4Tuning.ro > 4Tuning Help > Tuning > Tuning motor > vw Golf 4 1.6 16v 120 cai?

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+2 voturi

Vw Golf 4 1.6 16v 120 cai?

Am observat cand am urcat-o pe rampa ca inainte de racordul flexibil pe evacuare este o "sudura" facuta de vreun destept, iar traseul in acel loc este mult subdimensionat fata de restul evacuarii si in plus toba mijlocie este putin afumata..deci..e rebuturi :))

Cu ocazia asta am vb cu un tip in domeniu sa fac evacuarea cap - coada, incepand cu galeria evacuare after market,fara catalizator dar cu toba mijlocie(longlife) si finala, traseul urmand sa aiba 57 mm(parca..), la final as completa cu cold air intake si o resoftare ECU ce "promite" motorul meu  10 Cai si 13 Nm pe dyno test.

Momentan masina are 105 cai din fabrica, cred ca inca toti ramasi pentru ca motorul a trecut printr-o reconditionare completa.

Acum ma intreb..din evacuare, CAI si resoftare as putea ajunge la 120-125 cai?Sa stiu sa nu ma complic in zadar.

As vrea parerile celor in tema pentru ca cu presupusul ma pot da si eu dupa o bere.. :))

A intrebat mr.darkstranger (1,260 puncte) acum 10 ani in categoria Tuning motor

editat de mr.darkstranger acum 10 ani

Distribuie pe Facebook

2 Raspunsuri

+4 voturi
A raspuns LiquidTW EXPERT (161,390 puncte) acum 10 ani Da, la 120 CP poti ajunge linistit, fara probleme, si crede-ma e de ajuns pentru un golfulet..... ii vei simtii semnificativ cei 120 calutzi. Poti in viitorul apropiat, sau cand ai buget sa-i pui un turbo, iar atunci il vei ridica la 140, chiar 150 CP..... unul care nu-ti suprasoliciteaza motorul.
Drumuri bune si fara incidente neplacute !

Comentarii:

A comentat Driver09 (49,100 puncte) acum 10 ani Decat sa iti bati capul sa instalezi o turbina pe un motor aspirat  mai bine montezi direct 1.8T  de 180cp care v a fi si euro 4,mai fiabil si mai puternic.In caz ca nu iti  v a fi destul de puternic acel motor merita modificat.
Bafta!
A comentat mr.darkstranger (1,260 puncte) acum 10 ani Raman la motorul pe care il am deocamdata, o sa ii schimb evacuarea,CAI si o resoftare ECU, dupa resoftare am asigurat si un dyno test si voi vedea atunci cu cat am urcat.
La 1.8T nu ma gandesc sa pun pe golf pentru ca trebuie si cutie viteze,planetare,frani..costul e prea mare, peste un an,poate doi vreau un audi tt 1.8 quattro .
Cred ca vor fi indeajuns 120 cai pentru o masina mica,cu un consum mic.
0 voturi
A raspuns Sarus (140 puncte) acum 6 ani Salut, mr.drakstranger ! Stiu ca au trecut ceva ani de la postarea ta, dar m-ar interesa sa stiu daca ai schimbat ce ai spus mai spus si ai reusit sa ajungi de la 105 cai la 120, si daca ai si tot si vrea different a cu privilege la acetate modification: o putere mai mare la depasirile din oras sau afara si daca a influentat consumul intr-un mod drastic. Personal am un golf 4 AZD (cred ca este acelasi motor ca al tau) iar masina o am deja  de 4 ani  jumate, doar ca strang bani sa ii fac niste modificari in 2018. Va trebuie sa ii refac si distributia, frane si amortizoare  in primavara, si daca tot umblu vreau sa termin mai intai cu partea mecanica, iar dupa sa vad cum ma organizez pentru caroserie jante si interior. Ti-as fi recunoscator daca ai gasi timp sa imi raspunzi si poate sa imi dati si un sfat. Cu respect, Sorin.