Cum a fost prima etapa de karting din CNK

Chiar daca vremea din acest week-end a fost destul de capricioasa, prima etapa de karting din Campionatul National 2011 a fost un real succes. Asa cum ne-a obisnuit, Ene Eduard a reusit sa ne relateze in cuvinte cum s-a desfasurat aceasta prima etapa din CNK.
Trimite unui prieten
Pe o vreme capricioasa, sambata si duminica, s-a desfasurat prima etapa a CNK 2011. Gazda acestui eveniment a fost circuitul de karting AMCKART din Bucuresti.
Un prim lucru imbucurator la aceasta etapa, a fost prezenta intr-un numar destul de mare a sportivilor aliniati la start, consemnand un interes crescut al pilotilor participanti la clasele nationale, altele decat cele CIK, la care se participa cu echipament sportiv avand omologarile expirate, dar conform fiselor producatorilor de rame si motoare.
Spectacolul, ca de fiecare data, a fost la el acasa. Cei mai agresivi, asa cum ne-am obisnuit, au fost sportivii claselor PUFO si MINI.
La clasa PUFO, sportivul legitimat la REAL Racing, Andrei PONTA, a castigat detasat ambele manse de concurs, adjudecandu-si cea mai inalta treapta a podiumului, fiind urmat de un debutant al clasei, Mateas Davide, pilot al celor de la GO KART TEAM din Satu Mare. Pozitia a treia a podiumului a fost ocupata de Alexandru IONESCU.
La clasa MINI, Petrut FLORESCU, si-a aratat inca odata valoarea, castigand atat antrenamentele cronometrate cat si cele doua manse, spectacolul fiind dat in spatele acestuia. Andrei VAJDA si Alexandra MARINESCU, ocupantii pozitiilor a doua si a treia, au dus o lupta crancena pentru ocuparea pozitiei secunde. In ciuda faptului ca Alexandra are mai multe competitii desfasurate anul acesta, Andrei a reusit sa-si adjudece locul secund, chiar daca in a doua mansa, Alexandra a reusit sa-i fure a doua pozitie, chiar in primul viraj.La clasa N60, pilotul timisoarean Leonard BORLOVAN, a castigat detasat cele doua manse de concurs, experienta din anii precendti la clasele PUFO si MINI, spunandu-si cuvantul. O lupta acerba a avut loc insa intre ocupantii locurilor doi si trei, sportivii ieseni, Raluca CHIRITA si Bogdan STAN. Daca Alexandra a pierdut batalia fetelor cu baietii la clasa MINI, Raluca a reusit sa se impuna in fata lui Bogdan, dupa doua manse frumoase.
Trecand la clasele CIK-FIA, juniorii, nu s-au lasat mai prejos si au confirmat pofta de viteza si spectacol, oferind la randul lor doua manse de concurs excelente. Daca in prima mansa Mihnea STEFAN s-a luptat cu Brad BRUNNER pentru ocuparea primei pozitii, in a doua s-a detasat in castigator, in urma unei defectuini avute de cel de-al doilea. Nu insa usor i-a fost lui Brad in ocuparea pozitiei secunde in a doua mansa, debutanta clasei KF3, Bianca ANTON, tinandu-I piept cu brio pana aproape de sfarsitul mansei. Asadar, Mihnea Stefan pe primul loc, urmat de Brad Brunner si Bianca Anton pe locul trei.
Trecerea catorva piloti de la KF3 la seniori KF2, a resuscitat aceasta clasa, care anul trecut, a avut foarte putini sportivi la start. Daca la inceput Daniel Nicolescu pleca cu prima sansa, din postura de campion en-titre, sportivii veniti de la KF3, au tinut mortis sa ne contrazica, chiar reusind acest lucru. Surpriza etapei a fost, debutanta la aceasta clasa, Roberto ARCARESE de la REAL Racing, care a profitat de o problema tehnica a unui alt nou venit, David DUGAESESCU de la DUMAGAS Racing Team si a castigat fara prea multe emotii prima mansa de concurs. David, plecat de pe ultima pozitie si cu ceva metri in spatele plutonului, a reusit o cursa excelenta, terminand mansa pe pozitia a treia, in spatele lui Calin TARICEANU. In a doua mansa insa, David a reusit o cursa foarte buna, nemaiscapand primul loc, fiind urmat dupa o lupta foarte frumoasa de Roberto Arcarese. Acesta din urma, a fost depasit la un moment dat de Daniel Nicolescu, aceasta manevra facandu-se insa intr-un mod nesportiv. In urma rezultatelor celor doua manse, Roberto Arcarese a ocupat prima pozitie a podiumului, David Dugaesescu pe doi si Calin Tariceanu pe pozitia a treia.
Nici clasa regina, KZ2, nu s-a lasat mai prejos, Viktor Stefan si Salvatore Arcarese, fratele castigatorului de la KF2, au oferit un spectacol deosebit. Daca Salvatore trebuia sa-si apere pozitia de campion in 2010, Viktor venea mult mai motivat, el pierzand titlul anul trecut, dupa un incident petrecut chiar la el acasa, la Tg Secuiesc. Daca Salvatore a fost putin mai rapid in mansele cronometrate, Viktor a dorit sa-l invinga in mansele de concurs. Nu a fost sa fie asa, acesta luand un start foarte slab in prima mansa, nereusind sa-l mai ajunga pe campionul en-titre. In a doua mansa insa, toata lumea a fost surprinsa, cand Eduard BARLOIU, a reusit un start excelent, plecat de pe pozitia a cincea, a reusit ca dupa primul viraj sa fie pe prima pozitie. Mult mai experimentatii Viktor si Salvatore, nu i-au lasat insa nicio sansa, in turul doi, reusind sa-l depaseasca in primul ac de par. Ce a urmat, a fost insa, o frumoasa lupta intre cei mai buni sportivi ai clasei KZ2, Viktor reusind de aceasta data sa castige in fata campionului national. Aflati la egalitate de puncte dupa cele doua manse, diferenta a fost facuta de timpii din mansa cronometrata. Clasamentul clasei a aratat astfel: locul intai Salvatore Arcarese, Viktor Stefan pe doi iar pe pozitia a treia, nicolae Trifu.
Asadar debut de sezon excellent pentru sportivii participant in CNK.
Urmatoarea etapa ce se va desfasura in Romania, va fi tot pe circuitul din Tunari, in 7-8 Mai, a doua etapa a SEEKZ, unde sportivii nostril, au concurat cu rezultate destul de bune in prima etapa la Haskovo - BG.
Multumim pe aceasta cale lui Vali TACHE, pentru pozele oferite.
Un prim lucru imbucurator la aceasta etapa, a fost prezenta intr-un numar destul de mare a sportivilor aliniati la start, consemnand un interes crescut al pilotilor participanti la clasele nationale, altele decat cele CIK, la care se participa cu echipament sportiv avand omologarile expirate, dar conform fiselor producatorilor de rame si motoare.
Spectacolul, ca de fiecare data, a fost la el acasa. Cei mai agresivi, asa cum ne-am obisnuit, au fost sportivii claselor PUFO si MINI.
La clasa PUFO, sportivul legitimat la REAL Racing, Andrei PONTA, a castigat detasat ambele manse de concurs, adjudecandu-si cea mai inalta treapta a podiumului, fiind urmat de un debutant al clasei, Mateas Davide, pilot al celor de la GO KART TEAM din Satu Mare. Pozitia a treia a podiumului a fost ocupata de Alexandru IONESCU.
Trecand la clasele CIK-FIA, juniorii, nu s-au lasat mai prejos si au confirmat pofta de viteza si spectacol, oferind la randul lor doua manse de concurs excelente. Daca in prima mansa Mihnea STEFAN s-a luptat cu Brad BRUNNER pentru ocuparea primei pozitii, in a doua s-a detasat in castigator, in urma unei defectuini avute de cel de-al doilea. Nu insa usor i-a fost lui Brad in ocuparea pozitiei secunde in a doua mansa, debutanta clasei KF3, Bianca ANTON, tinandu-I piept cu brio pana aproape de sfarsitul mansei. Asadar, Mihnea Stefan pe primul loc, urmat de Brad Brunner si Bianca Anton pe locul trei.
Trecerea catorva piloti de la KF3 la seniori KF2, a resuscitat aceasta clasa, care anul trecut, a avut foarte putini sportivi la start. Daca la inceput Daniel Nicolescu pleca cu prima sansa, din postura de campion en-titre, sportivii veniti de la KF3, au tinut mortis sa ne contrazica, chiar reusind acest lucru. Surpriza etapei a fost, debutanta la aceasta clasa, Roberto ARCARESE de la REAL Racing, care a profitat de o problema tehnica a unui alt nou venit, David DUGAESESCU de la DUMAGAS Racing Team si a castigat fara prea multe emotii prima mansa de concurs. David, plecat de pe ultima pozitie si cu ceva metri in spatele plutonului, a reusit o cursa excelenta, terminand mansa pe pozitia a treia, in spatele lui Calin TARICEANU. In a doua mansa insa, David a reusit o cursa foarte buna, nemaiscapand primul loc, fiind urmat dupa o lupta foarte frumoasa de Roberto Arcarese. Acesta din urma, a fost depasit la un moment dat de Daniel Nicolescu, aceasta manevra facandu-se insa intr-un mod nesportiv. In urma rezultatelor celor doua manse, Roberto Arcarese a ocupat prima pozitie a podiumului, David Dugaesescu pe doi si Calin Tariceanu pe pozitia a treia.
Nici clasa regina, KZ2, nu s-a lasat mai prejos, Viktor Stefan si Salvatore Arcarese, fratele castigatorului de la KF2, au oferit un spectacol deosebit. Daca Salvatore trebuia sa-si apere pozitia de campion in 2010, Viktor venea mult mai motivat, el pierzand titlul anul trecut, dupa un incident petrecut chiar la el acasa, la Tg Secuiesc. Daca Salvatore a fost putin mai rapid in mansele cronometrate, Viktor a dorit sa-l invinga in mansele de concurs. Nu a fost sa fie asa, acesta luand un start foarte slab in prima mansa, nereusind sa-l mai ajunga pe campionul en-titre. In a doua mansa insa, toata lumea a fost surprinsa, cand Eduard BARLOIU, a reusit un start excelent, plecat de pe pozitia a cincea, a reusit ca dupa primul viraj sa fie pe prima pozitie. Mult mai experimentatii Viktor si Salvatore, nu i-au lasat insa nicio sansa, in turul doi, reusind sa-l depaseasca in primul ac de par. Ce a urmat, a fost insa, o frumoasa lupta intre cei mai buni sportivi ai clasei KZ2, Viktor reusind de aceasta data sa castige in fata campionului national. Aflati la egalitate de puncte dupa cele doua manse, diferenta a fost facuta de timpii din mansa cronometrata. Clasamentul clasei a aratat astfel: locul intai Salvatore Arcarese, Viktor Stefan pe doi iar pe pozitia a treia, nicolae Trifu.
Asadar debut de sezon excellent pentru sportivii participant in CNK.
Urmatoarea etapa ce se va desfasura in Romania, va fi tot pe circuitul din Tunari, in 7-8 Mai, a doua etapa a SEEKZ, unde sportivii nostril, au concurat cu rezultate destul de bune in prima etapa la Haskovo - BG.
Multumim pe aceasta cale lui Vali TACHE, pentru pozele oferite.
Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (13)
Poze Cum a fost prima etapa de karting din CNK
Urmărește știrile 4tuning.ro și pe Google News
Adaugă comentariu
-
Buton avarii renault clio simbol 1.2 b an fabr. 2010 100 Lei
Smart fortwo 1 2011 3500 €
Vw golf 2.0 tdi 2018 10700 €
-
Jante noi 18 inch originale audi a5 8w r18 8w0601025fm 950 €
Chiulasa completa 03l103373j vw multivan t5 (7hm, 7hn) 2.0... 2500 Lei
Magnetou (stator aprindere) complet aprilia rs4 2t (11) -... 150 Lei
-
2854608 500060544 504091505 0986435552 0445120057 bosch... 650 Lei
0445117036 0445117087 5801540213 0986435414 bosch injector... 650 Lei
Magnetou (stator aprindere) aprilia mojito 125cc - gilera... 200 Lei
-
Audi a6 2.0 tdi 177cp full led bi-xenon piele camera navi an... 9900 €
12709700251 5802084424 borgwarner turbosuflanta tractor case... 2600 €
Rezervor adblue peugeot 308 ii citroen c4 picasso cod 12674101... 900 Lei
-
Skoda kodiaq dsg 2019 22000 €
Stopuri cu led audi a6 4f (09-11) 2192.51 Lei
500061280 504128307r 504128307 2855135 0986435530 bosch... 650 Lei
-
28264951 28489548 96868900 25183186 delphi injector chevrolet... 500 Lei
Jante aliaj 17 zoll marca dezent, gama volvo, cu senzori de... 1500 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
-
A1663200204 compresor airmatic mercedes gl-class (x166) gle... 1250 Lei
Opel zafira 2.0 2001 1300 €
Tulumba frana, 2s61-2b195-ch, ford fiesta 5, 1.4tdci (id:189222) 130 Lei
-
5801453888 500060536 538884015 0986435663 bosch injector iveco... 750 Lei
8972391616 injector opel signum vectra 3.0 cdti renault espace... 400 Lei
21977918 22254568 22254576 85002179 7485020179 delphi injector... 1250 Lei
-
0445010737 55272459 55260837 55274845 pompa inalta alfa romeo... 1000 Lei
Turbina volvo v50 2.0d 136cp 9662464980 795 Lei
5801361986 800252-0007 800252-5007s gt2556ns garrett... 2000 Lei
-
Ford kuga 2.0diesel automata 4x4 xenon piele pilot keyless... 9250 €
Mercedes e 220 1 2005 3500 €
0986435564 503777309 5042551850 504255185 bosch injector iveco... 750 Lei
-
Imobilizator / modul inchidere cod 38700-60b00 / 051500-2070... 70 Lei
12709700221 5801785898 5801966925 borgwarner turbo tractor... 6000 Lei
Skoda roomster benzina 2010 3640 €
-
Bara fata completa renault clio 4 1500 Lei
5801966925 5801645175 borgwarner kkk turbosuflanta tractor... 3500 Lei
Ford focus benzina 2014 4650 €



Publicat în categoria: Karting
DATA PUBLICĂRII: 14 Aprilie 2011