4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > de ce moare motorul dupa ce ii...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

De ce moare motorul dupa ce ii dau frana de motor?

salutare.am un opel vectra A . l-am modificat putin si anume.Am luat o chiulasa de vectra B [de 1.6 16v x16xel] si am pus-o pe blocu de vectra A [care e aproape identic cu cel de vectra B] ,schimbata instalatia electrica total,calculator, totototot. motorul merge ff bine ,trage bine merge rotund nu consuma ulei si nici consum de benz nu are mare.o singura problema :cand ii dau frana de motor are frana dar in momentul cand o scot din viteza moare motorul.ii dau cheie si merge perfect.doar la frana de motor face probleme.am crezut ca e EGR-ul si l-am inchis cu o tablitza .am verificat injectoare,filtre,clapeta....tot tot.nu mai stiu ce sa fac.am auzit o varianta cel putin bizara.se poate ca vectra B sa aiba un senzor pe cutie care sa cauzeze problema? [cutia a ramas de vectra A pe masina]......sunt disperat nu mai stiu ce sa ii fac
A intrebat adfy_cs (2,620 puncte) acum 10 ani in categoria Tuning motor
Distribuie pe Facebook

Comentarii:

A comentat catalinlupoiu (100 puncte) acum 5 ani Salut! Stiu ca intrebarea este veche,dar ai gasut rezolvarea la ea. Sunt curios pt ca si eu ma confrunt cu aceeasi problema pe un x16xel.

3 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
Esti sigur ca vacuum-ul de la frana este conectat corect,are aceleasi valori si tubul de vacuum e in regula?
Masinile pe injectie nu sunt alimentate in frana de motor(cand turatia motorului o depaseste pe cea impusa de pedala acceleratie/pozitie clapeta),injectia incepand cand se schimba acest raport.
Daca vacuumul nu e cel necesar(ai nevoie de mai mult decat e calculat de clapeta de acceleratie(calibrat) motorul se opreste.

Comentarii:

A comentat nextclub (7,490 puncte) acum 10 ani Nu cred că are treabă cu vacuum-ul de la frană! El are problema in frână de motor, nu când acționează pedala de frană. Cum a spus și ștefan mașinile pe injecție nu sunt alimentate în frană de motor, iar la tine cred că de aici se trage. Încearcă să faci frană de motor iar dupa accelerează și pe urmă scoate-o pe liber și vezi dacă se mai oprește!
0 voturi
A raspuns adfy_cs (2,620 puncte) acum 10 ani deci daca o accelerez[si o tin accelerata] dupa ce o scot din frana de motor moare tot asa.de exemplu cobor in frana de motor si cand e pe drept nu o scot din viteza si merg mai departe si pot sa merg si 10 km in continuare pe drept sau urcare dar in primu moment cand am scos-o din viteza moare.deci cu prima ocazie cand o scot din viteza dupa ce ii dau frana de motor moare[chiar daca merg 10 km]

iar despre vaccumul de la frana ce pot sa zic. sunt bine......cand apas frana la liber motorul nu isi schimba glasul. 2 mecanici diferiti au verificat treaba asta si degeaba nu pot sa gaseasca
0 voturi
A raspuns Marrzan acum 22 ore Salut! Urmaresc cu mare interes aceasta problema. Am Opel Astra 1.6, 8 valve si am aceeasi problema... Am schimbat rulment cu senzor plus cabluri, clapeta acceleratie, senzori arbore si de turatie si dupa frana de motor se opreste motorul. Chiar daca accelerez sau nu.... Ati gasit solutia?