Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

De ce mi se taie pedala cam pe la 120km/h si nu se mai tureaza deloc si nici nu mai trage?

Sunt momente cand mi se taie pedala si nu mai trage deloc, chit ca bag intr-o treapta inferioara. Dupa ce opresc motorul parca reinvie si trage la fel...va rog frumos care ati mai intampinat astfel de problema scrieti-mi. Multumesc!

Este vorba despre un VW Golf 5, motor 2.0 TDI, 140 CP, cod motor BKD
A intrebat angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani in categoria Transmisie

editat de angel.rautu acum 5 ani

Distribuie pe Facebook

13 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns tm30amp (41,870 puncte) acum 5 ani ar fi frumos sa stim si despre ce masina este vorba.
Oricum, dupa simptomele descrise de tine, masina a intrat in ,,limp mode'', adica in protectie deci nu mai depaseste un anumit numar de rpm sau o anume viteza (de obicei 50, 70,110,120 km/h).
Chiar daca nu ai aprins vre-un martor in bord te invit sa faci o diagnoza (aceasta iti va spune ce problema ai si care este originea problemei masinii tale).
Posibil un senzor de presiune, debimetru, pozitie clapeta aspiratie...ceva din circuitul aspiratie/alimentare.

Comentarii:

A comentat djfani09 (100 puncte) acum 2 ani Am si eu o problema la un bora din 99 1.9tdi și cod motor agr la 120km mi se tie pedala im schimbat doua piese pana acuma adică 2 senzori de la filtru de aer și înca unu care este în partea de jos de la masina în partea dreapta dar nu știu ce sa mai facă dacă aveți vreo idee sami spuneți toate furtunurile le am schimbat și tot la fel face va rog o vorba
A comentat tm30amp (41,870 puncte) acum 2 ani e grau pentru oricine sa spuna cu precizie ce are masina, faceti o diagnoza computerizata si veti afla cu exactitate ceea ce nu merge (sau nu merge in parametri). Daca ati schimbat pana acum 3 senzori si masina tot nu vrea sa mearga, probabil ca ati schimbat senzorii gresiti. Incercati deci sa faceti o diagnoza la care sa si aveti interpretarea exacta a erorilor si parametrilor de functionare.
+1 vot
A raspuns dreamboy (8,210 puncte) acum 5 ani Model masina , an fabricatie , cod motor ?
+1 vot
A raspuns angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani Imi cer scuze sunt nou aici, am dat editare si am specificat. Este vorba despre un VW Golf 5 din 2004, motor 2.0 TDI, 140 CP, cod motor BKD
+1 vot
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 5 ani ai nevoie de diagnoza. E foarte posibil sa ai probleme la injectoare avand in vedere ca e motorul BKD care e foarte dificil. Nu este exclus sa ai debitmetrul de aer defect. Si aceasta e o ipoteza dar cel mai bine mergi la tester ca sigur o sa iti arate ce o doare
+1 vot
A raspuns angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani Multumesc tare mult si va respect ca mi-ati raspuns intr-un timp atat de scurt. Am fost la diagnoza cu VAG - com mi-a zis ca nu am nici o eroare, totul bine. Ideea e ca el nu e asa bun cu calculatoarele el e mecanic bun, pe stilu vechi. Incerc sa merg la un altul. Am crezut prima data ca este de la turbina, dar am avut o problema cu cutia de viteza si cand am schimbat cutia s-a uitat si la turbina si a zis ca nu are joc si nu crede ca ar fi turbina de vina. Apoi am curatat EGR-ul. Intradevar mi-a mai spus cineva de debitmetru de aer, sau galleria..Multumesc inca o data pentru un feedback atat de rapid.

Comentarii:

A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 5 ani daca ti-e dus debitmetrul de tot iti da eroare pe tester. Mergi la un service care stii ca e bun. Fa o diagnoza, si daca tot nu iti da nici o eroare insemna ce e de la injectoare. Daca era un furtun spart la traseul de aer iti aparea pe tester la fel si daca ar fi vorba de egr sau clapeta acceleratie. La injectoare in schimb nu iti da eroare deoarece ele din punct de vedere electronic functioneaza chiar daca sunt infundate
A comentat angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani Dar daca nu e dus de tot debitmetrul de aer, imi da eroare pe tester? Am uitat sa va zic..acu' in perioada iernii s-a aprins martorul de la sonda lambda, iar dupa un timp, fara sa  merg la un mecanic sa sterg eroarea, a disparut..si masina nu trage cum tragea inainte zici ca e motorul de 105 CP..
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 5 ani tu nu ai sonda lambda la motorul tau. Daca ai avut martorul aprins trebuie sa fi avut si o eroare in ECU. Se poate ca debitmetru sa nu functioneze in parametrii exacti. In cazul acesta nu apare eroare
A comentat angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani Ce fel de eroare in ECU? adica motivul pentru care mi s-a aprins care e? Motorina proasta si condesul?
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 5 ani nu stiu care e motivul dar a existat unul. Ai zis ca ai fost la tester si nu ai avut erori... Ciudat deoarece cand se aprinde becul acela se inregistreaza eroare in ECU. De la motorina slaba nu apar erori
0 voturi
A raspuns gabytza183 (4,120 puncte) acum 5 ani exact ca si coegu de mai sus deobicei sonda lambda face asemnea figuri scoateo si dute fara ea sa vezi,,este pozitionata pe galeria de evacuare are o mufa,scoti mufa dupa care scoti si sonda afara

Comentarii:

A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 5 ani

editat de antonio.carsa acum 5 ani

motoarele diesel nu au sonda lambda. Sonda lambda se foloseste la benzinar pentru reglarea amestecului aer/benzina. Totusi la generatiile noi de motoare euro 5 si euro 6 s-au montat niste sonde planare, diferite fata de cele clasice(binare) de la benzinare
A comentat gabytza183 (4,120 puncte) acum 5 ani io asa stiu ca exista si diesel care are sonda lambda
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 5 ani probabil faci confuzie cu cele care au DPF(Filtru de particule). Cele cu DPF au sonde dar nu sunt sonde lambda. Doar motoarele Euro5 si Euro6 au sonde lambda dar sunt diferite fata de cele normale
+2 voturi
A raspuns Robert-323 (62,980 puncte) acum 5 ani eu zic sa verifici bine furtunasele de vacuum si traseu admisie, in special cele mici, am patit'o de 2 ori la un mitsubishi grandis cu acelasi motor ca si al tau, prima data era crapat unul mic pe deasupra motorului si l'am vazut, avea aceleasi simptome ca si a ta, a 2'a oara s'a rupt alt furtunas prin spatele motorului langa turbo, desi ecu sesizase eroarea, nu avea check engine aprins....e destul de ciudata problema cu ele

Comentarii:

A comentat angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani Am sa verific si furtunasele de la vaccum. Multumesc de sfat.
0 voturi
A raspuns angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani Am fost ieri la un mecanic, mi-a pus pe tester, a mers in probe si a zis ca aceste taieri de la pedala este de la turbo. Luni m-a programat sa vin sa mi-l curate. Si tot atunci ii spun sa se uite la toate furtunasele. Eu cred ca cine mi-a curatat mie EGR-ul nu a pus nici bine furtunul, ca dedesupt pe scut era putin ulei.. Si unde cred eu ca mi se mai aude un sunet ciudat, acu o luna de zile m-am dus sa-mi aerisesc ambreiajul. Si mecanicul fiind puturos, nici nu mi-a dus-o in garaj a inceput sa dea jos afara la -16 grade...si nu mi-a pus bine un colier, atasat regasiti poza poate stiti voi mai bine, eu am explicat cum am putut ca nu ma prea pricep. Multumesc.

Imagini atasate

Comentarii:

A comentat angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani Apropo de debitmetru de aer, prima data cand a incercat sa intre pe el l-a scos afara din soft..apoi l-a resetat. El mi-a zis ca I-a scos cineva priza si nu l-a resetat. Cica dupa ce scoti priza trebuie resetat cu cheia scoasa din contact, acu eu stiu daca e asa.... si a zis ca debitmetru nu ar fi problema. ci TURBO.
A comentat Robert-323 (62,980 puncte) acum 5 ani deci daca tie iti trage normal masina atunci cand NU e in limp mode, turbo nu are nimic, intr'adevar atunci cand nu mai trece de 120 si pana acolo ajunge ca o dacie calculatorul ,,scoate'' turbo din sarcina si asta e senzatia ca nu merge turbo dar de fapt din cauza la altceva iti face figuri
A comentat angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani Si la ce anume crezi ca-mi face figuri? eu am mers intr-o tura cu un prieten ce are si el golf 5 105CP si mi-a zis ca mai tare trage a lui.. Si un altul care are golf 5 140 CP, cand o calca urca acul(km/h) cum ti-ar urca tie turometrul, deci foarte repede...turbo meu fluiera, dar daca clapeta de la turbo ramane blocata si am presiune prea mare poate si de asta nu trage. Nu stiu ce sa mai zic, ca de cand am luat masina am bagat o groaza de bani in ea, distribuie, role, pompa de apa, ulei, cutie de viteza...acu turbo. Trebuie sa-mi schimb si volanta. Si inainte sa o cumpar am dus masina la un mecanic sa o verifice, atunci de ce nu mi-a zis ca o sa am atatea de schimbat... ca nu o mai luam ca sa investesc..
A comentat angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani aa am uitat sa va mai zic, ca am fost nevoit sa schimb ceasurile de bord ca avem o eroare ascunsa, imobilizatorul de chei era OFF..si cateodata pornea cateodata nu...numai ghinion cu ea
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 5 ani @angel:Cutia de viteza schimbata,banuiesc ca e tot de golf 5,o sa iti faca iarasi probleme.Este vorba de un ax cu problema si tot ce ai nevoie este o busca care sa nu fie OEM(si de un mecanic sa desfaca).Debitmetrul este o 'defectiune generica',moare mai repede la diesel(vorba din popor).
Masina ta nu are nevoie de diagnoza(scobit dupa erori,daca nu gasim facem),ai nevoie de un log in mers si atunci cand iti face probleme.In prima faza se curata turbina,Egr si verifica vacuum.O masina normala turbodiesel nu fluiera,acel fluierat inseamna scapari de presiune(ai spus ceva de un colier etc) si aceste scapari de presiune pot duce masina in limpmode.Verifica si curata turbina si egr,apoi revino cu detalii.
A comentat angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani Mersi Stefan de sfat, EGR-ul l-am curatat acu o luna de zile, acu curat turbina. Si cutia de viteza am dat-o la reparat in Cluj si mi-au pus ei nu stiu ce bucsa. Intradevar axul era problema, m-a costat 11 mil cu tot cu ulei. Si posibil sa ai dreptate inainte nu fluiera asa tare, cred ca scapa aer pe undeva..il pun sa verifice si furtunasele la vaccum. Si diagnoza pe care mi-a facut-o la turbina, a facut un log in mers..
0 voturi
A raspuns angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani Cine imi poate spune va rog motivul pentru s-a fost aprins martorul de la sonda si-mi scria "emission workshop", iar dupa un timp a disparut?
0 voturi
A raspuns angel.rautu (630 puncte) acum 5 ani Salut tuturor,

Vreau sa va zic ca mi-am curatat turbine si nu mai am problema cu taiatul pedalei. Si trage si mai bine.
Deci pentru mine rezolvarea problemei a fost sa-mi curat turbina. Daca aveti simptomele pe care le-am avut si eu luati in calcul sa curatati turbina.

Multumesc.
0 voturi
A raspuns andronik4u (140 puncte) acum 2 ani numai tampenii vad  si nimeni nu spune nimic de turbo.este geometria variabila .daca  opresti motorul si reponesti functioneaza normal.daca da,schimba-i turbo!!!
0 voturi
A raspuns Razvanflorin (160 puncte) acum 8 luni Salut .. Eu am un audi a3 .. Sa zic ca aveam aceeasi problema .. Pe la 150km/h se taia si ajungea la 120km/h  cu pedala la fund.. O opream /reporneam mergea bine si apoi iar facea.. Am fost la mecanic , am schimbat debitmetrul , niste senzori si in final sa mi zica ca era defapt intercoolerul spart.. Iti doresc sa nu fie ala ca e cam spump .. Bafta
0 voturi
A raspuns dragosrotaru (2,140 puncte) acum 1 luna debitmetru aer defect