Concurentul lui Volkswagen Golf a primit o noua generatie. Primele poze si detalii au fost publicate chiar acum

  • Ford publica primele imagini oficiale cu noul Focus
  • Compacta americanilor anunta un interior mai spatios ca oricand
  • Sub capota sunt disponibile patru motorizari turbo

Asa cum a promis la sfarsitul saptamanii trecute, Ford a dezvaluit astazi generatia cu numarul patru a modelului Focus. Toate detaliile si imaginile viitorului rival al germanului Volkswagen Golf sunt in randurile de mai jos.

Anuntat in nenumarate ocazii de Ford si surprins in numeroase ipostaze de fotografii spion, noul Ford Focus a debutat oficial in urma cu doar cateva momente. Ajuns la generatia cu numarul patru, concurentul germanului Volkswagen Golf a castigat aproximativ 53 de milimetri la nivel de ampatament, devenind astfel mai spatios ca oricand.

Noul Ford Focus - Primele poze

Noul Ford Focus - Primele poze

Si mai interesant este insa minusul de pana la 88 de kilograme din dreptul greutatii care, impreuna cu coeficientul aerodinamic record pentru clasa compacta, contribuie decisiv la reducerea consumului de carburant cu zece procente. Continuand comparatiile cu vechiul model, rigiditatea torsionala a crescut cu 20 de procente, potrivit americanilor.

Din punct de vedere estetic, noul Ford Focus reprezinta nu o revolutie, ci a evolutie a generatiei cu numarul trei, inspirata intr-o proportie covarsitoare de subcompacta Fiesta. Asemanarea dintre cele doua automobile se vede aproape perfect la interior, ambele venind inclusiv cu un display tactil montat in partea superioara a panoului de bord.

Cateva similitudini intalnim si in cadrul gamei de motorizari, acolo unde concurentul germanului Volkswagen Golf mizeaza la randul lui pe celebra unitate 1.0 Ecoboost. Ce este drept, in cazul de fata mai exista si un propulsor 1.5 Ecoboost, plus doua motoare din familia EcoBlue - unul cu capacitatea de 1.5 litri, iar celalalt de doi litri.

Noul Ford Focus - Primele poze

Noul Ford Focus - Primele poze

In functie de configuratia finala, livrarea valorilor maxime se va face catre roti fie printr-o cutie manuala cu sase rapoarte, fie printr-o transmisie automata cu opt trepte de viteza. Nu exista la momentul de fata nicio informatie despre o posibila versiune cu tractiune integrala, Ford promitand in schimb un sistem de stabilitate cu Torque Vectoring Control.

Tot la capitolul tehnologii disponibile se inscriu si incarcarea wireless a telefonului mobil, hotspot-ul WiFi pentru internet de mare viteza sau instalatia audio B&O PLAY cu 675 W. Nu lipsesc din meniu, de altfel, nici farurile Full-LED, afisajul pe parbriz ori pilotul automat adaptiv, dupa cum se mai arata in comunicatul de presa care face referire la noul Focus.

La final, despre generatia cu numarul patru a modelului care concureaza cu Volkswagen Golf se mai poate spune si ca propune o serie de echipari similara celei oferita de Fiesta. Iar acum ne referim in special la liniile Active, Vignale si ST-Line, dezvoltate pentru clientii care prefera luxul si extravaganta, sportivitatea debordanta sau aventurile pe patru roti.

Noul Ford Focus - Primele poze

Noul Ford Focus - Primele poze

Noul Ford Focus - Primele poze

Noul Ford Focus - Primele poze

Noul Ford Focus - Primele poze

Vezi toate pozele (23) Poze Noul Ford Focus - Primele poze
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 10 Aprilie 2018