Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Rateu cielo ???

Salut am un cielo am mai facut un theared pe tema asta crezand ca am o problema cu planetarele sau tampoanele de la motor, deoarece aveam un zgomot aleator un pocanit infundat in dreptul rotii din dreapta.

De ce revin ? pai este relativ simplu dupa o verificare mai amanuntita am ajuns la concluzia ca planetarele nu au nimic iar tampoanele de la motor sunt bune, urcand o panta subturat intr-a 4-a (aprox 1000 - 1100 pentru a testa urm teorie) observ un pocanit am ajuns la concluzia ca acel pocanit este defapt un rateu :)) ... un rateu care apare cand merg subturat (din 10 teste pe trasee diferite in viteze diferite in 7 din cazuri mi se auzea acest rateu). Masina da rateu numai pe gpl ea fiind cu instalatie din fabrica ce as putea sa-i fac ? Ce ar trebuii sa schimb ?

_________________________

Precizez ca eu am probleme cu sonda lambda (senzorul de oxigen) din evacuare si imi sta martorul "OBD" aprins in bord .

_________________________

Off:

O sonda lambda luata la mana a-2a ar fi recomandata ?

 

Multumesc !

 

Mentionez: Cielo SOHC LPG 1.5cm3 an 2005
A intrebat andre3ey (4,330 puncte) acum 11 ani in categoria Zgomote & Vibratii
Distribuie pe Facebook

7 Raspunsuri

0 voturi
A raspuns kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani nu cred ca o sonda lambda este scumopa la cielo
schimba cu una noua(se merita una sh daca este diferenta mare de pret, atentie dupa ce schimbi pune pe tester sa stergi eroarea!!!)

posibil sa fie problema de aici.consumul a crescut?
este normal sa traga mai prost masina daca amestecul de combustibil/aer nu este corect
+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Salut!
Pai se stie ca GPL scade puterea in primul rand.Incearca aceleasi teste pe benzina mai buna(cifra octanica mare) si vezi daca mai face.
Lambda daca o iei sh de unde stii cat e de buna si cat mai tine?In plus,in momentul in care nu mai e functionala,ecu stie mereu ca ea transmite valoarea ideala de amestec ideal motiv pentru care singura putere a masinii e cea de la clapeta de acceleratie si din debitmetru(sau senzor de aer daca are).
Nu iti recomand sa o iei sh,si in panta cu 1200rpm pentru un benzinar e intradevar exagerat de putin.Mai ales cand mergi pe gpl.
Daca iti face doar pe gpl,doar la turatii mici si cand masina are nevoie de sarcina,atunci nu e nimic in neregula.Puterea diminuata(schimba lambda si lucrurile o sa fie mai bune,cel putin la consum se schimba radical),MIL aprins in bord ii mai ia si ala din putere,mergi si subturat cu un benzinar in panta,ce ai vrea sa aplaude?
1.Schimba sonda.
2.Incearca aceleasi teste cu benzina mai buna.
3.Nu mai merge subturat.Pana la urma e benzinar,devolta putere la turatii mari nu de la relanti ca diesel.
0 voturi
A raspuns cretucristian (180 puncte) acum 11 ani Am patit exact acelasi lucru( si credeam ca parca se rupe un surub),am rezolvat problema de la gpl,are un surub mare pe furtunul care intra in carburator,am dat de el ,era subalimentat.Nu imi venea sa cred ,ca sa rezolvat!
–1 vot
A raspuns andre3ey (4,330 puncte) acum 11 ani Cum dracu carburator ??? nu e pe injectie ? cel putin a mea asa e, poate ai gresit tu in exprimare sau nu stiu eu bine dar din cate stiu si cele non-euro 96-97 tot injectie sunt.
______________
Cu masina am mers subturat pentru a realiza testele si pentru a-mi da eu seama daca am identificat cu adevarat momentul in care face zgomotul suparator.
_____________
Fisele cum s-ar putea verifica am citit pe un forum dedicat cielo si cica s-ar putea sa fie de la bujii si fise ?
_____________
Multumesc ! Salut.

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani Fisele se verifica pentru continuitate,poti si noaptea sa dai o cheie si sa vezi daca nu ai undeva scapari de curent la masa,iar bujiile vezi sa ai scanteie buna(alb-albastra).Daca vrei o verificare mai profi,ia un multimetru si verifica rezistentele bobinei/bobinelor de inductie.
P.s.La masina asta nu trebuia sa ai un senzor de detonatie sis a dea eroare pe tester?Esti sigur ca a fost detonatie(aprindere de carburant in afara timpilor prestabiliti) si nu a dat in nas din cauza subturarii?

Cel mai bun raspuns:

+2 voturi
A raspuns SWAT1982 (8,870 puncte) acum 11 ani Cam asa se intampla la majoritatea instalatiilor din fabrica.Normal la euro 3 trebuia instalatie secventiala dar romanasii nostri ca sa reduca costurile de productie au facut un fel de amestec intre instalatiile secventiale si cele normale.In fine...se stie ca pe GPL trebuie sa ai o aprindere perfecta,asa ca incearca sa schimbi fisele si bujiile.Bujiile daca mai tin eu bine minte la Sohc trebuie sa aiba 0,8 distanta.Apoi verifica sa nu traga aer fals pe undeva...din moment ce ti-a dat rateul carcasa filtrului sa miscat din cleme.Ia sa verifici.O solutie pentru rateuri e sa montezi pe carcasa filtrului o supapa de evacuare...gasesti la servisurile gpl,dar problema nu o sa-ti dispara.Stingerea martorului din bord se poate face la tester,dar dupa o anumita perioada o sa iti apara iar.
Deci...in principiu trebuie sa mergi la un service GPL bun care sa iti verifice tot.Zicea cineva de un surub de reglaj...astea din fabrica au un mototas pas cu pas comandat de ecm,e posibil sa fie si ala.Sunt multe discutii cu privire la instalatiile astea...cand incep sa faca probleme doar un meserias adevarat le da cap.Eu aici ti-am explicat in mare dar sunt multi mai multi factori care sa duca la o functionare defectuasa o instalatiei.
Schimba fisele,bujiile si filtru de aer pentru inceput.

Comentarii:

A comentat SWAT1982 (8,870 puncte) acum 11 ani Multumesc de minus ,daca esti atat de sigur ca eu am vb aiurea ia sa vedem si solutia ta.
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani @swat:mai sunt si plictisiti de viata pe aici.Ai un plus de la mine.:P
A comentat SWAT1982 (8,870 puncte) acum 11 ani Mersi,dar nu e vorba de plus sau minus ca nu castig nimic pe chestia asta,dar cand dai minus argumenteaza frate de ce nu esti de acord cu respectivul.In fine...asa e peste tot...stima.
A comentat kenel EXPERT (95,770 puncte) acum 11 ani cred ca cineva e suparat pe raspunsuriel noastre :-t
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 11 ani @kenel:Mai se gasesc si suparati care dau asa minus la un thread intreg.Din cate pare,nici un raspuns de aici nu e bun,si nici macar intrebarea:)))
Dar nu apare nimeni cu o solutie mai ampla:S
A comentat bogdan kosmyn (1,260 puncte) acum 11 ani acelasi lucru am patit si eu la un espero 1.5 16v DOHC sub 2000 ture masina dadea rateu pe gpl....am pus filtre noi la gpl dar tot degeaba....pana la urma era din fise....mai exact fisa centrala....le-am inlocuie pe toate si e ok.....sunt vreo 60 lei fise de la ei de la daewoo bafta

Alte raspunsuri: (2)

0 voturi
A raspuns andre3ey (4,330 puncte) acum 11 ani Se ajunge la aceeasi chestie iar si dinou pe un theared de-al meu, din cauza unui retard ... care da "-"

Nu am dat eu - si ca si in cazul trecut atasez un print sa demonstrez . Nu conteaza cat de bun e thearedul eu chiar nu stiu chestia aia.

In principiu NU SUNT EU DE VINA PENTRU MINUS

http://img607.imageshack.us/img607/4766/sdst.png
______________________

Dupa din print se poate observa ca nu am votat,o sa votez pozitiv pentru toti.
0 voturi
A raspuns andre3ey (4,330 puncte) acum 11 ani Problema cu rateurile a fost rezolvata, de vina au fost fisele si bujiile, fisele au fost inlocuite cu unele facute in america pentru executive am facu rost de la cineva cu un service auto, iar bujiile au fost inlocuite cu unele Bosch (o sa dau si codul maine) Made in Germany
_____________________________
In concluzie Bujiile si Fisele au trebuit schimbate.