3, 2, 1, START! Test de acceleratie cu noul Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo

3, 2, 1, START! Test de acceleratie cu noul Volkswagen Golf 1.5 TSI Evo
  • Noul Volkswagen Golf este disponibil la vanzare in numeroase verisuni de motorizare
  • Una dintre acestea este varianta 1.5 TSI Evo, ce ofera 150 de cai putere si 250 Nm
  • Respectivul model este disponibil cu echiparea Highline si costa 23.175 euro in Romania
Distribuie pe Facebook

Incepand cu aceasta primavara, clientii modelului Volkswagen Golf au la dispozitie o noua motorizare: un benzinar turbo cu patru cilindri, de 1.498 centimetri cubi si 150 de cai putere.

Patru ani mai tarziu de la momentul lansarii sale oficiale, cea de-a saptea generatie a modelului Golf a fost readusa in studiourile Volkswagen din Wolfsburg pentru cateva imbunatatiri semnificative.

Dezvelita in fata publicului larg cu ocazia Salonului Auto desfasurat la Geneva in primavara acestui an, noua compacta germana impresioneaza in special prin instrumentele de bord digitale imprumutate de la ultimul Passat.

O alta veste buna cu privire la recent lansatul Volkswagen Golf Facelift consta in aparitia unui sistem de infotainment cu ecran tactil de pana la 9.2 inch, ce poate fi controlat inclusiv prin intermediul gesturilor.

In plus, asemeni rivalilor sai directi, noua compacta germana mai propune si o intreaga suita de dotari pentru un maximum de siguranta, precum faruri Full-LED, pilot automat adaptiv, frana automona de urgenta s.a.m.d.

Acum, daca vine vorba despre pachetul tehnic, faceliftul aplicat de Volkswagen generatiei cu numarul sapte a modelului Golf impresioneaza in special prin motorizarea 1.5 TSI Evo proaspat introdusa in peisaj.

Echipat cu o capacitate de 1.498 centimetri cubi, turbina cu geometrie variabila, dar si tehnologia dezactivarii cilindrilor, respectiva unitate pe benzina promite sa ofere compromisul perfect intre performanta si eficienta.

Scurt si direct la subiect, atunci cand este insotit de cutia manuala in sase trepte, propulsorul de 150 CP reuseste sa aduca primii 100 km/h dupa 8.3 secunde, in timp ce consumul mediu variaza intre 5.0 - 5.1 litri la 100 km.

Opteaza pentru transmisia automata cu sapte rapoarte si dublu ambreiaj disponibila in mod optional, iar valorile anterior mentionate... ei bine, nu se schimba cu mult: raman la 8.3 secunde, coboara la 4.9 - 5.0 litri la 100 km.

La final, reamintim ca noua compacta germana se vinde in Romania pentru un minimum de 15.844 de euro, cu precizarea ca varianta 1.5 TSI Evo porneste de la 23.175 de euro, fiind disponibila doar cu echiparea Highline.

Distribuie pe Facebook
mai multe