Cel mai nou model Ferrari a facut un scurt popas in ROMANIA. Noi am fost sa-l vedem pe viu si am aflat cat costa

Cel mai nou model Ferrari a facut un scurt popas in ROMANIA. Noi am fost sa-l vedem pe viu si am aflat cat costa
  • Motor V8 twin-turbo cu 620 CP
  • Cel mai bun raport greutate/putere din clasa sa
  • Timpul de asteptare este intre 6 si 9 luni
Distribuie pe Facebook

Cel mai nou model al italienilor de la Ferrari, botezat Roma, se afla intr-un turneu international si a facut o scurta oprire si la noi in tara. Ocazia perfecta sa-l vedem pe viu, in toata splendoarea lui, si sa aflam cat costa.

Dupa 488, F8 Tributo sau 812 Superfast - toate gandite pentru amatorii de masini super sport - italienii de la Ferrari au ajuns la concluzia ca este timpul sa cucereasca si alt segment de piata: cel al GT-urilor confortabile, rafinate, pe care le poti conduce zi de zi. Numele noului model este Roma, ca un tribut adus Cetatii Eterne.

Ferrari Roma

Rivali? McLaren GT, Porsche 911 sau Mercedes-AMG GT, sa enumeram doar cativa dintre ei. Publicul tinta? Persoanele care pana acum au fost reticente in a-si achizitiona un Ferrari, fie din considerente financiare, fie ca erau prea speriati de ultrasportivitatea modelelor din Maranello.

Ferrari Roma

Pentru design, producatorul italian s-a inspirat din eleganta GT-urilor anilor '60, rezultand astfel un Ferrari diferit de tot ce ai vazut pana acum in gama Calutului Cabrat. Noul Roma imbina sportivitatea cu eleganta minimalista, tocmai de aceea lipsesc prizele de aer supradimensionate sau orice alta decoratiune inutila care ar stirbi din rafinamentul GT-ului italian.

Ferrari Roma

In locul unei grile frontale traditionale, Ferrari Roma vine cu o suprafata perforata care asigura racirea optima a motorului. Aceasta este incadrata de farurile liniare cu LED, traversate de o banda de lumina orizontala, care confera partii frontale un caracter distinctiv.

Ferrari Roma

In partea din spate si-a facut aparitia un spoiler activ care, atunci cand este extins la inaltimea sa maxima, creeaza un unghi de 135 de grade cu suprafata lunetei si genereaza o apasare la sol de 95 de kilograme la 250 de km/h.

Ferrari Roma

Exteriorul rafinat este dublat de un interior elegant, impartit in doua celule separate la fel cum am vazut, spre exemplu, la exclusivistul Ferrari Monza.

Ferrari Roma

Piesele de rezistenta ale habitaclului sunt, fara indoiala, noul volan cu o serie de controale multi-touch si un "manettino" cu 5 pozitii, instrumentarul de bord complet digital, ecranul central cu diagonala de 8.4 inch si, nu in ultimul rand, display-ul Full HD de 8.8 inch de pe partea pasagerului.

Ferrari Roma

Acesta afiseaza cifrele de performanta, starea masinii, meniul sistemului audio, informatii legate de navigatie sau de aerul conditionat.

Din punct de vedere tehnic, noul Ferrari Roma vine cu un sasiul reproiectat pentru a incorpora cele mai noi tehnologii de reducere a greutatii. Masa proprie a masinii este de 1.472 de kilograme, rezultand astfel cel mai bun raport greutate/putere din clasa sa: 2.37 kg/CP.

Ferrari Roma

Ca tot am pomenit de putere, Roma este echipat cu un propulsor V8 twin-turbo de 3.9 litri care livreaza puntii spate 620 de cai putere prin intermediul unei transmisii automate cu 8 trepte. Aceasta este mai compacta si cu 6 kilograme mai usoara decat predecesoarea sa cu sapte rapoarte.

Ferrari Roma

Asa cum spuneam la inceputul acestui material, Ferrari Roma a pornit de ceva timp intr-un turneu international si acum a facut o scurta oprire si in Romania. Pe langa faptul ca am avut ocazia sa il vedem pe viu, am aflat si cat costa cel mai nou model al constructorului de la Maranello: 165.000 de euro + TVA.

Ferrari Roma

In plus, am aflat ca vor ajunge cateva exemplare si la noi in tara dar si ca timpul de asteptare pentru o asemenea masina este de 6-9 luni.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (11) Poze Ferrari Roma
mai multe