Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+4 voturi

Sunet ciudat

Salut. Detin un golf 4 din 2002 1.6 16v cod motor azd. De o saptamana a inceput sa se auda un scartait (ca si cum o piesa in miscare ar slefui un plastic) iar asta se intampla doar la relanti. In sarcina motorul se aude perfect si toarce frumos. Alte defectiuni nu am observat. Poate doar o usoara vibratie in volan tot la relanti...

Pareri in legatura cu ce ar putea fi? Multumesc anticipat!
A intrebat dreamboy (8,210 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns oNu (6,910 puncte) acum 12 ani cand ai schimbat ultima oara distributia? poate fi de la cureaua de distributie

Comentarii:

A comentat dreamboy (8,210 puncte) acum 12 ani Distributia este schimbata la 90 de mii. Acum are 123 de mii...Mentionez ca am obiceiul sa o duc des pe la 5500, s-ar fi putut uza distributia asa repede?
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Cel mai probabil e cureaua de distributie intinsa si patineaza.
Face asta doar la rece sau tot timpul?
A comentat dreamboy (8,210 puncte) acum 12 ani Tind sa cred si eu asta, dar nu se aude tot timpul. De obicei cand e mai frig afara, la prima cheie nu se aude. Dupa ce a ajuns apa la 90 si fac 2 depasiri mai fortate iar apoi o las la relanti incepe sa scartaie...
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 12 ani Salut!
Daca lasam putin mecanica si trecem pe fizica,e cam logic.La rece materialul e contractat si nu patineaza,iar cand se incalzeste se dilata.
Intai verifica si rolele pe care e asezata,rola intinzatoare si cureaua.Sa nu aiba dinti rupti sariti tociti.
Daca e de aici ramane de schimbat cureaua si rola intinzatoare.
Numai bine!
A comentat dreamboy (8,210 puncte) acum 12 ani Ok. O sa merg la un service pt o inspectie "ochiometrica" deoarece is 0 la cunostinte mecanice:D. In cel mai rau caz, cat mar putea costa toata distractia?
A comentat oNu (6,910 puncte) acum 12 ani trebuie demontata carcasa de la curea...cat sa zic in jur de 100 lei....depinde de service
+4 voturi
A raspuns mc rada (17,220 puncte) acum 12 ani

editat de mc rada acum 12 ani

Cine v-a invatat faptul ca aceasta curea patineaza?   Daca are dinti, si fuliile pe care vine montata au si ele dinti, cum poate sa patineze????   Cureaua de la distributie nu patineaza, nu scartaie, daca ii sar 2-3 dinti sau mai mult, axele (axele cu came si vibrochenul) nu vor mai fi aliniate si motorul nu va mai porni. In cel mai rau caz se pot rupe supape.   Ceea ce ar trebui sa verifici este cureaua de transmisie daca e uzata, cea cu caneluri care se vede cand ridici capota.  Rolele intinzatoare sau rola intinzatoare poate avea uzura si atunci apare acel scartait de care spui tu. O alta problema ar putea fi fulia de la alternator, care este cu ambreiaj.  Cel mai bine este sa mergi la un service sa faca o constatare.

Comentarii:

A comentat vyrus_20 (24,370 puncte) acum 12 ani auzi la ei patineaza distributia ..... =)) scz dar nu m'am putut abtine
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 12 ani in sfarsit s-a gasit unu care sa va trezeasca...tare asta cu patinatul curelei de distributie =)), nu mai vorbiti prostii ma daca nu va pricepeti, la 1 dinte sarit porneste saraca dar face ca tractoru, de la 2 in sus v-a zis mc rada ce se intampla....parerea mea e ca ori ai cureaua la alternator uzata ori slaba. Apropo se poate intampla asta si cu cea de la compresorul de servo ori AC ?