4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Suspensie & Frane > Rezolvare/problema ABS Bmw E36...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Rezolvare/problema ABS Bmw E36 318i?

Salut! De curand am o problema cu ABS la masina. Martorul sta aprins tot timpul, nu se mai simte in pedala cu functioneaza.

Cum as putea remedia problema. Am desfacut releul de ABS ala gri si cand ii apropii lamela aia bazaie un motoras electric dar tot nu functioneaza in pedala si nu se stinge martoru. Cum se face verificarea la senzori cu aparatul de tensiune, ce voltaj trebuie sa fie continuu pe senzori. Si ce alte cauze ar mai putea fi, cum pot sa il fac. Masina este din 1995 luna a 7.  Si nu vreau ajutorul mecanicilor nu am incredere in ei :)). Deci ce pasi imi recomandati si un tutorial ar fi bine venit sau sfaturi de unde sa incep, chiar sa o desfac toata partea cu ABS. Multumesc mult.
A intrebat dereglat (240 puncte) acum 10 ani in categoria Suspensie & Frane

editat de dereglat acum 10 ani

Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns bysconty EXPERT (109,230 puncte) acum 10 ani te duci pui testeru pe ea vezi la care senzor da eroare si il verifici sa nu fie intrerupt,daca nu e intrerupt il schimbi.
+1 vot
A raspuns robert11111 EXPERT (122,180 puncte) acum 10 ani De cand ai aceasta problema ?de cand a dat zapada ? posibil de la roti verifica mufele de la abs

Comentarii:

A comentat dereglat (240 puncte) acum 10 ani E de cand era cald, dar acum se simt rau pe zapada. Am oprit masina seara in garaj totul OK, dimineata surpriza, martorul de la ABS refuza categoric sa se stinga, mai am un BMW 318IS din 1998, nu cunosti merg senzori la mine? Ca la ala merge ABS.
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Nu am incredere in mecanici..inseamna ca nu trebuie sa ai masina,avion/tren/ratb.
Vrei sa faci tu home edition service siguranta roti?Eu iti pot spune pasii,have fun.
1.Tester.Se verifica cu precadere modului abs,erorile inregistrate(alea nu le mai scriu ca e prea mult,poti scrie tu eroarea ca e mai simplu).
2.In functie de eroare,se iau masurile necesare.Verificat,schimbat,curatit etc.Un singur senzor iti poate da minim 5 erori:circuit deschis,short to ground,instabilitate roata fonica(senzorul care se invarte partea mobila)msemnal incoerent,semnal in afara limitelor.
3.Ce vrei tu sa faci se facea la dacie,bagi multimetrul intr.un senzor destul de complex(da stiu are numai 2 fire sau 3,e putine rau),acel senzor,pe langa faptul ca spune da si nu da si nu la infinit,mai ai o centrala care prelucreaza datele,mai si alti senzori care merg la centrala,nu e chiar asa de multi-metru.
In concluzie,daca nu ai incredere in mecanici,cumpara sau fa rost de un tester(mecanicii,nu cautatorii de piese vechi si de erori,nu il imprumuta),o sa coste cat jumatate din masina si spor la diagnoze.
PS.Scuza-mi rautatea,dar nu am incredere in mecanici inseamna ca esti deja capabil sa duci o reparatie de fiece natura de la cap la coada.Eu te pot ajuta sau pot incerca sa te ajut,depinde in ce masura te pricepi,sa o scoti la capat cu reparatia.
PS2:Multimetrul te ajuta sa verifici cu totul altceva decat eroarea unei centrale extrem de importnte pentru masina si pentru siguranta,erorile sunt permanente si le poti gasi numai cu tester.

Comentarii:

A comentat dereglat (240 puncte) acum 10 ani Nu e problema o rautate, o sa fac un drum la tester si voi vedea cu exactitate ceea ce imi zice. Si deja am mai fost la un mecanic, a "slafuit-o" cu reparatia, acolo la el, a mers abs in drum spre casa a reaparut problema. Nu stiu cum numeste el reparatie asta daca nici nu am plecat bine si a reaparut. Si cred ca da pot sa duc la bun sfarsit schimbarea senzorilor si daca analizez gravitatea problemei apeles la unu, doi cati mecanici o fi nevoie :)). Daca nu e deranjant, nu ai o vaga ideie, senzori de 318IS an 1998, vor merge pe 318i an 1995? :D Multumesc pentru raspuns, multe pareri ajuta sa pun in balanta ce urmeaza sa fac si daca pot eu sa fac.
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Depinde de simensiunea butucului si a puntii,dar din cate stiu(nu sunt specializat in bmw) a fost un fl in 97.Incearca pe un site de piese,cauta un cod de piesa pentru diversi ani.Compara si vezi ce iese.
Deci tester,revii aici cu eroarea si putem continua(poate fi si switch de frana(de la pedala) pe langa senzorii de la roti,sunt mai multe posibilitati.
+1 vot
A raspuns yceboi EXPERT (113,920 puncte) acum 10 ani Du-te la tester
0 voturi
A raspuns smiley9022000 (140 puncte) acum 10 ani Salut,
Aceeasi problema o am si eu. Daca ai un multimetru te sfatuiesc sa verifici rezistenta fiecarui senzor in parte care trebuie sa fie undeva la 1kOhm. Daca iti da o valoare apropiata la pinii senzorului inseamna ca e ok. Instalatia care vine pe fiecare roate, cu contactul pus trebuie sa dea o tensiune de 2,5 V (mie asa mi-a dat) - asta la mufa in care se prinde senzorul ABS. Daca toate sunt ok, te sfatuiesc sa verifici intrerupatorul de la pedala de frana. Daca si asta e o, e posibil sa fie o problema la pompa de ABS.
E indicat totusi sa mergi la un tester. Te poate ajuta in identificarea problemei cel putin.