4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Golf 3 1.8 75Cp up to 90Cp sto...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Golf 3 1.8 75Cp up to 90Cp stock!

Salutare.

Vin si eu cu urmatoarea intrebare: cum pot duce un Golf 3 cu motor de 1.8,model motor AAM care are 75cp/55kw la 90cp/66kw asa cum are un motor de 1.8 model ABS.ACC sau ADZ tot de pe Golf 3???Ce da acei 15 CP in plus la aceeasi capacitate cilindrica???
A intrebat bau88g3 (15,780 puncte) acum 13 ani in categoria Tuning
Distribuie pe Facebook

4 Raspunsuri

+4 voturi
A raspuns tavi_cc (15,590 puncte) acum 13 ani din cate stiu  monomotronicul este diferit: aam=mono-mot m.a 1.2.1/2/3 actuator ralanti/motoras pas cu pas este cu 6/4 pini si la abs =mono mot m.a 1.2.2/3 cat si map-ul din ECM.cat despre partea pur mecanica,adica bloc,pistoane chiulasa nu cred ca sunt diferente.datele sunt preluate din autodata.presiunea circuitului de alimentare 0.8-1.2 si la abs cat si la aam,bujii ngk bur6et la ambele,sonda lambda ne-incalzita cu un singur fir la ambele.diferente pot fi si la rapoartele cutiei de viteze.deci cu o investitie minima vei avea 90 cai la un consum aproximativ la fel(si 75 si 90 cai sunt stiute ca si masini insetate).succes

Comentarii:

A comentat bau88g3 (15,780 puncte) acum 13 ani @tavi_cc: iti multumesc de raspuns dar un cunoscator adevarat(nu dau nume) a zis ca doar daca schimbi calculatorul,cu alte cuvinte difera doar softul si ii pui de 90CP il duci la +15cp din modificare stock...cica asta ar fii singura diferenta intre cele doua motoare.dar daca tu imi zici altceva deja se inmultesc semnele de intrebare!oricum iti multumesc pentru ajutor!o sa adaug si asta in ecuatie!
A comentat tavi_cc (15,590 puncte) acum 13 ani

editat de tavi_cc acum 13 ani

e posibil sa fie si asa cum spui tu.nu contest dar eu sunt genul de om care merge pe concret nu pe vorbe.cauta in autodata,etka,tecdoc diferente intr-e piese si echivalente.daca sunt una si aceeasi piesa poti opta doar pt un swap de ecm(electronic control module) si gata cei 15 cp=90cp cum iti doresti.cati pini ai la actuator ralanti/motoras pas cu pas?asta asa fara o legatura aparenta. iti spun clar ca difera destule,pe audi 80 de 90cp monomotronic de 90cp cod motor pm nu se *pupa* monomotronicul de golf abs fara schimb de ecm.poti incerca totusi doar un swap de ecm dar cum vei verifica daca ai 90cp fara un dyno?mai simplu fa un swap de motor cu un 16v de pe un golf2 si atunci poti spune ca ai facut O TREABA(si nu ma refer doar la kr).ce cutie ai?poate iti voi fi de folos avand in vedere ca am legatura stransa cu grupul vag.poti intra pe v w f o r u m pentru mai multe pareri.succes
A comentat bau88g3 (15,780 puncte) acum 13 ani ce pot sa mai zic?!ramane de vazut ce o sa fie intr-un final indiferent ca va fi transplant sau nu!oricum multumesc frumos.daca doresti sa detaliezi pana la "ultima piesa" ceea ce am eu in minte cata_bau_88 asteapta add.
+2 voturi
A raspuns NBY.SYS (7,900 puncte) acum 13 ani Totul se rezolva printr-o modificare de soft (Chip) posibil sa ajungi si peste 90 de cai. Eu cu o astra de 1.6 am ajuns peste 90 care era inainte tot de 75 ca al tau. Daca te intereseaza bai3tzasul@yahoo.com

Comentarii:

A comentat bau88g3 (15,780 puncte) acum 13 ani salutare @NBY.SYS!modificare de soft nu vreau sa ii fac,nu vreau chip pe ea.doar soft original pentru motoarele de 90CP.si asta se face cu schimbare de calculator-motor!
A comentat NBY.SYS (7,900 puncte) acum 13 ani Pt mine a fost mai rentabil asa cu modificare de soft....apoi nu stiu cum crezi tu..doar e masina ta :P
+1 vot
A raspuns eu13 (420 puncte) acum 13 ani Cei 15 CP in plus ai ABS,ADZ fata de AAM provin din Ecu, axul cu came si evacuarea mai mare a celor doua fata de AAM. Uite si un link cu o schimbare ax came :http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=101010

Comentarii:

A comentat bau88g3 (15,780 puncte) acum 13 ani Cateva date tehnice din cartea originala a masinii:

Codul motorului : AAM/ANN
Fabricat  de la -pana la : 9/91-12/98
Capacitatea cilindrica   (cm3) : 1781
Puterea maxima/turatia de putere maxima : (KW)/(rot /min):55/5000
                                                                (CP)/(rot/min):75/5000
Momentul motor maxim/turatia de cuplu maxim : (Nm)/(rot/min) : 140/2500
Alezajul (diametrul-mm ): 81.0
Cursa pistonului (mm)  :86,4
Raportul de comprimare  :9,0
Benzina fara plumb / Cifra octanica : Normal/91
Sistemul de injectie : Mono-Motronic
Ordinea de aprindere : 1-3-4-2
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Denumirea motorului : 1.8
Codul motorului : ADZ/ANP
Fabricat  de la -pana la : 10/94-12/98
Capacitatea cilindrica   (cm3) : 1781
Puterea maxima/turatia de putere maxima : (KW)/(rot /min):66/5500
                                                                (CP)/(rot/min):90/5500
Momentul motor maxim/turatia de cuplu maxim : (Nm)/(rot/min) : 145/2500
Alezajul (diametrul-mm ): 81.0
Cursa pistonului (mm)  :86,4
Raportul de comprimare  :10,0
Benzina fara plumb / Cifra octanica : Super/95
Sistemul de injectie : Mono-Motronic
Ordinea de aprindere : 1-3-4-2
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------    
 Denumirea motorului : 1.8
Codul motorului : ABS
Fabricat  de la -pana la : 9/91-9/94
Capacitatea cilindrica   (cm3) : 1781
Puterea maxima/turatia de putere maxima : (KW)/(rot /min):66/5500
                                                                (CP)/(rot/min):90/5500
Momentul motor maxim/turatia de cuplu maxim : (Nm)/(rot/min) : 145/2500
Alezajul (diametrul-mm ): 81.0
Cursa pistonului (mm)  :86,4
Raportul de comprimare  :10,0
Benzina fara plumb / Cifra octanica : Super/95
Sistemul de injectie : Mono-Motronic
Ordinea de aprindere : 1-3-4-2
A comentat bau88g3 (15,780 puncte) acum 13 ani nu o sa inchid acest topic prea curand.doar atunci cand o sa aflu cu siguranta ce adauga 15CP in plus din fabrica modelelor ABS,ADZ si ACC fata de AAM!
+1 vot
A raspuns eu13 (420 puncte) acum 13 ani Dupa cum vezi din datele tehnice singura valoare care care difera este raportul de compresie. Aceasta se obtine din axul cu came ce modifica momentul  si timpul de deschidere al supapelor si din ECU de care depinde momentul si durata injectiei de combustibil si deasemeni momentul aprinderii. Deasemeni un mic aport de putere il aduce sistemul de evacuare ceva mai larg.

Comentarii:

A comentat bau88g3 (15,780 puncte) acum 13 ani add: cata_bau_88   te rog