Am observat cand am urcat-o pe rampa ca inainte de racordul flexibil pe evacuare este o "sudura" facuta de vreun destept, iar traseul in acel loc este mult subdimensionat fata de restul evacuarii si in plus toba mijlocie este putin afumata..deci..e rebuturi :))
Cu ocazia asta am vb cu un tip in domeniu sa fac evacuarea cap - coada, incepand cu galeria evacuare after market,fara catalizator dar cu toba mijlocie(longlife) si finala, traseul urmand sa aiba 57 mm(parca..), la final as completa cu cold air intake si o resoftare ECU ce "promite" motorul meu 10 Cai si 13 Nm pe dyno test.
Momentan masina are 105 cai din fabrica, cred ca inca toti ramasi pentru ca motorul a trecut printr-o reconditionare completa.
Acum ma intreb..din evacuare, CAI si resoftare as putea ajunge la 120-125 cai?Sa stiu sa nu ma complic in zadar.
As vrea parerile celor in tema pentru ca cu presupusul ma pot da si eu dupa o bere.. :))