4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Zgomote & Vibratii > buna ziua dragi fani bmw ,de c...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Buna ziua dragi fani bmw ,de ce se acelereaza la relanti singura ??

buna ziua am si eu citeva probleme cu un bmw, e46, m1 as dori si eu ,cateva sfaturi,ma puteti ajuta mi se acelereaza la relantiu singura cate o data cand e motorul cald si ma opresc si o las la relantiu se acelereaza singura pana la ,1,500 turati si dupa asi revine ce ar putea fi si cand e rece motorul ami vibreaza pana ce trece lanceta de zona albastra si dupa nu mai face nici un zgomot am fost si am puso pe testar dar nu ai da de cap mia dat senzorul de noxe sa fie ala sa ai schimb sonda lambda sau sa ma duc la reprezentanta cu ea sa o pun pe testar masina e din 2003 daca aveti ideie ce ar putea fi va rog sa ma ajutati va multumesc si multa bafta !!!

Imagini atasate

A intrebat burdujanu (200 puncte) acum 11 ani in categoria Zgomote & Vibratii

editat de asandulescu acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

–1 vot
A raspuns VIOTGV (960 puncte) acum 11 ani sonda lamda! trebuie schimbata!!! daca o pornesti si sta accelerata direct de la pornire asta e sonda!
0 voturi
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 11 ani senzorul de noxe s-ar putea sa fie ok si sa ai probleme cu arderea gazelor. Ce ai tu, tind sa cred ca este de la Regulatorul de Relanti sau in ultimul caz, debitmetrul. Normal cand pornesti la rece, ar trebui ca regulatorul de relanti(socul automat) sa iti regleze debitul de aer care intra in admisie la relanti si ca rezultat, sa stea turata undeva la 1000-1200 rot/min pana ce se incalzeste motorul la 40 grade. Nu este excus ca si debitmetrul sa fie defect. El neinregistrand masa de aer aspirata. Oricum trebuie un om cu cap care sa faca o diagnoza de calitate nu oricine. Valorile trebuiesc verificate si interpretate. Poate sa fie chiar si senzorul de la axul cu came. Am e46 si am avut probleme de genul acesta
0 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani 1.senzorul de relanti
2.debimetru
3.clapeta sa o cureti
4.filtre aer/combustibil, de schimbat
5.sonda lambda-daca iti consuma mai mult masina?