Ferrari 360 Spyder vs. camion Volvo Hybrid - cine sa castige oare?
Versus 6 Septembrie

Ferrari 360 Spyder vs. camion Volvo Hybrid - cine sa castige oare?

Toate comentariile (19):
Sub_acoperire
3 comentarii 10 puncte
06 sep 2011, 09:57
+2
360 Modena spider, nu F430
Comentariu ascuns în urma voturilor negative. Afişează comentariul »
06 sep 2011, 10:24
0
ce sa dus camionu ala
176 comentarii 544 puncte
06 sep 2011, 10:33
+9
doamne ce impinge camionu ala :))
06 sep 2011, 11:58
+1
cand te gandesti ca nu cu mult timp in urma te mirai cand auzeai de o masina electrica ca a ajuns la 100km/h si acum.... la cum evolueaza lucrurile poate vom vedea in curand masini propulsate de eoliene:|
06 sep 2011, 12:09
+6
eu vad ca l-a cam lasat sa castige. face bine la publicitate :)
06 sep 2011, 12:52
+10
Deci sa inteleg ca ce scotea pe esapament camionul "green" erau lacrimi de pui de panda.
06 sep 2011, 13:14
+1
Scrie ca e hybrid nu electric.
06 sep 2011, 14:11
0
am scris "green" adica nu polueaza.....
06 sep 2011, 14:42
0
De la culoarea vopselei, sau ce?
802 comentarii 715 puncte
06 sep 2011, 14:02
-4
Cum ***** sa consume ala mai putin intr-o cursa cand camionul are 5.5 tone, iar Ferrari doar 1.4 tone. Poate ca are o eficienta mecanica mai buna, dar nu cred eu ca este de 4 ori mai eficient. In fine, camionul este total inutil, mai ales cand il compari cu un Ferrari a carei productie s-a terminat acum 7 ani si este cu 2 generatii in urma. Astept comparatia cu un 458 Italia.
802 comentarii 715 puncte
06 sep 2011, 14:05
-1
Ah, si sa nu uit de noxele si particulele emise, in special monoxidul de carbon.
802 comentarii 715 puncte
06 sep 2011, 19:17
-2
In articol scrie "polueaza mai putin decat modelul italian". Poluarea se refera majoritar la emisiile de CO2, care iti garantez ca sunt mult mai mari in cazul camionului de 1900 cai si 5.5 tone decat Ferrari 360 de 420 cai parca si 1.4 tone. Acum, un calcul simplu, ingineresc - daca motorul celor de la Ferrari furnizeaza 420cp si vreo 400Nm cu o eficienta mecanica de 30%, iar magauaia scoate 1900 cai si peste 4000Nm, atunci motorul de camion consuma de peste 10 ori mai multa energie decat Ferrari. Daca motoarele ar consuma aceeasi cantitate de combustibil, facand abstractie de diferenta mica de caldura degajata in cazul arderii si de diferenta mica de densitate masica si molara a motorinei si benzinei (emisiile de CO2 expimate in g/L comustibil sunt cam aceleasi), motorul de camion ar trebui sa aive o eficienta de peste 300%. In cazul acesta, problema omenirii este rezolvata pe hartie, iar toata fizica conceputa de om este doar o poezie ieftina. Modelul de serie are 9t, acesta are 5.5 tone.
06 sep 2011, 14:36
+2
De unde trageti concluziile astea fratilor? A zis cineva ca ar consuma camionul mai putin decat ferrari-ul? Are un motor de 16L twin turbo care scoate 1900 cp si o panarama de motor electric pe langa el, de forma. Nu se pune problema de utilitate aici, cum nu se pune nici problema de emisii. Asta nu e masina de productie.
06 sep 2011, 18:50
0
+1 mai ales k ala numai camion nu mai este...si nu cred eu ca ala mai are 5.5 tone ;)
06 sep 2011, 14:37
0
Nu cred ca e F430...e 360Spyder ca are farurile mai demodate si plasticul ala(imitatie de carbon sau ceva).
06 sep 2011, 14:38
0
Mda...acum vad ca a mai zis cineva asta:))
06 sep 2011, 20:18
0
l-a lasat sa castige...se aude cum o lasa in frana de motor :)
07 sep 2011, 08:42
0
este destul de clar ca l-a lasat sa castige.se si vede si se si aude foarte bine!defapt nu l-a lasat sa castige,au facut in asa fel incat sa treaca amandoi in acelasi timp linia de sosire.
Comentează şi tu: