Face masinile Dacia sa para din secolul trecut. Daca de maine se vinde si in Romania, noul Logan isi pierde toti clientii

Face masinile Dacia sa para din secolul trecut. Daca de maine se vinde si in Romania, noul Logan isi pierde toti clientii
  • Face masinile Dacia sa para din secolul trecut
  • Daca de maine se vinde si in Romania, noul Logan isi pierde toti clientii
Trimite unui prieten

Sub capota, un benzinar turbo cu patru cilindri in linie si o capacitate de 1.5 litri livreaza persoanei de la volan undeva in jurul a 176 de cai si 270 de Newton-Metri. Drept urmare - cu acceleratia la podea, sprintul de la 0 la 100 de kilometri pe ora dureaza doar 6.95 secunde.

Prezentata publicului larg cu aproximativ un an in urma, prima generatie a masinii comercializate de compania Trumpchi sub denumirea de Empow stie, cu siguranta, cum sa se faca remarcata. Privita de la exterior la interior, aceasta iese numaidecat in evidenta prin aspectul extrem de agresiv al partii frontale, ce culmineaza cu grila supradimensionata a radiatorului, insa nici nenumaratele detalii proeminente de la nivelul profilului lateral sau difuzorul posterior extrem de bine sculptat - insotit de o evacuare cvadrupla, nu vor trece complet neobservate; ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi cu nimic.

Lista atractiilor stilistice cuprinde inclusiv o capota bombata a motorului, un eleron pentru portbagaj si jante din aliaj cu design unic - acompaniate, de cealalta parte a portierelor, de doua display-uri color pentru afisarea tuturor informatiilor vitale, de ornamente ce imita fibra de carbon, cusaturi contrastante, scaune cu suport lateral marit, guri de ventilatie ce se intind pe toata latimea plansei de bord, un volan cu o parte inferioara plata si trei spite, buton pentru pornire etc.

Disponibila la preturi ce pornesc - dupa cate se pare, de la echivalentul sumei de 16.000 de dolari, prima generatie a masinii comercializate de compania Trumpchi sub denumirea de Empow mai pune la dispozitia clientilor sai si un propulsor turbo cu patru cilindri in linie. Oferit alaturi de o capacitate de 1.5 litri, acesta apeleaza serviciile unei transmisii automate in sapte rapoarte - cu dublu ambreiaj, pentru a rezolva eterna problema a sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora intr-un timp de circa 6.95 secunde, fisa cu specificatii tehnice anuntand si un consum mediu de 5.9 litri la 100 de kilometri.

Trimite unui prieten
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 29 Martie 2022