A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 10 ani
Salut!
Cand incerci sa faci asta?Cu motor oprit?In viteza(adica vrei sa franezi si sa reduci viteza?
Diferenta intre franare cu motor oprit si motor pornit,e prezenta sau nu a servoasistarii(vacuum produs de motor) care preia o parte din efortul depus.De aia franezi mai usor cu el pornit.
In legatura cu apasarea pedalei,cand apesi frana creezi presiune in circuite.La viteze mici e nevoie de presiune mica pentru a frana,la viteze mari,aceeasi cursa a pedalei(aceeasi presiune) va avea un efect identic de reducere a vitezei,dar cu o durata mai mare de timp.
E perfect normal sa nu poti apasa frana pana la capat,ar insemna ca nu ai lichid suficient,pierzi lichid,ai placute de frana sau discuri foarte consumate-intr-un cuvant-nu franezi la capacitate maxima.
Din ce descrii nu pare nici o problema,pedala revine pana la 60-70% din cursa din cauza presiunii exercitate,pana sus va reveni cu ajutorul unui arc de readucere(care trage pedala).
PSCum adica devine aspra?La ce viteze?