4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Suspensie & Frane > Salut, am o problema cu Sistem...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Salut, am o problema cu Sistemul de franare la Golf 3 (Tambur) 1.6 benzina?

Dupa cum am spus , am o problema care ma duce la disperare!!

Am un Golf 3 Benzina 1.6 , Sistem de franare pe spate cu tambur , problema e urmatoarea...roata stanga spate tine mai slab fata de cea de pe dreapta , indiferent de e frana de serviciu sau frana de mana , ce i-as putea face ?

Precizez , nu pierd lichide pe nicaieri , aerisirea i-am facut-o , repartitorul  functioneaza ... I-am schimbat vara asta , Placute , saboti , lichid...

P.S. PROBLEMA MEA a venit odata cu , caderea gerului .....

Nu stiu ce sa ii mai fac , chestia e ca indata am ITP-ul si as avea nevoie de ceva ajutor din partea voastra!!!  Stima!

Imagini atasate

A intrebat BassX (440 puncte) acum 11 ani in categoria Suspensie & Frane

editat de BassX acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+3 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani tamburii cum sunt? sunt uzati la fel sau unul mai putin si altul mai tare, sau chiar neuniform.vezi ca ala care se blocheaza sa nu fie uzat in valuri..

schimba tamburii de pe o parte pe alta sa excluzi aceasta problema!
0 voturi
A raspuns BassX (440 puncte) acum 11 ani mersi de raspunsul prompt , ma apuc de treaba si te tin la curent!
+4 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Cand ai schimbat setul e saboti,ce fel de set ai cumparat?Saboti si arcurile dintre ei?
La tamburi,cand se schimba sabotii si schimba si pistonasele(cel putin eu asa am facut mereu).Posibil sa ai vreo unul care ramane blocat(pentru asta verifici daca nu se incalzeste o roata mult mai mult decat cealalta).
Pentru frana de mana,sigur cu ai cumva agatat cablul(e destul sa il smucesti dintr-o parte,il intinzi si iti va tine mereu stramb.
Eu zic,pentru frana de serviciu,sa verifici pistonasele(daca ai avut unul care mergea aiurea,intre timp a franat doar pe o parte mai mult(sa zicem stanga daca acum tine doar dreapta),sabotii sunt consumati si franeaza doar partea care mai are carne.
Cand demontezi sa schimbi pistonasele,fa si urmatoarele verificari(le poti face si inainte):
1.Grosime tamburi,in ambele parti si se merge pe comparatie.
2.Grosime saboti ambele parti comparat.
3.Compara intre ele dimensiunile sabotilor priincipali(cei din fata,si cei din spate separat).
Toate masuratorile se fac cu un subler.
Posibil sa ai un lot de saboti aiurea,si unul din ei sa se fi ros exagerat,deasemeni sa ai un arc sarit si sa traga inapoi mai greu,automat intre timp s-a consumat din ferodou.
+1 vot
A raspuns BassX (440 puncte) acum 11 ani Da intr-adevar, problema mea a fost cauzata de un pistonas , care functiona cu 50% putere , adica nu iesea cat trebuie , si da , ai avut dreptate kenel, tamburul pe stanga e mai ros fata de celalalt cu 2.3 mm , mult (din perspectiva mea).

Stefan.angelo , da, cand am schimbat placutele si saboti , i-am schimbat si pistonasele , am uitat de ei sa specific .....ca unu nu "impingea" la fel de tare ca celalalt , cred ca pana sa-i fi schimbat eu masina a avut probleme cu franele , si s-a uzat neuniform ...  (masina o am de vreo 9 luni).
Nu mai tin minte , ce fel am luat , dar am dat cam 100 lei pe ele , nu mai stiu.



Da, deci oricum , v-a trebui sa schimb tamburi , ca sunt decalati rau , DAR se poate face o convertire de la tambur la disc de frana ? Daca tot trebuie sa schimb ...

Ce riscuri , ce avantaje , ce dezavantaje , RAR-ul nu face nazuri ? .... P.S. Se merita?

Mersi de raspunsuri!
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Se schimba puntea cu totul(e suspensie dependenta daca stiu eu bine) si trebuie schimbata cu totul.De apatat fuzete la butucul tau e mai greu,mai ales daca ai abs ramane toata puntea de schimbat.
Rar-ul nu are treaba cu franele,cate vreme iti iese bine franarea la itp nu e nici o problema.

Comentarii:

A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani se complica...doar daca are piesele gratis, atunci se merita, dar pana atunci...bani investiti si munca multa :(