Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta. Cum arata in realitate

Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta. Cum arata in realitate
  • Daca nu vrei s-auzi de nemti, asta-i masina ta
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Proiectata pentru a concura impotriva unor produse precum Audi A3, BMW Seria 1, dar si Mercedes C-Class, respectiva creatie se remarca numaidecat prin design-ul extrem de interesant - atat de la interior, cat si de la exterior.

Anuntata cu doar opt saptamani in urma, chiar la inceputul lunii februarie a anului curent, cea mai noua generatie a gamei comercializate sub denumirea de DS4 stie cu siguranta, fara niciun fel de dubiu, cum sa iasa in evidenta. Privita de la exterior spre interior, masina proiectata pentru a concura impotriva unor produse precum Audi A3, BMW Seria 1, dar si Mercedes A-Class, se remarca numaidecat prin partea frontala dramatic stilizata, cu faruri inguste si o grila uriasa in prim plan.

Forma atipica a luminilor de zi, nenumaratele suprafete proeminente de la nivelul profilului lateral, luneta subdimensionata si, nu in ultimul rand, stopurile unite cu o banda cromata completeaza lista atractiilor caracteristice caroseriei, pe cand reteta din cabina cuprinde inclusiv doua display-uri color montate in partea superioara a panoului de bord.

Sub capota, cea mai noua generatie a gamei comercializate sub denumirea de DS4 isi va intampina clientii chiar si in compania unui sistem de propulsie de tip plug-in hybrid, capabil sa ofere atat o putere maxima de pana la 225 de cai, cat si mai mult de 50 de kilometri autonomie in modul electric. Aceeasi masina proiectata pentru a concura impotriva unor produse precum Audi A3, BMW Seria 1, dar si Mercedes A-Class este asteptata la vanzare si in versiuni PureTech, si in variante BlueHDi.

Nota de plata nu ramane, pentru moment, decat un mister, insa cumparatorii vor avea la dispozitie nenumarate optiuni si la nivel de echipamente, lista cu dotari disponibile cuprinzand inclusiv o suspensie extrem de inteligenta, cu patru senzori si trei accelerometre ce regleaza automat amortizoarele in functie de datele venite de la camera din parbriz.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 2 Aprilie 2021