Cel mai nou concurent pentru VW Golf vine chiar din interiorul Grupului VW. ACEASTA ESTE NOUA SKODA SCALA!

Cel mai nou concurent pentru VW Golf vine chiar din interiorul Grupului VW. ACEASTA ESTE NOUA SKODA SCALA!
  • Skoda publica primele imagini si detalii oficiale ale noului model Scala
  • Cel mai recent automobil al producatorului ceh concureaza cu VW Golf
  • Gama de motorizari include patru optiuni diferite, cu pana la 150 CP
Distribuie pe Facebook

Asa cum a promis, compania Skoda a publicat la sfarsitul acestei saptamani primele materiale oficiale ale noului model de clasa compacta Scala.

Urmand a fi disponibil la vanzare incepand cu prima jumatate a anului viitor, cel mai recent automobil al producatorului ceh este construit pe celebra platforma modulara MQB A0 a Grupului VW, care mai gazduieste produse precum VW Polo sau SEAT Ibiza.

Chiar si asa, noua Skoda Scala este mai lung cu peste 300 de milimetri decat actualul Polo - care anunta o valoare de "doar" 4.053 mm la acest capitol, in timp ce ampatamentul de 2.649 de milimetri este mai generos cu 12 mm decat in cazul unui Golf de ultima generatie.

De altfel, cel mai recent automobil al producatorului ceh impresioneaza si prin capacitatea de incarcare a portbagajului, un record pentru modelele compacte: 467 de litri cu bancheta spate la orizont sau de peste trei ori mai mult (1.410 litri) cu ea scoasa din peisaj.

Acum, daca vine vorba despre aspectul estetic, despre noua Skoda Scala trebuie spus inca de la bun inceput ca mizeaza pe un design agresiv, inspirat de conceptul Vision RS si caracterizat de numeroase suprafete prominente, respectiv elemente si detalii angulare.

In interior, dupa cum precizam si anterior, cel mai recent automobil al producatorului ceh reuseste sa iasa in evidenta atat prin instrumentele de bord digitale din spatele volanului, cat si prin display-ul tactil in partea superioara a bordului, de pana la 9.2 inch.

Totodata, noua compacta Skoda Scala se mai poate lauda si cu iluminare ambientala in doua culori, incalzire pentru parbriz si scaune, plus diverse sisteme de siguranta activa - inclusiv pilot automat adaptiv sau franare autonoma de urgenta, daca te intrebai cumva.

Sub capota, cel mai cel mai recent automobil al producatorului ceh anunta patru motorizari mari si late, dupa cum urmeaza: un 1.0 TSI cu 95 sau 115 CP, un 1.5 TSI de 150 CP, un 1.6 TDI oferit alaturi de 115 CP si, nu in ultimul rand, un 1.0 G-TEC care dezvolta numai 90 CP.

Livrarea valorilor maxime se va face exclusiv catre puntea fata, prin intermediul unei cutii manuale cu cinci sau sase rapoarte, exceptand unitatile de 115 si 150 CP - care sunt disponibile, optional, si in compania transmisiei DSG cu dublu ambreiaj si sapte trepte de viteza.

Noua Skoda Scala

Noua Skoda Scala

Noua Skoda Scala

Noua Skoda Scala

Noua Skoda Scala

Noua Skoda Scala

Noua Skoda Scala

Noua Skoda Scala

Noua Skoda Scala

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (41) Poze Noua Skoda Scala
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 7 Decembrie 2018