Au scos-o pe strazi ca sa vada ce poate. Test de acceleratie cu noua generatie

Au scos-o pe strazi ca sa vada ce poate. Test de acceleratie cu noua generatie
  • Noul Megane RS ascunde sub capota un benzinar 1.8 turbo de 280 CP
  • Renault ofera in premiera absoluta doua optiuni la nivel de cutie
  • Automobilul de clasa compacta se bucura inclusiv de directie integrala
Distribuie pe Facebook

Curiozitatea este cu atat mai mare cu cat aceasta gazduieste in compartimentul motor o unitate de capacitate cilindrica inferioara - comparativ cu modelul anterior.

Anuntata inca de la mijlocul lunii septembrie, in 2017, cea mai noua generatie a compactei Megane RS aduce in prim-plan nenumarate surprize.

Printre acestea, si o motorizare turbo cu capacitatea cilindrica de doar 1.8 litri, imprumutata de la sportiva Alpine A110, dar imbunatatita pentru 280 CP.

O alta noutate absoluta a modelului de la Renault consta in aparitia unei transmisii automate cu dublu ambreiaj, care insoteste traditionala cutie manuala

Intr-un final, cea mai noua generatie a compactei Megane RS anunta in premiera absoluta inclusiv un sistem de directie integrala, botezat 4CONTROL.

Din punct de vedere vizual, avem pe de-o parte spoilerele agresiv stilizate si jantele supradimensionate de la exterior, iar pe de cealalta parte interiorul...

... pe care compania Renault l-a decorat numeroase elemente sinonime cu sportivitatea absoluta, printre care si mai multe suprafete imbracate in Alcantara.

Cea mai noua generatie a compactei Megane RS, dupa cum precizam si anterior, este disponibila la vanzare pe piata din Romania de la 30.000 de euro.

Versiunea de baza este livrata alaturi de traditionala cutie manuala, in timp ce transmisia automata cu dublu ambreiaj costa in plus 1.500 de euro.

Asadar, acestea fiind spuse, iata cum se descurca in lumea reala modelul companiei Renault, intr-un test de acceleratie de la 0 la 255 de kilometri pe ora.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 22 Mai 2018