4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Compresorul mecanic VS Turboco...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+4 voturi

Compresorul mecanic VS Turbocompresor

Avantaje si dezavantaje pentru ambele.
A intrebat HondaCRX (570 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

3 Raspunsuri

–7 voturi
A raspuns DeNiZ (280 puncte) acum 12 ani as prefera turbo compresor, da io in locul tau ias pune biturbo un turbocompresor mic ce actioneaza la turati mici si un turbo mare ce actioneaza la turati mai mari

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Frumoasa propozitie.
A comentat dadi_t (37,630 puncte) acum 12 ani Am baut doua beri si am crezut ca m-au ametit mai tare decat in mod normal...., dar se pare ca nu.

Cel mai bun raspuns:

+6 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Informatii despre TURBOCHARGER  http://auto.howstuffworks.com/turbo.htm  si despre SUPERCHARGER  http://auto.howstuffworks.com/supercharger.htm] .
Pentru orice discutie pe aceasta tema sunt necesare cunostinte de baza,alfel raman doar niste pareri fara fundament ,adesea gresite pe baza unor mituri sau discutii pe o banca in parc.

Comentarii:

A comentat HondaCRX (570 puncte) acum 12 ani Multumesc mult, in acele articole am tot ce trebuie sa stiu.

Alte raspunsuri: (1)

+1 vot
A raspuns L!V!U (42,750 puncte) acum 12 ani Nu prea poti sa compari aceste 2 tipuri de supraalimentare,desi fac acelasi lucru,sunt total diferite.Nu poti sa spui care este mai bun.deoarece sunt turbina puternice si turbine mai slabe la fel ca si cu compreosarele.Amadoua au si parti negative si parti afirmative.Acum depinde pe ce masina vrei sa montezi ce motor sunt multe lucruri care trebuie luate in considerare atunci cand vrei sa iti supraalimentezi motorul.
 Avantajul compresorului este ca nu are lag ca turbina,dar compenseaza prin dezavantajul de "disparitia"a cailor de pe motor si anume un compresor mecanic nu poti sa-l montezi pe un motor 1.4,1.6,etc.ptr.ca fata de turbo care functioneaza pe baza gazelor esapate,compresorul mecanic functioneaza cu totul invers,el este legat de motor printr-o curea+fulie si acest lucru face ca motorul sa traga mai greu,dar sa[o de lag ca la turbo.Deobicei compresoarele mecanice care sa iti dea ceva caluti se monteaza pe motoare de peste 3000cmc.chiar si mai mari exemplu MUSCLE CARS.Motoarele turbo se pot monta pe orice tip de motor de la motoare de 1.4 pana la cat vrei tu.Dar cu cat turbina este mai mare cu atat creste si lagul.Lagul este acel timp mort cand apesi acceleratia brusc.Daca vrei doar sa mai adaugi cateva herghelii la motorul tau este bine venit un turbo este mai rentabil un turbo,deoarece este mai ieftin,mai usor de montat,etc. decat un compresor mecanic,daca vrei viteza acceleratie cu alte cuvinte performante la nivel de curse parerea mea este sa optezi ptr.un compresor mecanic(bineinteles depinde si ce motor).
Acum ramane decizia ta ce si cum ai vrea sa faci in caz de ai un proiect de realizat,eu sper ca ti-am transmis ceva informatii utile.Bafta!