A raspuns
stefan.angelo
EXPERT
(267,040 puncte)
acum 12 ani
Salut!
Cand ai schimbat setul e saboti,ce fel de set ai cumparat?Saboti si arcurile dintre ei?
La tamburi,cand se schimba sabotii si schimba si pistonasele(cel putin eu asa am facut mereu).Posibil sa ai vreo unul care ramane blocat(pentru asta verifici daca nu se incalzeste o roata mult mai mult decat cealalta).
Pentru frana de mana,sigur cu ai cumva agatat cablul(e destul sa il smucesti dintr-o parte,il intinzi si iti va tine mereu stramb.
Eu zic,pentru frana de serviciu,sa verifici pistonasele(daca ai avut unul care mergea aiurea,intre timp a franat doar pe o parte mai mult(sa zicem stanga daca acum tine doar dreapta),sabotii sunt consumati si franeaza doar partea care mai are carne.
Cand demontezi sa schimbi pistonasele,fa si urmatoarele verificari(le poti face si inainte):
1.Grosime tamburi,in ambele parti si se merge pe comparatie.
2.Grosime saboti ambele parti comparat.
3.Compara intre ele dimensiunile sabotilor priincipali(cei din fata,si cei din spate separat).
Toate masuratorile se fac cu un subler.
Posibil sa ai un lot de saboti aiurea,si unul din ei sa se fi ros exagerat,deasemeni sa ai un arc sarit si sa traga inapoi mai greu,automat intre timp s-a consumat din ferodou.