Atac din interior. Tot ce trebuie sa stii despre rivalul pe care SKODA i-l pregateste GOLF-ului

  • Skoda ofera mai multe detalii despre Scala
  • Clientii vor putea alege din 5 motorizari
  • Hatchback-ul va fi lansat pana la finalul anului
Distribuie pe Facebook

Deja stim ca noul hatchback compact al cehilor se numeste Scala, insa Skoda ofera acum o serie de detalii atractive despre acesta. Inclusiv faptul ca va fi disponibil cu cinci motoare de pana la 150 de cai putere.

Skoda Rapid nu s-a ridicat la nivelul asteptarilor reprezentantilor companiei, care au decis acum sa-l inlocuiasca cu un hatchback compact. La jumatatea lunii octombrie am aflat ca acesta va fi denumit Scala, pentru ca acum Skoda sa ofere si mai multe detalii oficiale despre viitorul rival al Golf-ului.

Skoda Scala

Odata cu aceste informatii, brand-ul din Mlada Boleslav a publicat si o serie de imagini cu prototipul acoperit de camuflaj, care din pacate ascunde toate elementele esentiale de natura estetica. Stim insa ca design-ul va fi inspirat de cel al conceptului Vision RS prezentat la Paris si ca optional va beneficia de faruri si stopuri full-LED dar si de indicator dinamic pentru stopuri.

Skoda Scala

Hatchback-ul masoara 4.362 de milimetri lungime, 1.793 mm latime si 1.471 milimetri in inaltime. Ampatamentul ajunge la 2.649 de milimetri, iar asta se traduce in primul rand printr-un spatiu interior generos. Mai exact, pasagerii vor avea la dispozitie 73 de milimetri spatiu pentru genunchi, iar cei din spate (in special) se vor bucura de 1.425 de milimetri spatiu pentru cot si de 942 de milimetri spatiu pentru cap.

Skoda Scala

Cu bancheta spate in pozitie normala, volumul de incarcare al portbagajului este de 467 de litri. Cu aceasta rabatata, locul pentru bagaje creste la 1.410 litri.

Skoda Scala

Tot la interior regasim ceasurile de bord digitale Virtual Cockpit, optionale ce-i drept, cu display de 10.25 inch, iar sistemul de infotainment cu ecran de 9.2 inch este disponibil doar pe versiunea de top.

Skoda Scala

Gama de motorizari este compusa din 5 agregate, dintre care 3 pe benzina, 2 diesel-uri si unul alimentat cu gaz natural compresat (CNG) oferit din ultima parte a lui 2019. Acesta din urma este un motor de 1.0 litru G-TEC cu 90 de cai putere, care vine alaturi de o cutie de viteze manuala cu sase trepte.

Skoda Scala

Amatorii propulsoarelor diesel vor putea opta pentru un TDI de 1.6 litri, cu 115 cai si 250 Nm cuplu. Transmisia manuala cu sase trepte este standard, insa optional clientii pot alege si o cutie automata DSG cu sapte trepte. Convertorul catalitic cu AdBlue este deasemenea inclus in oferta.

Skoda Scala

Cei care prefera motorizarile pe benzina sunt ceva mai norocosi. Acestia pot alege fie o unitate TSI de 1.0 litru cu 95 de cai (cutie manuala cu 5 trepte) sau cu 115 cai putere (cutie manuala cu sase trepte standard si DSG cu 7 trepte optionala) fie un agregat de 1.5 litri TSI cu 150 de cai putere. Si in cazul acestuia, transmisia manuala cu sase rapoarte este standard iar cea automata DSG cu sapte trepte optionala.

Skoda Scala

Scala este primul model din istoria Skoda care foloseste platforma A0-MQB de la Volkswagen, lucru care le-a permis cehilor sa implementeze numeroase sisteme de siguranta si asistenta, printre care Side Assist, Rear Traffic Alert, Adaptive Cruise Control, Park Assist, Crew Protect Assist, Multi-Collision Brake, Lane Assist (standard) si Front Assist (tot standard).

Skoda Scala

Totodata, hatchback-ul va fi conectat in permanenta la internet, o premiera pentru Skoda, prin tehnologia eSIM care ofera conexiune 4G, astfel ca software-ul sistemului multimedia si hartile vor putea fi actualizate over-the-air.

Skoda Scala

Cu Skoda Scala urmeaza sa facem cunostinta asa cum trebuie pana la finalul acestui an, iar primele exemplare vor ajunge in showroom-uri in primele luni ale lui 2019.

Skoda Scala

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (12) Poze Skoda Scala
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 25 Octombrie 2018