Cumpara acum una sau regreta mai tarziu. Masina cu tractiune integrala si motor V6 twin-turbo nu va primi o noua generatie

Cumpara acum una sau regreta mai tarziu. Masina cu tractiune integrala si motor V6 twin-turbo nu va primi o noua generatie
  • Actuala Kia Stinger nu va primi o noua generatie
  • Masina va primi, in schimb, un binemeritat facelift
Distribuie pe Facebook

Compania producatoare ar putea lansa insa o versiune imbunatatita pana la sfarsitul anului, potrivit mai multor informatii neoficiale.

Anuntata cu surle si trambite in ianuarie 2017, prima Kia Stinger din istorie nu va primi si o a doua generatie, scrie zilele acestea presa de specialitate din Coreea de Sud. De vina pentru situatia respectiva ar fi vanzarile slabe inregistrate de masina oferita si intr-o configuratie cu motor V6 twin-turbo, plus tractiune integrala.

Exista totusi si o veste buna pentru fanii produsului cu pricina, mai multe informatii neoficiale indicand lansarea unei versiuni imbunatatite pana la sfarsitul anului.

Ce noutati va aduce aceasta ramane de vazut, insa deja se speculeaza ca viitoarea Kia Stinger Facelift va suferi cateva modificari inclusiv la nivelul gamei de motorizari pe benzina si motorina. Schimbarile de ordin tehnic vor fi, cel mai probabil, insotite de unele tehnologice si chiar estetice, potrivit surselor familiarizate cu proiectul.

Pe piata din Romania, preturile versiunii actuale a masinii anuntate cu surle si trambite in ianuarie 2017 pornesc de la 33.800 euro si ajung pana la 48.195 euro.

Kia Stinger este comercializata in prezent alaturi de doua unitati T-GDI, la care se adauga un propulsor CRDI. In functie de motorul ascuns sub capota, puterea maxima ajunge si la 366 CP, astfel ca acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza intr-un timp de aproximativ 5.5 secunde, multumita tractiunii integrale standard.

Kia Stinger GT

Kia Stinger GT

Kia Stinger GT

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 24 Aprilie 2020