4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Chiptuning > sall baietii. am si eu un vw g...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

0 voturi

Sall baietii. am si eu un vw golf 4 TDI 74 kw.101cp cu soft si fluiera turbina mai tare pe zi ce trece in schimbari ?

sall..am un vw golf 4 1.9 TDi. d si i cu rosu din 2002 74 kw 101 cp supapa schimbata la turbina de 2 litri. toba inox cap coada nu stiu ca ti cai are acum dar problema mea e ca de cateva zile  are un fluierat mai lung in schimbarea vitezei. ma puteti ajuta  ce ii pot face sau de ce mi sa intamplat asta?
A intrebat alexmi (240 puncte) acum 10 ani in categoria Chiptuning
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani in primul rand ai zis ca ai montat pe turbina supapa de motor 2.0 tdi. Asta e egal zero. Supapa de la geometrie poti sa o pui de care vrei tu ca tot asa o sa traga masina. Se schimba treaba doar in cazul in care un meserias priceput stie sa iti regleze geometria din acea supapa indiferent de care tip ar fi aceea. Legat de sistemul de evacuare e foarte rau ca ai eliminat convertorul catalitic deoarece nu mai ai contrapresiune la turbina iar aceasta iti functioneaza haotic din cauza faptului ca, gazele de esapament au o viteza mai mare pe evacuare ceea ce afecteaza turbina. Din aceasta cauza se aude suieratul turbinei pe esapament
0 voturi
A raspuns Santi_Rafael (10,930 puncte) acum 10 ani Salut,m-am documentat destul in legatura cu evacuarea goala cap coada,si sunt 90 la suta sigur ca lipsa contra-presiunii nu va dauna . O curgere mai libera a gazelor, strict din punct de vedere al turbinei, este BENEFIC, avand ca efect o usoara scaderea a temperaturii medii.
Teoretic gazele ies mai liber pe evacuare,catalizatorul,repectiv
convertorul catalitic a exista pe masini strict pentru anti poluare sa zic asa,nu scrie nicaieri (eu zic sa cauti sa vezi cu ochii tai) ca acesta face contrapresiune la turbina.
In concluzie,ideea este ca e posibil ca turbina sa fie defecta sau sa ,,se termine,,,eu zic sa mergi la cineva priceput sa o verifice ca sa iti spuna exact ce si cum,noi de aici putem doar da sfaturi.Multa bafta ! PS: Cauta pe google ca sunt multe topicuri in care sa vorbit despre eliminarea catalizatorului la motoarele diesel .

Comentarii:

A comentat Santi_Rafael (10,930 puncte) acum 10 ani Chiar astept un mesaj cu un filmulet,vreau sa vad cum se aude si al tau.
A comentat antonio.carsa (58,300 puncte) acum 10 ani turatia turbinei variaza in functie de viteza/cantitatea gazelor evacuate. Deci in concluzie turbina este afectata in mod DIRECT de aceste modificari. Din aceasta cauza se aude un suierat lung pe esapament. Problema sta in faptul ca turbina baga o usoara presiune cand tu deja lasi acceleratia. Oricum nu are rost sa intram in polemici. Am avut masina fara catalizator si am schimbat 3 turbine in mai putin de un an. La a treia deja am montat catalizatorul si nu am mai avut probleme. Intr-adevar se tura putin mai usor fara catalizator dar de tras tragea cam la fel. In plus nu sunt singurul in aceasta situatie. Sunt multi care au eliminat catalizatorul si au avut probleme cu turbina la scurt timp dupa aceasta modificare. Oricum nu prea ma doare capul ce face omul cu masina lui. Daca vrea o sa ia in seama ce vorbim noi aici daca nu, nu
0 voturi
A raspuns fabian_tiberiu (9,820 puncte) acum 10 ani https://www.facebook.com/photo.php?v=10200533124930726&set=vb.1836300501&type=2&theater

Sper sa puteti vedea clipul,este la un Passat modificat,stoc 101 CP si a ajuns la 217,anulat EGR si alte treburi...

https://www.youtube.com/watch?v=oqlNU4Q3A5k&feature=youtu.be

Imagini atasate