Noul Touareg este primul Volkswagen din istorie care ofera aceasta dotare. Cum functioneaza sistemul

Noul Touareg este primul Volkswagen din istorie care ofera aceasta dotare. Cum functioneaza sistemul
  • Noul Touareg este primul Volkswagen din istorie cu directie integrala
  • Sistemul are doua moduri de functionare: pana la si dupa viteza de 37 km/h
  • Pretul optiunii se ridica la 2.738 de euro in cazul versiunii de baza
Distribuie pe Facebook

Anuntat cu surle si trambite la sfarsitul lunii martie, noul Volkswagen Touareg reprezinta o adevarata forta a naturii. Cel putin din punct de vedere tehnologic.

Construit pe cea mai recenta versiune a platformei MLB, asemeni modelelor Bentley Bentayga, Audi Q7, Porsche Cayenne si Lamborghini Urus, SUV-ul companiei germane cantareste cu pana la 106 kilograme mai putin decat anterior. Si totul in conditiile in care lungimea caroseriei a crescut cu aproape opt centimetri, pana la valoarea de 4.878 de milimetri.

Seria surprizelor placute continua cu vestea care anunta disponibilitatea unui motor V8 diesel, capabil sa produca undeva in jurul a 421 de cai putere. Plus un cuplu maxim astronomic, de 900 Nm.

Este insa doar inceputul acelasi Volkswagen Touareg de generatie a treia promitand si alte dotari demne de un automobil premium, precum farurile cu matrice de LED-uri, volanul incalzit sau scaunele fata cu ventilatie si chiar masaj. Urmeaza apoi instrumentele de bord digitale si display-ul tactil de pana la 15 inch, destinat sistemului de infotainment.

Mai departe, SUV-ul companiei germane scoate din maneca atat un asistent pentru vederea pe timp de noapte, cat si o tehnologie pe nume All-Wheel Steering. Ambele sunt oferite in premiera absoluta.

Directia integrala reprezinta, de altfel, si subiectul principal al ultimului comunicat ce are ca subiect principal noul Volkswagen Touareg. Respectivul material de presa explica, in detaliu, cele doua moduri de functionare ale acesteia: primul, activ pana la 37 de kilometri pe ora, iar celalalt dupa viteza anterior mentionata, daca mai era nevoie de vreun fel de precizare.

Pana la 37 de kilometri pe ora, rotile de pe puntea spate vireaza in sensul opus rotilor de pe puntea fata. Astfel, raza de bracaj a SUV-ului companiei germane scade de la 12.19 la 11.19 metri, de exemplu.

Odata ce aceasta viteza este depasita, rotile de pe puntea spate vor vira in exact acelasi sens precum rotile de pe puntea fata. Drept urmare, directia integrala a noului Volkswagen Touareg urmeaza sa devina sinonima cu o doza extra de manevrabilitate, care s-ar putea dovedi mai mult decat utila in cazul depasilor rapide, dar si manevrelor evazive.

In Romania, tehnologia All-Wheel Steering este oferita ca parte a pachetului Dinamic 1 "Air & Steering". Optiunea in cauza costa 2.738 de euro pe varianta de baza si cuprinde inclusiv o suspensie pneumatica.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Inovatii auto DATA PUBLICĂRII: 10 Mai 2018