozitia daca este corecta;poate iti da scanteie cu delay/avans nu cand este pistonul la p.m.sSper ca m-am facut inteles:)
0 voturi
A raspuns Sevastian_Vr6 (3,540 puncte) acum 12 ani Segmentat prost...
0 voturi
A raspuns cr1571n3l (220 puncte) acum 12 ani invata in primul rand ceva gramatica,ne zgarii pe creier...cat despre motor,cred ca nu ai pus distributia la punct.