Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Top utilizatori 30 de zile

Vezi restul topului »

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

De ce se scartaie ambreiajul si se blocheaza cand masina se incalzeste?

Problema este in felul urmator. Cand merg cu masina la un fdrum mai lung 100 km sa zicem, ambreiajul nu mi se mai ridica lin asa dupa ce il apas, parca e franat, uneori am patit sa imi ramana apasat si sa se ridice singur dupa 2-3 secunde. am mai patit si mai demult insa doar era un scartait care nu deranja prea tare. acum o luna am schimbat chitul de ambreiaj. cand am luat masina de la ei, ambreiajul mergea perfect. parca calcam in apa cand apasam. dar era frig in ziua respectiva. cand e calda sau daca merg la un drum mai lung imi face probleme. am fost la service si mi-au facut o aerisire. au zis ca e de la faptul ca stau cu piciorul pe ambreiaj la semafor desi nu fac asta. Seara cand e racoare nu are nicio prblema. Ce ar putea fi? Masina este un fiat punto din 2003 motor 1.2 benzina 44kw
A intrebat eduard.cantoriu (440 puncte) acum 5 ani in categoria Transmisie
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,020 puncte) acum 5 ani Salut!
Aeririse la cablu?Din ce stiu eu fiat in acei ani nu folosea servo.
Ce ai schimbat prin kit de ambreiaj?Daca e servo(slabe sanse),a fost schimbat si rulmentul de presiune?Din ce spui,fie la cald lichidul de frana nu isi mai face treaba,fie rulmentul de presiune e pe ultima 100 de metri.

Comentarii:

A comentat eduard.cantoriu (440 puncte) acum 5 ani a fost schimbat si rulmentul. lichidul de frana e schimbat si el acum o luna pt ca s-a spart un furtun. aerisire a fost facuta. tot degeaba. ambreiajul nu e pe cablu. e hidraulic.
0 voturi
A raspuns Ferdinand74 (2,970 puncte) acum 5 ani Rulmentul de presiune schimbat. Este gripat. Cind se încălzeaste ramine blocat fapt pentru care iti va toci soarele discului de ambreiaj daca nu a si făcut-o deja daca spui ca iti rămâne pedala jos si își revine pe urma,însemnând ca deja rulmentul ramane blocat in soarele discului de ambreiaj dupa care scapă singur. Parerea mea este sa mergi sa vezi in ce situație este rulmentul si discul. Nu e de gluma. Bafta multă.

Comentarii:

A comentat eduard.cantoriu (440 puncte) acum 5 ani am specificat mai sus ca atat placa cat si rulmentul au fost schimbate. problema s-a dovedit a fi cilindrul receptor.