4Tuning.ro > 4Tuning Help > Probleme tehnice > Zgomote & Vibratii > Cand nevasta nu se descurca .....

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Cand nevasta nu se descurca .... Ford Mondeo ?

Va salut dragi colegi,

Eu sunt plecat din localitate, iar masina din cauza FORD MONDEO 2.0 TDCI 2003 85kw/115CP am lasat-o la nevastamea si ma suna disperata ca se aude un ``huruit`` rau la intoarcerea volanului la RECE !!!

I-am spus sa verifice uleiul ( pompa stiu ca e noua .... 15.0000 km.... sau ma rog app. noua ), iar ea a spus ca a disparut ``tzatza``de pe capac pt. verificarea uleiului.... desi a spus ca este.

Acum am un gand ( pana ajung sa stiu ), putea sa scape acea ``tzatza`` pt. verificarea uleiului in vas si sa infunde partial furtunul, iar la rece uleiul fiind mai grosutz sa nu ajunga cum trebuie la pompa ?

Sau alta cauza ?

( oricum cand ajung daca nu rezolva problema ma pun sa desfac tot si sa ii schimb si uleiul desii are numai 15.000 km ).

PS: App. a mai specificat ca ii face asa decand a luat o groapa cu roata dr. unde este pompa de a durut-o si pe ea sufletul :)))))))))))) poate sa fi sarit naibii ceva ?

Va salut......... si va multumesc anticipat.
A intrebat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 9 ani in categoria Zgomote & Vibratii
Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns dreamboy (8,210 puncte) acum 9 ani Posibil sa nu fi fost fixata bine acea "tzatza" iar la groapa sa o fi pierdut . Spunei sa se uite pe scut , am scapat si eu odata un patent si l`am gasit dupa o luna . Huruitul banuiesc ca poate fi si de la alte gunoaie care au intrat in vas

Comentarii:

A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 9 ani Cica in vas nu e, iar pe langa nu ar avea cum sa o piarda deoarece este pusa in interiorul capacului..... in ulei, cu ea se masoara uleiul.... cred ca a papato furtunul :))
+1 vot
A raspuns Dav31 (680 puncte) acum 9 ani Salut e doar o parere , tija metalica nu are cum sa intre cu totul doar 3,4 cm in interior se poate scoate cu o penseta mai lunguta . Posibila problema poate fi capatul de bara am patit-o si eu la mazda tot din cauza gropii . La rece scartia iar dupa un pic rulaj mai nimic . Si chiar de ar fi intrat tija metalica sau doar plasticul tzitza bucatile sunt prea mari si ar fi blocat conducta in acest caz la rasucire ar si vibra . Majoritatea au ca un filtru la intrarea uleiului pe doar returul nare . An caz ca gresesc scuze  ,zic doar din ce am vazut la ale mele .

Comentarii:

A comentat LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 9 ani Ms de sfat, am sa ma uit cand ajung sa vad daca e si capatul de bara. Cand am plecat eu numai ce am fost la pr. meu in service, tot era boboc, dar cand o lasi pe mana nevestei cam e loterie cand ajungi acasa :))))