4Tuning.ro > 4Tuning Help > Versus > Vin cu o intrebare pentru docu...

Bun venit Guest pe 4Tuning Help!

Aici primesti ajutor si raspunsuri la intrebari de la ceilalti membri ai comunitatii.

Fa-ti cont

Alerta intrebare noua

Aboneaza-te pentru a primi un e-mail de indata ce este postata o intrebare noua.

Intrebari in functie de categorie

Subiecte populare

Vezi toate subiectele »

Cautari frecvente

+1 vot

Vin cu o intrebare pentru documentare... Care dintre motoare sunt mai economice ?

Salut baieti.

 Vreau sa ma documentez, deoarece vreau sa trec la o masina mai buna, mai noua si inainte de a o cumpara vreau sa ma informez.

Care motor este mai avantajos si mai economic in mers de limite legale si normale( nu fortata sau blana) dintre 1.2 TSI( 86cp ), 1.4 MPI ( 86cp) si un 1.4 TSI( 122cp). Dar dintre unul dintre benzinare si un 1.6 TDI ( 105 cp ) ? Vreau niste explicatii mai concrete :) In mod normal, ce ar fi mai convenabil motorul aspirat sau motorul turbo ? 

 Tot odata, vreau sa stiu ce ati alege dintre 1.4 TSI si 1.6 TDI .
  PS: Masina pentru care ma documentez este SKODA . 

  P.S.S: Motorul aspirat e pus pentru comparatie.

   Va multumesc !

A intrebat bogdan1305 (38,120 puncte) acum 11 ani in categoria Versus

editat de bogdan1305 acum 11 ani

Distribuie pe Facebook

5 Raspunsuri

+2 voturi
A raspuns Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Sincer, depinde de ce vrei tu de la o masina. Totul se reduce la o singura chestie. Daca ai nevoie sa faci peste 10000 de km pe an, neaparat diesel. Daca nu, te poti documenta deja spre un benzinar.

Comentarii:

A comentat bogdan1305 (38,120 puncte) acum 11 ani Pai vreau o masina care sa ma ajute la nevoie, la depasiri, uneori fac peste 10000 de km pe an, alteori nu fac, vreau sa ma indrept la un motor turbo. Faza este ca nu stiu la care motor sa ma arunc din cele mentionate mai sus . Vreau sa stiu daca un motor pe benzina turbo consuma mai mult sau mai putin decat unul aspirat ? Multumesc frumos .
A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani O turbosuflanta ajuta mult consumul unui motor diesel, indiferent de tipul de injectie. La benzina este total opus. Poate deveni de speriat daca ai o zi in care esti nervos. In general, la o masina de oras pe benzina, daca vrei consum mai mic, cauta un aspirat natural.
A comentat bogdan1305 (38,120 puncte) acum 11 ani Faza este ca am deja un aspirat natural numai ca, consuma mult, uneori chiar foarte mult in bucuresti ajunge si la 12 la suta, de aceea ma informez sa vad pareri despre benzinare turbo. Tot odata stiu ca diesel ul are un raport consum foarte bun atat afara cat si oras, dar parca tot mai frumos suna un motor pe benzina. Inca nu sunt deciz spre ce sa optez in viitor, cert este ca vreau un motor turbo. Totodata, din ce m-am uitat in specificatiile tehnice, la 1.4 tsi spune ca are consum de oras 6.8l/100km. O fi adevarat sau nu ? :)))
A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani 6.8 eventual duminica:)). Nu am condus Skoda 1.4 tsi, dar intr-un ambuteiaj tipic Bucurestiului sa zicem, sincer, ma cam indoiesc.
A comentat bogdan1305 (38,120 puncte) acum 11 ani De aceea sunt si eu confuz, la ce scriu ei si la ce consum se ajunge inca nu se stie :))), mersi frumos de raspunsuri :) .
A comentat Bogdan_03 EXPERT (96,470 puncte) acum 11 ani Ca idee, de ce nu intri pe forumul Skoda Romania? Cei de acolo ar trebui sa iti dea raspunsuri destul de exacte despre tot ce inseamna acesta motorizare. Nu costa nimic sa ceri un sfat!
–3 voturi
A raspuns italianjob07 (40,360 puncte) acum 11 ani ti as recomanda 1.4 MPI , il am pe logan !!! merge super si consum foarte mic !!! poate pe sKoda sa consume putin mai mult dar cu toate astea tot 1.4 as lua !!!! acum depinde ce urmaresti , daca ai drumuri lungi si crezi ca te descurci cu motorina eu zic ca un TDi ti se potriveste , raspunsul meu este 1.4 MPI !!! foarte usor de intretinut!!!

Comentarii:

A comentat bogdan1305 (38,120 puncte) acum 11 ani faza este ca in bucuresti, la 1.4 MPI nu am reusit sa scot sub 7 vara si 9-10 iarna ... :( Mai mult vreau sa ma indrept spre motoarele turbo de aceea vreau sa ma documentez mai concret si mai mult :) . Mersi frumos de raspuns .
+1 vot
A raspuns turbojack EXPERT (317,140 puncte) acum 11 ani Cel mai economic este cel care nu se defecteaza, deci cel mai fiabil.Degeaba economisesti bani pe consum, cand ii dai inzecit pe reparatii.
TSI nu straluceste in fiabilitate si are categoric un consum mai mare decat MPi.
Varianta optima ar fi 1.6 tdi , ca varianta de compromis consum/fiabilitate.
0 voturi
A raspuns george.geo (790 puncte) acum 11 ani Depinde foarte mult de nevoile tale,de varsta ta cred,ce iti doresti de fapt etc.Din punctul meu de vedere 1.4 tsi( v.  21 ani).A avut un prieten pe Golf 5,fasnea,consum relativ mic.Iti trebuie ceva sa traga man,1.4 mpi-1.4 tsi diferenta:de la cuca macai-bucuresti.Bafta si sper sa faci ce mai buna alegere.

Comentarii:

A comentat bogdan1305 (38,120 puncte) acum 11 ani din ce am mai citit si documentat, parerile sunt mult prea impartite in asa fel incat te pun in dilema de a te indrepta spre un motor :))) . Unii spun ca, consum dintre 1.2 tsi de 105cp si 1.4 tsi de 122cp difera cu 0.5l la suta in favoare celui de 1.4. Fac 23 de ani, si mi-am propus sa-mi cumpar o masina mai mare si mai spatioasa, si mai fortoasa deoarece as vrea sa o pastrez mai mult timp. Acum detin o fabia 2, 1.4 mpi, cu consumul cam stramb din nas, deoarece papa cam 10-11 la ore aglomerate, iar pentru cat poate masinuta mi se pare un consum destul de mare. De aceea vreau sa ma intrept spre un propulsor turbo de preferat ar fi benzina( in ultimul caz as lua motorina daca nu voi fi decis 100%) si de aceea intreb de consumintre 1.4 mpi si 1.4 tsi.
 De exemplu, la servici la mine am un prieten care detine 2 skoda fabia model vechi cu 2 motoare diferite. 1.9 sdi si 1.9 tdi. Diferenta dintre ele este ca, cu sdi-ul are consum de 8-9 hai poate putin mai mult in oras la ore de varf, iar cu tdi ul are 6.8-7.5 la ore de varf. De aceea incerc si vreau sa tind sa cred ca un tsi ar consuma mai putin ca un mpi. Acum nu stiu ma insel eu sau nu ? Mersi frumos.
0 voturi
A raspuns free2hot4you (6,170 puncte) acum 11 ani economia nu inseamna doar l combustibil/km cat mai putin. o masina e mai economica cu ccat sta mai putin in service si piesele sunt mai ieftine. din punctul asta de vedere cel mai economic motor e cel pe benzina aspirat. daca totusi vrei un plus de putere , alege tsi. chiar daca e benzinar cu turbo crede-ma nu iti va da atatea bati de cap  cum ar face-o un tdi. ca posesor de tdi iti spun ca o sa te iei de cap cand incep sa cada una alta pe la motor.