Este oficial: s-a lansat si in Romania! Noua masina costa doar 18.300 de euro. In plus, farurile cu LED si display-ul central cu diagonala de 10 inch sunt oferite in standard

Este oficial: s-a lansat si in Romania! Noua masina costa doar 18.300 de euro. In plus, farurile cu LED si display-ul central cu diagonala de 10 inch sunt oferite in standard
  • Este oficial: s-a lansat si in Romania!
  • Noua masina costa doar 18.300 de euro.
  • In plus, farurile cu LED si display-ul central cu diagonala de 10 inch sunt oferite in standard
Trimite unui prieten

Din meniu nu lipsesc insa nici aerul conditionat sau instalatia audio cu sase difuzoare in echipare. Potrivit configuratorului caracteristic pietei locale, desigur.

Anuntat cu mare fast si-tam acum mai bine de jumatate de an - inca din prima parte a verii trecute, cel mai recent Peugeot 208 din istorie a revenit, de curand, sub lumina intensa a reflectoarelor. Explicatia: francezii au dezvaluit intr-un final - chiar pe parcursul zilelor precedente, primele informatii si detalii publice despre nota de plata pe care cumparatorii din Romania o vor avea de achitat.

Oferit la preturi incepand de la o suma de numai 18.300 de euro, noul model vine - in varianta de baza, cu un motor aspirat de 1.2 litri si 75 de cai putere, pe benzina, respectiva unitate, cu trei cilindri in linie, lucrand alaturi de o cutie manuala cu cinci rapoarte pentru a rezolva eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h in exact 14.9 secunde. Viteza de top nu depaseste 164 de kilometri pe ora - conform fisei cu specificatii tehnice.

Cel mai accesibil 208 comercializat de francezii de la Peugeot mai are de anuntat, de asemenea, si un consum mediu de carburant de 5.4% - dupa cum se precizeaza in cadrul documentului mentionat anterior, pe cand lista cu dotari standard cuprinde inclusiv faruri Eco LED. Din peisaj nu lipsesc nici ecranul central cu diagonala de 10", aerul conditionat ori - desigur, sistemul audio in sase boxe.

In cazul in care clientii isi doresc ceva diferit, aceeasi masina de clasa subcompacta poate fi comandata si alaturi de o versiune turbo - de 100 CP, cu transmisie in sase trepte, a propulsorului PureTech de 1.199 de centimetri cubi prezent pe modelul de baza. Totodata, motorizarea cu trei cilindri in linie se lauda - mai mult sau mai putin surprinzator, si cu doua configuratii cu tehnologie mild-hybrid la 48 de volti: de 100 ori 136 de cai putere.

Meniul caracteristic noului Peugeot 208 continua cu doua optiuni complet electrice - una de 136 CP, cu o baterie de 50 kWh, alta de 156 de cai putere, cu un acumulator de 51 kWh in dotare. Lista cu alegeri se incheie - mai arata configuratorul destinat Romaniei, cu trei niveluri de echipare, cel de top bucurandu-se, in standard, si de o pereche de faruri Full-LED, de un set de jante pe 17 inch etc.

Peugeot 208 Facelift - Galerie foto

Peugeot 208 Facelift - Galerie foto

Peugeot 208 Facelift - Galerie foto

Trimite unui prieten
Vezi toate pozele (111) Poze Peugeot 208 Facelift - Galerie foto
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 15 Februarie 2024