4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Cum pot sa-mi duc Honda Accord...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+6 voturi

Cum pot sa-mi duc Honda Accord 2.0 i-vtec la 200 CP?

Am o Honda Accord 2.0 i-vtec din 2005 si vreau sa o duc la cel putin 200 CP, ea avand stoc 155 CP. Am la dispozitie 800 de euro pentru tuning.Se poate realiza asa ceva in limita a 800 euro fara a-i strica motorul?

Astept opinii,sfaturi si detalii.

 

Multumesc
A intrebat kasyeru (240 puncte) acum 12 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+4 voturi
A raspuns myker22 (27,370 puncte) acum 12 ani cea mai populara metoda este chip tuning-ul. probabil nu vei ajunge asa de la 155 la 200 cp dar este un inceput. orice crestere de putere influenteaza durata de viata a motorului, asta e o regula de baza. aceasta crestere de 30% a puterii motorului implica inevitabil si interventie asupra sistemului de franare(daca mergi pe ideea foarte romaneasca las-o ca merge si asa mai bine nu te apuci de nimic) si poate si a suspensiilor. luand toate acestea in calcul cred ca esti la limita cu banii.

Comentarii:

A comentat kasyeru (240 puncte) acum 12 ani Nu am cum sa-i cresc puterea cu 30% ca nu e diesel si chiar ii omor motorul daca as face asa ceva la benzina, Doar 10% maxim => as ajunge la 170CP .Restul de calutzi ii caut eu si nu ii gasesc fara turbo asta e problema
A comentat myker22 (27,370 puncte) acum 12 ani vad ca te-ai documentat cat de cat pe subiect.
dar vad o problema la lista ta de piese: 200E pt filtrul de aer cu o crestere de 4 cp? asta mi se pare exagerat.
eu zic sa faci resoftarea si sa vezi cum se comporta dupa, eventual sa treci la benzina cu cifra octanica mai mare daca n-ai facut-o deja.
+4 voturi
A raspuns AlexSpeed (20,510 puncte) acum 12 ani cu banii aia nu ai cum sa ajungi la 200cp. si la o asemenea masina nu merita sa iti bati joc de ea .. deci daca vei investi vreodata in ea merita doar piese de calitate.

Comentarii:

A comentat kasyeru (240 puncte) acum 12 ani Eu iti zic "piesele" si tu imi spui calitatea:
Resoftare - 100E (la un prieten) =>170CP
K&N Performance Typhoon Kit - 200E => 174,2 CP
Comptech Short Shifter - 55E
Kit evacuare===?

Restu de cai din ce ii mai fac rost?
A comentat AlexSpeed (20,510 puncte) acum 12 ani resoftarea mie unu mi se pare scumpa plus ca e la un priten de banii aia te duci la o firma specializaata si nu stiu daca iti da 20 de cai, filtrul 4.2 cai nu stiu de unde ai scos cifra asta cu virgula , short shifter, si kit evacuare .... la turbo te.ai gandit? dar depasesti cu mult bugetul.
A comentat AlexSpeed (20,510 puncte) acum 12 ani pana  nu vezi pe dyno diferenta nu ai de unde sa crezi... asa fac si cu difuzoarele spun 50 de wati si ele au 10w...
+5 voturi
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani 800e pentru o crestere de 45CP la un motor aspirat pot sa constituie cel mult un aconto minim.
O asemenea majorare de putere cere obligatoriu modificari hard (axe cu came,supape,injectoare) care sunt costisitoare mai ales ca motorul este un V-tec,mai greu de gestionat electronic.

Comentarii:

A comentat AlexSpeed (20,510 puncte) acum 12 ani putem sa punem si 10 injectoare si 15 pompe de benzina daca nu ii dam aer suficient degeaba....
A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 12 ani Aerul vine prin supapele majorate si timpii mai mari de deschidere.
A comentat AlexSpeed (20,510 puncte) acum 12 ani

editat de AlexSpeed acum 12 ani

aerul o sa intre cat intra si pana acum poate putin mai mult oricum trebuie controlat afr-ul daca pune injectoare mai mari, si nu am inteles cum majorezi supapele?
+7 voturi
A raspuns tavi_cc (15,590 puncte) acum 12 ani Man intra pe h o n d a f a n . r o si discuta cu baietii de acolo si te rezolva un electrician priceput iar cu cu un turbo deja ii pui capac si treci pragul de 200cp.Nu dau nume,intri si gasesti pe forumul recomandat.Si eu am VTEC iar cresterea puterii nu este asa de dificila ca si la alte motoare mai ales ca internele sunt concepute sa reziste la solicitari peste media normala(poate niste axe si turbo te vor scoate putin inafara socotelii tale initiale dar merita toti banii).Succes si ia in calcul un mic exemplu:dintr-o chichineata de 1.6 s-a ajuns la 180 cp fff usor ;)Totul este sa intalnesti oamenii potriviti(know-how) si sa dispui de finante,nervi(nu toate ies din prima) si pasiune.Succes