Cum a fost prima etapa de karting din CNK
Chiar daca vremea din acest week-end a fost destul de capricioasa, prima etapa de karting din Campionatul National 2011 a fost un real succes. Asa cum ne-a obisnuit, Ene Eduard a reusit sa ne relateze in cuvinte cum s-a desfasurat aceasta prima etapa din CNK.
Pe o vreme capricioasa, sambata si duminica, s-a desfasurat prima etapa a CNK 2011. Gazda acestui eveniment a fost circuitul de karting AMCKART din Bucuresti.
Un prim lucru imbucurator la aceasta etapa, a fost prezenta intr-un numar destul de mare a sportivilor aliniati la start, consemnand un interes crescut al pilotilor participanti la clasele nationale, altele decat cele CIK, la care se participa cu echipament sportiv avand omologarile expirate, dar conform fiselor producatorilor de rame si motoare.
Spectacolul, ca de fiecare data, a fost la el acasa. Cei mai agresivi, asa cum ne-am obisnuit, au fost sportivii claselor PUFO si MINI.
La clasa PUFO, sportivul legitimat la REAL Racing, Andrei PONTA, a castigat detasat ambele manse de concurs, adjudecandu-si cea mai inalta treapta a podiumului, fiind urmat de un debutant al clasei, Mateas Davide, pilot al celor de la GO KART TEAM din Satu Mare. Pozitia a treia a podiumului a fost ocupata de Alexandru IONESCU.
La clasa MINI, Petrut FLORESCU, si-a aratat inca odata valoarea, castigand atat antrenamentele cronometrate cat si cele doua manse, spectacolul fiind dat in spatele acestuia. Andrei VAJDA si Alexandra MARINESCU, ocupantii pozitiilor a doua si a treia, au dus o lupta crancena pentru ocuparea pozitiei secunde. In ciuda faptului ca Alexandra are mai multe competitii desfasurate anul acesta, Andrei a reusit sa-si adjudece locul secund, chiar daca in a doua mansa, Alexandra a reusit sa-i fure a doua pozitie, chiar in primul viraj.La clasa N60, pilotul timisoarean Leonard BORLOVAN, a castigat detasat cele doua manse de concurs, experienta din anii precendti la clasele PUFO si MINI, spunandu-si cuvantul. O lupta acerba a avut loc insa intre ocupantii locurilor doi si trei, sportivii ieseni, Raluca CHIRITA si Bogdan STAN. Daca Alexandra a pierdut batalia fetelor cu baietii la clasa MINI, Raluca a reusit sa se impuna in fata lui Bogdan, dupa doua manse frumoase.
Trecand la clasele CIK-FIA, juniorii, nu s-au lasat mai prejos si au confirmat pofta de viteza si spectacol, oferind la randul lor doua manse de concurs excelente. Daca in prima mansa Mihnea STEFAN s-a luptat cu Brad BRUNNER pentru ocuparea primei pozitii, in a doua s-a detasat in castigator, in urma unei defectuini avute de cel de-al doilea. Nu insa usor i-a fost lui Brad in ocuparea pozitiei secunde in a doua mansa, debutanta clasei KF3, Bianca ANTON, tinandu-I piept cu brio pana aproape de sfarsitul mansei. Asadar, Mihnea Stefan pe primul loc, urmat de Brad Brunner si Bianca Anton pe locul trei.
Trecerea catorva piloti de la KF3 la seniori KF2, a resuscitat aceasta clasa, care anul trecut, a avut foarte putini sportivi la start. Daca la inceput Daniel Nicolescu pleca cu prima sansa, din postura de campion en-titre, sportivii veniti de la KF3, au tinut mortis sa ne contrazica, chiar reusind acest lucru. Surpriza etapei a fost, debutanta la aceasta clasa, Roberto ARCARESE de la REAL Racing, care a profitat de o problema tehnica a unui alt nou venit, David DUGAESESCU de la DUMAGAS Racing Team si a castigat fara prea multe emotii prima mansa de concurs. David, plecat de pe ultima pozitie si cu ceva metri in spatele plutonului, a reusit o cursa excelenta, terminand mansa pe pozitia a treia, in spatele lui Calin TARICEANU. In a doua mansa insa, David a reusit o cursa foarte buna, nemaiscapand primul loc, fiind urmat dupa o lupta foarte frumoasa de Roberto Arcarese. Acesta din urma, a fost depasit la un moment dat de Daniel Nicolescu, aceasta manevra facandu-se insa intr-un mod nesportiv. In urma rezultatelor celor doua manse, Roberto Arcarese a ocupat prima pozitie a podiumului, David Dugaesescu pe doi si Calin Tariceanu pe pozitia a treia.
Nici clasa regina, KZ2, nu s-a lasat mai prejos, Viktor Stefan si Salvatore Arcarese, fratele castigatorului de la KF2, au oferit un spectacol deosebit. Daca Salvatore trebuia sa-si apere pozitia de campion in 2010, Viktor venea mult mai motivat, el pierzand titlul anul trecut, dupa un incident petrecut chiar la el acasa, la Tg Secuiesc. Daca Salvatore a fost putin mai rapid in mansele cronometrate, Viktor a dorit sa-l invinga in mansele de concurs. Nu a fost sa fie asa, acesta luand un start foarte slab in prima mansa, nereusind sa-l mai ajunga pe campionul en-titre. In a doua mansa insa, toata lumea a fost surprinsa, cand Eduard BARLOIU, a reusit un start excelent, plecat de pe pozitia a cincea, a reusit ca dupa primul viraj sa fie pe prima pozitie. Mult mai experimentatii Viktor si Salvatore, nu i-au lasat insa nicio sansa, in turul doi, reusind sa-l depaseasca in primul ac de par. Ce a urmat, a fost insa, o frumoasa lupta intre cei mai buni sportivi ai clasei KZ2, Viktor reusind de aceasta data sa castige in fata campionului national. Aflati la egalitate de puncte dupa cele doua manse, diferenta a fost facuta de timpii din mansa cronometrata. Clasamentul clasei a aratat astfel: locul intai Salvatore Arcarese, Viktor Stefan pe doi iar pe pozitia a treia, nicolae Trifu.
Asadar debut de sezon excellent pentru sportivii participant in CNK.
Urmatoarea etapa ce se va desfasura in Romania, va fi tot pe circuitul din Tunari, in 7-8 Mai, a doua etapa a SEEKZ, unde sportivii nostril, au concurat cu rezultate destul de bune in prima etapa la Haskovo - BG.
Multumim pe aceasta cale lui Vali TACHE, pentru pozele oferite.
Un prim lucru imbucurator la aceasta etapa, a fost prezenta intr-un numar destul de mare a sportivilor aliniati la start, consemnand un interes crescut al pilotilor participanti la clasele nationale, altele decat cele CIK, la care se participa cu echipament sportiv avand omologarile expirate, dar conform fiselor producatorilor de rame si motoare.
Spectacolul, ca de fiecare data, a fost la el acasa. Cei mai agresivi, asa cum ne-am obisnuit, au fost sportivii claselor PUFO si MINI.
La clasa PUFO, sportivul legitimat la REAL Racing, Andrei PONTA, a castigat detasat ambele manse de concurs, adjudecandu-si cea mai inalta treapta a podiumului, fiind urmat de un debutant al clasei, Mateas Davide, pilot al celor de la GO KART TEAM din Satu Mare. Pozitia a treia a podiumului a fost ocupata de Alexandru IONESCU.
Trecand la clasele CIK-FIA, juniorii, nu s-au lasat mai prejos si au confirmat pofta de viteza si spectacol, oferind la randul lor doua manse de concurs excelente. Daca in prima mansa Mihnea STEFAN s-a luptat cu Brad BRUNNER pentru ocuparea primei pozitii, in a doua s-a detasat in castigator, in urma unei defectuini avute de cel de-al doilea. Nu insa usor i-a fost lui Brad in ocuparea pozitiei secunde in a doua mansa, debutanta clasei KF3, Bianca ANTON, tinandu-I piept cu brio pana aproape de sfarsitul mansei. Asadar, Mihnea Stefan pe primul loc, urmat de Brad Brunner si Bianca Anton pe locul trei.
Trecerea catorva piloti de la KF3 la seniori KF2, a resuscitat aceasta clasa, care anul trecut, a avut foarte putini sportivi la start. Daca la inceput Daniel Nicolescu pleca cu prima sansa, din postura de campion en-titre, sportivii veniti de la KF3, au tinut mortis sa ne contrazica, chiar reusind acest lucru. Surpriza etapei a fost, debutanta la aceasta clasa, Roberto ARCARESE de la REAL Racing, care a profitat de o problema tehnica a unui alt nou venit, David DUGAESESCU de la DUMAGAS Racing Team si a castigat fara prea multe emotii prima mansa de concurs. David, plecat de pe ultima pozitie si cu ceva metri in spatele plutonului, a reusit o cursa excelenta, terminand mansa pe pozitia a treia, in spatele lui Calin TARICEANU. In a doua mansa insa, David a reusit o cursa foarte buna, nemaiscapand primul loc, fiind urmat dupa o lupta foarte frumoasa de Roberto Arcarese. Acesta din urma, a fost depasit la un moment dat de Daniel Nicolescu, aceasta manevra facandu-se insa intr-un mod nesportiv. In urma rezultatelor celor doua manse, Roberto Arcarese a ocupat prima pozitie a podiumului, David Dugaesescu pe doi si Calin Tariceanu pe pozitia a treia.
Nici clasa regina, KZ2, nu s-a lasat mai prejos, Viktor Stefan si Salvatore Arcarese, fratele castigatorului de la KF2, au oferit un spectacol deosebit. Daca Salvatore trebuia sa-si apere pozitia de campion in 2010, Viktor venea mult mai motivat, el pierzand titlul anul trecut, dupa un incident petrecut chiar la el acasa, la Tg Secuiesc. Daca Salvatore a fost putin mai rapid in mansele cronometrate, Viktor a dorit sa-l invinga in mansele de concurs. Nu a fost sa fie asa, acesta luand un start foarte slab in prima mansa, nereusind sa-l mai ajunga pe campionul en-titre. In a doua mansa insa, toata lumea a fost surprinsa, cand Eduard BARLOIU, a reusit un start excelent, plecat de pe pozitia a cincea, a reusit ca dupa primul viraj sa fie pe prima pozitie. Mult mai experimentatii Viktor si Salvatore, nu i-au lasat insa nicio sansa, in turul doi, reusind sa-l depaseasca in primul ac de par. Ce a urmat, a fost insa, o frumoasa lupta intre cei mai buni sportivi ai clasei KZ2, Viktor reusind de aceasta data sa castige in fata campionului national. Aflati la egalitate de puncte dupa cele doua manse, diferenta a fost facuta de timpii din mansa cronometrata. Clasamentul clasei a aratat astfel: locul intai Salvatore Arcarese, Viktor Stefan pe doi iar pe pozitia a treia, nicolae Trifu.
Asadar debut de sezon excellent pentru sportivii participant in CNK.
Urmatoarea etapa ce se va desfasura in Romania, va fi tot pe circuitul din Tunari, in 7-8 Mai, a doua etapa a SEEKZ, unde sportivii nostril, au concurat cu rezultate destul de bune in prima etapa la Haskovo - BG.
Multumim pe aceasta cale lui Vali TACHE, pentru pozele oferite.
Vezi toate pozele (13)
Poze Cum a fost prima etapa de karting din CNK
- Dacia duster 4x4 , 1,5 dci 2016 7990 € Vw touran diesel 2011 5790 € Skoda yeti 2.0 diesel 2012 6790 €
- Renault fluence 1.6benzina euro 5 a/c electrice km reali 2011 4700 € Bmw x5 3.0d 2011 12900 € Dacia duster 1500 2017 400 Lei
- Dacia sandero 1200 benzina euro 5 2016 4500 € Audi a3 2.0, euro5 2010 5100 € Bmw 730 diesel euro 5 / 258 cp 2014 24000 €
- Vw golf 1.6 tdi 2010 3900 € Renault megane 16v 2006 2000 € Skoda octavia automata, euro 6 2019 10600 €
- Bmw 520 diesel 2009 8200 € Opel antara 2.0 cdti 2007 4290 € Prelungire bara spate spoiler difuzor vw passat cc 2008-2012... 783 Lei
- Peugeot 407 1.6diesel distributie+revizie noi 2006 2500 € Mini cooper s countryman all4,j.c.works 194cp 2014 12800 € Polita tavita capac portbagaj land rover freelander 1 3 usi... 349.99 Lei
- Alfa-romeo 159 1.9 jtdm 2007 2750 € Peugeot 206 1.4gpl a/c electroce 123000km 2007 1899 € Bmw 520 2.0d f10 clima navi piele pilot senz park 2011 9700 €
- Opel zafira 1.9 cdti 2005 1999 € Vw amarok 2.0 tdi 2011 10999 € Bmw 118 n47 2008 4500 €
- Dacia lodgy 7 locuri 1,5 dci 2014 4500 € Citroen c3 1.4diesel euro 5 automat panoramic 2012 6700 € Peugeot 307 sw 1.6 hdi 110 cp panoramica climatronic an fab. 2004 11500 Lei
- Skoda roomster diesel 2013 4350 € Planetara dreapta fata nissan qashqai j10 1.5 dci fab. 2006 -... 500 Lei Opel corsa 1.2i 2003 599 €
- Volvo v50 2.0d 2008 100 Lei Fiat 500 motor 1200-12v benzina +gpl din fabrica 2013 5890 € Skoda octavia 1.6d 2014 6700 €
- Mitsubishi asx 150 cp 2012 7950 € Opel meriva 1.3 cdti eco flex 2012 4000 € Nissan qashqai+2 +2 full bi-xenon piele camera an fab. 2012 37500 Lei
StiriPeSurse.ro
FOTO-VIDEO Țara în care doi primari au fost asasinați în numai trei zile
PieseAuto.ro
Pastile solubile in loc de lichid pentru parbriz: sunt bune de ceva?
PieseAuto.ro
Importanta farurilor pentru masina ta
mai multe
Publicat în categoria: Karting
DATA PUBLICĂRII: 14 Aprilie 2011