Detroit 2016: Mercedes E-Class, masina care da tonul in materie de tehnologie

Detroit 2016: Mercedes E-Class, masina care da tonul in materie de tehnologie
  • Noul Mercedes E-Class a debutat in cadrul Salonului Auto de la Detroit 2016
  • Automobilul german ofera o lista impresionanta de dotari si echipamente
  • Gama de motorizari propune trei sisteme de propulsie traditionale si unul hibrid
Distribuie pe Facebook

Poti sa urli cat de tare vrei ca noul Mercedes E-Class e "aceeasi Marie, cu alta palarie", insa adevarul este ca modelul german da tonul in cadrul clasei medii. Cel putin atunci cand vine vorba de tehnologie.

Salonul Auto ce se desfasoara zilele acestea la Detroit marcheaza debutul unei noi generatii a Mercedes-ului E-Class, generatie care a reusit sa starneasca deja numeroase controverse din pricina design-ului familiar.

Chiar daca la exterior pare doar o versiune supradimesionata a lui C-Class, iar la interior o varianta subdimensionata a lui S-Class, adevarul este ca cea de-a zecea reiteratie a popularului model german concureaza - cu mari sanse de reusita, pentru coroana segmentului mediu.

Salonul Auto de la Detroit 2016: Mercedes E-Class - Poze RealeSalonul Auto de la Detroit 2016: Mercedes E-Class - Poze Reale

Salonul Auto de la Detroit 2016: Mercedes E-Class - Poze Reale

Nu este insa nevoie sa ne crezi pe cuvinta. Tot ce trebuie sa faci este sa verifici lista cu dotari a noului Mercedes E-Class si ne vei da negresit dreptate. Pana la urma urmei, ofera cumva concurenta doua ecrane de cate 12.3 inch pentru afisarea tuturor informatiilor vitale?

Dar un volan cu comenzi tactile, o pereche de faruri Multibeam LED compuse din cate 84 de LED-uri controlate individual, respectiv un sistem ce muta ocupantii locurilor fata inspre interiorul masinii in cazul unui impact iminent? Se parcheaza rivalii din telefonul mobil?

Acesta-i insa doar varful aisbergului. Printre echipamentele pe care clientii celei de-a zecea reiteratii a popularului model german de clasa medie le pot bifa se mai numara si o suspensie pneumatica, dar si un pilot automat pentru rularea pe autostrada (activ pana la o viteza de 210 km/h).

In ceea ce priveste gama de motorizari, noul Mercedes E-Class propune pentru inceput trei sisteme de propulsie traditionale si unul modern, de tip hibrid. Dupa cum precizam si anterior, puterea maxima variaza intre 184 si 279 CP, iar consumul mediu intre 2.1 si 5.9 litri la 100 kilometri.

Salonul Auto de la Detroit 2016: Mercedes E-Class - Poze Reale

Salonul Auto de la Detroit 2016: Mercedes E-Class - Poze Reale

Salonul Auto de la Detroit 2016: Mercedes E-Class - Poze Reale

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (69) Poze Salonul Auto de la Detroit 2016: Mercedes E-Class - Poze Reale
mai multe