Cel mai mare SUV de la Volkswagen a debutat oficial. Noul Teramont Pro are o lungime de peste 5.15 metri si trei ecrane in bord. Cum arata in realitate

Cel mai mare SUV de la Volkswagen a debutat oficial. Noul Teramont Pro are o lungime de peste 5.15 metri si trei ecrane in bord. Cum arata in realitate
Totodata, din peisaj nu lipsesc nici blocurile optice cu LED, jantele din aliaj usor, scaunele cu reglare electrica, incalzire, ventilatie, masaj, boxele semnate de Harman Kardon. Ori tapiteria din piele perforata. Dupa cum se mai precizeaza in cadrul unui comunicat disponibil presei de profil.
Trimite unui prieten

Introdus cu mare fast si tam-tam in urma cu mai bine de trei saptamani, inca de la inceputul lunii lui martie, noul Teramont Pro stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Cel mai mare SUV de la Volkswagen, acesta se remarca numaidecat prin lungimea de peste 5.150 de milimetri a caroseriei, pe cand cabina se bucura si de prezenta a trei display-uri in bord.

De asemenea, de la orizont nu lipsesc nici blocurile optice condimentate cu tehnologia LED, jantele confectionate din aliaj usor, scaunele servite alaturi de reglare electrica, incalzire, ventilatie, masaj, difuzoarele semnate de specialistii Harman Kardon sau tapiteria realizata din piele perforata. Dupa cum se mai mentioneaza in cadrul unui comunicat pus la dispozitia jurnalistilor de specialitate.

Comercializat la preturi incepand de la echivalentul unei sume de 34.120 de euro, cel mai mare SUV de la Volkswagen nu ofera decat o singura versiune de motorizare, cu unica astfel de varianta mizand pe un propulsor turbo cu patru cilindri in linie si o capacitate de 1.984 de centimetri cubi, pe benzina, pentru a livra rotilor de pe ambele punti un total sinonim cu 272 de cai putere. Drept urmare, noul Teramont Pro are nevoie de 7.6 secunde pentru a rezolva, cu pedala de acceleratie blocata la podea, eterna problema a sprintului de la zero la 100 de kilometri pe ora.

Trimite unui prieten