4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Trecere de la tambur la disc p...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Trecere de la tambur la disc pe VW Polo 1.4 TDI 9N

Salut,

As vrea sa trec de pe frane pe tambur pe spate, la frane pe disc pentru un VW Polo model 2009.

Am inteles ca s-ar potrivi legaturile si ca nu trebuie schimbata puntea spate.

Totusi, as avea nevoie de ceva indrumari legat de piesele pe care ar trebui sa le cumpar. Pana acum pe lista mea sunt urmatoarele: etriere, suporti etriere, discuri frana, placute frana, cabluri frana mana, conducte lichid frana.

De asemenea, va rog sa imi spuneti daca si cum pot sa am ABS si pe spate in conditiile in care masina este dotata cu senzor ABS.

 

Va multumesc.
A intrebat fozzems (160 puncte) acum 12 ani in categoria Probleme tehnice
Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani Ai nevoie de tot mecanismul discurilor: fuzeta,discuri,etriere ,inclusiv axele ,care in cazul discurilor sunt mai lungi cu 8 mm.
Salut

Comentarii:

A comentat fozzems (160 puncte) acum 12 ani Salut si multumesc pentru raspuns.
La ce te referi cand spui "axele"? Este vorba de suportul de etrier?
Totodata, stii sa imi spui ceva de partea cu ABS-ul? Va actiona si pe franele de pe spate? Multumesc
0 voturi
A raspuns alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Dar dc vrei sa faci asta?Ai marit cumva puterea motorului?Daca nu ai marit puterea ,vei da banii degeaba.

Comentarii:

A comentat fozzems (160 puncte) acum 12 ani Nu, urmeaza sa fac chip tunning de la 70 la 99 de cai si oricum, chiar si fara tunning, nu cred ca strica niciodata sa ai frane mai bune. Multumesc.
A comentat alex.sparco EXPERT (141,340 puncte) acum 12 ani Nu ai frane destul de bune?
A comentat fozzems (160 puncte) acum 12 ani Sunt bune si sigure, dar sunt situatii in care mi-as dori sa fie si mai bune. Cum spuneam, mi se pare o investitie intr-un element de siguranta care nu poate niciodata sa fie "prea mult".
+1 vot
A raspuns Driver09 (49,100 puncte) acum 12 ani Cauta pe clubskoda.ro acolo a postat cineva ce si cum a facut ..citeste acolo ca sa ti faci o idee.
+2 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 12 ani In legatura cu ABS-ul, este costisitor : materiale, manopera, rescrieri de soft in ecu-uri, ca sa-l recunoasca si pe ala al abs-ului ca fiind de-al lor, altfel nu comunica cu el si ai probleme, iti mai trebuie cablaj, senzorul si mai este un mic sistem care vine pe disc ( numai stiu cum se cheama ).
Salut
+1 vot
A raspuns puya.crisan (4,830 puncte) acum 11 ani Salut, in primul rand vreau sa-ti spun ca am mai multi prieteni care au facut aceasta modificare si sunt 2 cazuri: 1 - punte cu tamburi dar care are deja prindere pentru suportetrier si 2- punte care nu are prindere.abs-ul este pe rulment nu ai nici o problema cu abs-ul nu se schimba absolut nimic. se pastreaza butuc, rulment se inlocuieste aparatoarea se monteaza portetrierii cu sigurante si suruburi, se monteaza discuri se monteaza etrierii cu placutele de frana, se monteaza conductele de frana si cablajul franei de mana si apoi se face aerisirea lichidului nou. e o modificare care merita 100% chiar si fara marirea puterii motorului deoarece vei simti ca masina franeaza si cu spatele se reduce lasarea pe bot si masina franeaza mai bine