A raspuns
cry_tug
(670 puncte)
acum 12 ani
Salut. Avand in vedere ca ai un diesel, trebuie sa sti de la inceput ca acesta este putin mai greu de modificat. Nu neaparat mai greu, ci mai scump. Un injector poate ajunge la pretul dublu/triplu fata de unul pe benzina. Cu un soft in cazul motorului tau, un soft stage 1, poti ajunge cu masina la 120cp. Nu cred ca merita sa te apuci sa investesti in acest motor de 2.0 de doar 101hp. Mai bine te indrepti spre un leon, cum ai spus tu, 1.8 dar de preferat sa aiba turbina, 1.8T. Acest model de Leon, este modelul Seat Leon FR, si sunt cateva modele frumoase la vanzare la noi in tara. Mai poti opta spre Audi A3 1.8T care am inteles ca se comporta destul de bine, sau daca esti amator de senzatii tari, si preferi un 4x4 veritabil te poti indrepta spre un Audi S3 1.8 T (quattro) cu 209HP.
Trecerea de la diesel la benzina este una grea, avand in vedere cel putin consumul de carburant. Pe diesel ai un consum 7-8 prin oras (cu o masina putin modificata) pe cand la un S3 210 cp, cu motor de 1.8T consumul este unul de 12-13 la mers frumos, si poate urca lejer pana la 18-20 daca il enervezi.
Iti mai pot recomanda si Lancer Evolution, sau subaru impreza wrx/wrx sti, insa acestea joaca in alta liga, costurile de intretinere sunt destul de mari, costurile de achizitie destul de mari, consumul la fel, insa ca si performante sunt peste majoritatea masinilor (si aici ma refer la costurile totale, placerea de a conduce, performante etc.).
Poti opta si pentru un Mitsubishi Lancer din 2004-2008 cu un motor de 2.0 aspirat, cu 131/136 hp. Lui ii mai poti monta un Turbo, si ajungi imediat spre pragul de 180-200 (inclusiv o resoftare).
Bafta in alegerea pe care o sa o faci.