4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > Este vreo problema daca pun tu...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+3 voturi

Este vreo problema daca pun turbo de pe diesel pe benzinar ?

Eu defapt am mai multe intrebari pt voi :

1. Pot sa pun turbo de pe diesel pe benzinar ?

2.Daca la corsa b 1.2 am ulei 10w40 si acum pun 15w40 este vreo problema ?

3.As vrea sa imi pun o teava de inox in locul plasticului de la filtru de aer(am filtru de aer sport), ce mi-ar mai trebui inafara de teava de inox ?

Sper sa nu va suparati ca am pus mai multe intrebari, dar am zis sa nu umplu site-ul cu o gramada de intrebari :D

Mersi mult :D
A intrebat cosminonel (630 puncte) acum 10 ani in categoria Tuning motor

Comentarii:

A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Astia care turnati cu negative,omul a intrebat ca nu stie,nu ca nu are ce face.

6 Raspunsuri

+1 vot
A raspuns CLO2DCB (6,530 puncte) acum 10 ani 1.nu se poate
2.se poate este putin mai vascos tinand cont ca e vara merge
3.nu stiu

Cel mai bun raspuns:

+5 voturi
A raspuns stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani Salut!
1.Poti sa bei zilnic cafea cu sare?Turbo pentru diesel e conceput diferit,pentru alta cantitate de aer si alt regim de turatii,il poti pune de forma,dar nu te astepta la fiabilitate,cresteri de putere si buna functionare.
2.De ce vrei sa schimbi gradatia si cati km are motorul?
3.Teava de inox din bara si pana la clapeta de acceleratie sau de unde si pana unde?Depinde ce fel de inox e,poate face mai mult rau decat bine si tubul de admisie original e calculat pentru acel motor si are o forma specifica(nu cred ca poti modifica o teava de inox ca sa arate identic cu origninalul.O poza la original sau detalii ar fi utile.

Comentarii:

A comentat cosminonel (630 puncte) acum 10 ani Mersi mult pentru raspuns :D
Si eu stiam ca la fel ca tine, ca turbina de diesel e facuta pt diesel, iar cea pt benzina e pentru benzina.Dar ma tot contraziceam cu cineva zicand ca ele sunt la fel. Cu turbina sunt de acord cu tine.
Uleiul nu stiu de ce il schimba(masina nu e a mea, e al unui prieten)si nu stiu nici cati km are oricum el nu stia daca are ceva daca in loc de 10w40 pune 15w40.
Iar in legatura cu teava de inox, proprietarul masinii ar vrea ceva de genul sa isi faca http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/mY6OBYUtfANYGjdy9J5ZzCA.jpg.
Asa arata motorul original http://opel.resmoto.com/opisy/corsa/corsa_b_uzy/opel_corsa_b_14.jpg.El vrea sa isi puna doar tubul ala de plastic, in loc de el sa puna o teava de inox :), bineinteles ceva bun, de calitate, nu ar vrea sa isi strice motorul din cauza unui moft :D
A comentat stefan.angelo EXPERT (267,040 puncte) acum 10 ani DAca e tubul de la filtru la motor nu prea se poate,filtrul e fix,motorul se misca.Daca e de la bara si pana la filtrul este ok,atat timp cat nu e prea mic tubul(putere scazuta,consum mare).Exagerat de mare nu e bine din nou.

Alte raspunsuri: (4)

–1 vot
A raspuns DjVip3r (11,920 puncte) acum 10 ani Cei care zic ca nu se poate turbo de diesel pe benzinar habar nu au ce vorbesc; cautati doar Holset + *orice-motor-pe-benzina* si vedeti cate setup-uri gasiti..

Si turbine serioase, de 5.0, 6.0, 7.0 diesel pe motoare de 1.8, 2.0..

Comentarii:

A comentat turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Cu fiabilitate de la 12 pana la amiaza . Multumim.
A comentat DjVip3r (11,920 puncte) acum 10 ani Tipic romanesc.. nu stii, iti dai cu parerea.
+2 voturi
A raspuns hexis86 (9,020 puncte) acum 10 ani o pereche de senile si nu mai ai nevoie de nimic la corsa aia...e deja tanc...
Doamne ....mare ti-e gradina....
–2 voturi
A raspuns ALeXF12 (380 puncte) acum 10 ani La benzinare trebuie racire pe apa la turbina ... dieselurile nu prea au racire pe apa pentru ca temperatura gazelor de evacuare este mult mai mica decat la un benzinar si e ok racirea pe ulei. Deci in concluzie poti pune dar prajesti turbina. si in cazul in care ai pune, fara modificari majore mai mult de 20-30 cai nu scoti. E motor de 1.2, trebuie turbina mica sa faca presiune relativ repede...si pe langa asta fara alte interne (biele, pistoane) sau macar o garnitura de decomprimare nu poti da presiune mare....deci e o investitie ff mare pt nimic. cel mai bine faci un swap cu in motor mai mare. depinde ce vrei sa faci cu masina.

Parerea mea e ca nu merita investitia. Tu stii cel mai bine ce faci cu banii tai.
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 10 ani Asta e turbina perfecta pentru 1.2-ul tau. :
http://s9.postimg.org/fglams32n/big_turbo.jpg
Ungerea turbinei cum o faci? Racirea uleiului cum o faci ? Tubulaturi de unde iei ? Decomprimarea motorului ca sa nu bubuie cum o faci ? Harta de injectie cum o faci ?
Si in final , cu ce bani ?
Asemenea conversii  costa mii de euro , sute de ore de munca , cunostinte extrem de solide in domeniu , asa ca relax , lasa masina asa ca n-ai pe ce lucra .
Cu banii de o shaorma se poate pune pe luneta un sticker cu "TURBO". E de ajuns .