Chevrolet Orlando aduce farmecul vacantelor calatoriilor cu familia

Bazat pe un prototip expus pentru prima data in 2008, Chevrolet Orlando este un adevarat autovehicul de familie al timpului sau, care combina avantajele practice ale celor 7 locuri, flexibilitatea interiorului si spatiul de incarcare generos.
"Avem certitudinea ca Orlando aduce in clasa MPV nu doar un excelent raport calitate-pret, ci si ceva proaspat - o anume functionalitate combinata cu atitudine, dupa cum ii spunem noi", afirma Wayne Brannon, presedinte si director general la Chevrolet Europe. "De asemenea, cred ca va atrage mai multi clienti noi catre marca Chevrolet."
"Noul Orlando MPV are de jucat un rol strategic in cadrul ofensivei europene continue a Chevrolet, intrucat acesta da semnalul de start unui ambitios program de lansari care va cuprinde sapte produse noi si va acoperi urmatoarele 15 luni."
Orlando va reprezenta, cu certitudine, o alternativa reconfortanta la multe MPV-uri pentru familiile prezente pe piata. Partea frontala Chevrolet caracteristica si usor de recunoscut e completata de profilul cu linia joasa si curbata a acoperisului si pasajele rotilor reliefate, sportive, care adapostesc jantele pe 16, 17 sau 18 inci. Pasajele rotilor accentueaza impresia de autovehicul cu caroserie compacta si roti proeminente, si pastreaza in acelasi timp tinuta sportiva si agila a modelului Orlando.
Interiorul, spatiul de depozitare si siguranta modelului Orlando
Daca exteriorul noului Chevrolet Orlando va atrage in mod sigur atentia, interiorul se remarca si el prin multe dintre cele mai recente elemente de design ale marcii Chevrolet, cum ar fi cabina dubla preluata de la Corvette si iluminarea ambientala in albastru a consolei centrale. Insa originalitatea designului nu inseamna nimic fara o functionalitate bine gandita, de aceea dispunerea "stil amfiteatru" a celor trei randuri de scaune, spatiul de incarcare generos si numeroasele solutii de depozitare vor capta si ele atentia soferilor familisti.Dispunerea "stil amfiteatru" se refera la faptul ca, in ciuda liniei arcuite a acoperisului, designerii au reusit sa inalte al doilea si al treilea rand de scaune, astfel incat ocupantii modelului Orlando sa aiba o vizibilitate si mai buna, atat in fata cat si lateral, fara ca spatiul pentru cap sa fie redus. De fapt, spatiul pentru cap pentru al treilea rand e mai mare decat cel din mai multe modele MPV rivale.
Sunt posibile numeroase configuratii ale interiorului, scaunele de pe al doilea sau al treilea rand putand fi rabatate independent ori impreuna, pentru a crea o suprafata de incarcare plata. Al doilea rand ofera, de asemenea, posibilitatea plierii scaunelor exterioare, ceea ce usureaza accesul pasagerilor la randul al treilea.
Iar cand apare nevoia de a transporta incarcaturi mari, spatiul de incarcare al modelului Orlando se dovedeste unul dintre cele mai mari din clasa monovolum, atingand un volum maxim de 856 de litri cand ambele randuri de scaune sunt rabatate.
Orice autovehicul de familie serios are nevoie de suficiente spatii de depozitare pentru multimea de obiecte care se acumuleaza la interior. Ca si prototipul originar, versiunea de serie a modelului Orlando dispune de o gama de compartimente cu forme si dimensiuni diferite, amplasate in diferite locuri, inclusiv un spatiu pentru monede si doua suporturi pentru pahare amplasate in consola centrala, suporturi pentru harti si sticle integrate in portierele fata si spate, precum si alte compartimente separate in spatiul de incarcare.
Dar probabil cel mai ingenios dintre acestea este zona de depozitare din spatele panoului frontal al sistemului audio, aflata atat la indemana soferului, cat si a pasagerului. Aceasta zona a putut fi observata initial la prototipul Orlando. Designerii au reusit sa integreze un spatiu mare si practic, care devine accesibil prin ridicarea panoului frontal al sistemului audio si care este suficient de incapator pentru obiecte cum ar fi un MP3-player, ochelarii de soare sau portofelul. In acest spatiu exista si o conexiune auxiliara standard si un port USB optional pentru MP3-player sau iPod, in functie de nivelul de echipare.
Siguranta ocupantilor este totdeauna un aspect de maxima importanta la autovehiculele din aceasta categorie, iar proprietarii modelului Orlando se vor simti asigurati stiind ca s-a acordat atentie detaliilor si s-au inclus cele mai recente tehnologii. Caroseria este in mare parte realizata din otel de inalta rezistenta, formand astfel o celula de protectie eficienta pentru pasageri in cazul unei coliziuni frontale, laterale sau din spate. Daca se produce o coliziune, ocupantii sunt protejati de sase airbaguri - airbaguri duble frontale, laterale si tip cortina.
Una din cele mai mari probleme cu care se confrunta echipajele de interventie sosite la locul unui accident este accesul la ocupantii autovehiculelor atunci cand usile sunt incuiate. E o problema care nu-i poate afecta pe proprietarii modelului Orlando; autovehiculul lor este dotat cu senzori de coliziune, iar portierele se descuie automat atunci cand este detectat un impact.
Trei motoare si trei niveluri de echipare satisfac toate nevoile unei familiiChevrolet ofera la alegere trei motoare cu consum redus, unul pe benzina si doua diesel. Toate motoarele sunt amplasate transversal, au patru cilindri si doua axe cu came in chiulasa, 16 supape si injectie de carburant multipunct sau, in cazul motoarelor diesel, tehnologie common rail. Toate motoarele au blocul din fonta si chiulasa din aliaj.
Singurul motor pe benzina disponibil la lansare are o cilindree de 1.8 litri si dezvolta 141 CP la 6.200 rpm si genereaza un cuplu de 176 Nm la 3.800 rpm. Viteza maxima a acestei versiuni este de 185 km/h. In ceea ce priveste emisiile si consumul de carburant, motorul de 1.8 litri este unul competitiv, cu emisii de 172 g/km si un consum de 7.3 litri la 100 km.
Cele doua motoare diesel au ambele aceeasi capacitate cilindrica, dar sunt proiectate astfel incat puterile si caracteristicile de rulare sa fie diferite. Amandoua au 2 litri si 4 supape pe cilindru, iar sistemul de injectie este de tip common rail. Cel mai puternic dintre acestea dezvolta 163 CP la 3.800 rpm si ofera un cuplu de 360 Nm la 2.000 rpm, in vreme ce al doilea ajunge la 130 CP la aceeasi turatie si ofera un cuplu de 315 Nm la 2.000 rpm.
Viteza maxima pentru pentru motorizarea diesel de 130 CP este de 180 km/h, iar pentru cea de 163 CP de 195 km/h. Emisiile si consumul de carburant pentru ambele motorizari: 159 g/km, respectiv un consum de 6 litri la 100 km.
La lansarea pe piata, clientii vor putea alege intre trei niveluri diferite de echipare. Lansarea modelului Orlando marcheaza o schimbare la Chevrolet Europe, fiind adoptate aceleasi denumiri de echipare folosite la nivel mondial: asteptati-va ca, pe viitor, nivelurile de echipare LS, LT si LTZ sa devina o regula pentru Chevrolet. O alta premiera la Chevrolet Europe: numai modelele cu volanul pe partea dreapta vor afisa la exterior emblema nivelului de echipare.
Indiferent de modelul pentru care opteaza clientii, Chevrolet le garanteaza un nivel inalt de echipare, care include in pachetul standard, chiar si pentru versiunea de baza LS, controlul electronic al stabilitatii, sase airbaguri si oglinzi exterioare actionate electric.
Versiunea mijlocie, LT, are in plus dotari cum ar fi senzori de parcare si comenzi audio pe volan, in timp ce versiunea LTZ primeste, printre altele, jante mai mari de 17 inci din aliaj, oglinda retrovizoare cu functie automata antiorbire si tempomat electronic.
Datorita inrudirii noului Orlando cu un alt Chevrolet de succes, premiat pentru calitatile sale - modelul Cruze sedan, care si-a demonstrat manevrabilitatea si tinuta de drum excelente - soferii pot fi siguri ca la volan se vor simti in siguranta, dar in acelasi timp implicati si rasplatiti. Suspensia indelung testata a modelului Orlando foloseste suspensia McPherson in fata si un arbore compus in spate.
Urmand exemplul modelului de succes Chevrolet Cruze, Orlando are un sasiu care ofera raportul ideal intre confort si agilitate. Suspensia McPherson din fata este prevazuta cu bucse hidraulice, montate de obicei pe modele mai scumpe, asigura o izolare superioara pentru pasageri in timpul deplasarii si amortizeaza controlat socurile cauzate de trecerea peste diverse suprafete denivelate.
Sistemul avansat cu arbore compus (bara de torsiune) la suspensia spate a fost ales pentru ca ofera raportul perfect intre controlul suspensiei si economia de greutate si de spatiu. In plus, o bara de torsiune poate fi usor adaptata la diferite greutati ale autovehiculului si motorului.
Sasiul si caroseria au fost concepute cu preocuparea fundamentala de a obtine un nivel ridicat de siguranta. Toata gama de modele e dotata cu discuri de frana ventilate de 16 inci in fata si discuri de 16 inci in spate, si cu ABS electronic pe toate rotile. De asemenea, sasiul beneficiaza de un sistem electronic de distributie a fortei de franare, care controleaza forta de franare pe fiecare roata, astfel incat distanta de franare sa fie minima, de un sistem de control al tractiunii, care modereaza exuberanta involuntara a soferului si se adapteaza la conditiile de drum atunci cand carosabilul e umed, de un sistem de control electronic al stabilitatii si de un sistem hidraulic de asistenta la franare.
Productia modelului Chevrolet Orlando a debutat in octombrie, iar autovehiculul urmeaza sa fie lansat pe piata in Europa la inceputul anului 2011.
Sursa: Chevrolet
-
Anvelopa all season petlas imperium pt535 175/70 r14" 84h 318.04 Lei
Lampa bara spate cu ornament plastic nissan patrol y61... 595 Lei
A2115000593 a2115000693 3137229008 electroventilator radiator... 450 Lei
-
8201055367 0986435211 166105302r 0445110414 bosch injector... 600 Lei
Capac janta oe ford 1326508 230 Lei
Radiator intercooler suzuki suzuki sx4 s-cross 1.4 t 2019... 450 Lei
-
A6510703287 28308779 delphi injector mercedes c cls e glc gle... 500 Lei
0445020334 5801848002 5802206691 bosch pompa inalta presiune... 2250 Lei
Conducta tur turbo, peugeot 206 hb, 1.4hdi (id:330770) 92 Lei
-
5801644454 0986435255 0445110564 bosch injector iveco daily vi... 600 Lei
Cablu maner usa - smart fortwo 1998 , 0001973v005 71.26 Lei
28353991 a6510702787 delphi injector mercedes 2.2 cdi w204... 500 Lei
-
5801486599 0445020195 bosch pompa inalta presiune iveco... 3000 Lei
8201453073 166000121r a6070700500 0445110652 bosch injector... 500 Lei
0445020175 5801382396 bosch pompa inalta presiune daf iveco... 1750 Lei
-
Bec scrumiera + soclu oe volkswagen 357919243d85h 45 Lei
0445010799 167006205r bosch pompa inalta presiune renault 1.7... 1500 Lei
166007885r 1660000q2d a6220700087 0445110546 bosch injector... 500 Lei
-
0414700003 500363382 500380884 bosch injector iveco... 650 Lei
8200146357 93190346 0445110141 bosch injector nissan opel... 300 Lei
Capac bara longitudinala fata dreapta oe skoda octavia 2... 55 Lei
-
Diferential fata 31517533433 bmw x1 e84 [2009 - 2012] 1500 Lei
5801569141 0445110540 bosch injector case ih / new holland... 650 Lei
Proiector ceata - kia sorento 2002 , 92201-3e000 135.48 Lei
-
Scut motor blic citroen ds7 2017→ 6601-05-0000051q 170 Lei
Fuzeta completa stanga fata mercedes vito w638 2.2 cdi fab.... 200 Lei
00670051811 a670051811 ihi turbosuflanta alfa romeo stelivio /... 1750 Lei
-
9060969099 53279880013 53279707130 53279887120 turbo mercedes... 750 Lei
A6540700087 0445118009 bosch injector mercedes a, b, c, cla,... 600 Lei
0445110819 8579232 13538579232 bosch injector bmw mini x1 x2... 650 Lei
-
0445010759 55494494 0986437473 pompa inalta presiune opel... 1250 Lei
0445110939 166007383r hmlgt9558r bosch injector fiat nissan... 800 Lei
Buton dublu geamuri electrice fata dacia logan 2 mcv stepway... 50 Lei
-
Bmw x3 ro 2.0 diesel 4x4 fiscal 2006 2900 €
A6510901686 a6510901286 turbo mercedes marco polo camper... 2000 Lei
Dezmembrez renault megane iii estate 1.5 dci k9k-a636 110 cai...


