Ferrari a publicat acum toate detaliile. Noul ROMA este diferit de tot ce au lansat italienii pana acum

  • Au publicat toate detaliile despre noul Roma
  • Motorul V8 twin-turbo dezvolta 620 CP
  • Repriza 0-100 km/h are loc in 3.4 secunde
Distribuie pe Facebook

Constructorul italian de automobile a publicat acum toate detaliile despre Roma, noul grand tourer produs la Maranello. Acesta ascunde sub capota un propulsor V8 twin-turbo de 3.9 litri.

Noua moda printre constructorii de supercar-uri pare sa fie dezvoltarea unei masini care sa fie mai mult un GT (Grand Tourer) decat o super masina nu foarte practica. McLaren a prezentat lumii intregi modelul intitulat simplu GT, iar acum italienii de la Ferrari vin cu un rival. Numele sau este Roma.

Lansarea oficiala a avut loc luna trecuta insa brand-ul de la Maranello a revenit de-abia acum cu toate detaliile.

Ferrari Roma

Trecand peste design-ul interior si cel exterior, care pune accentul dupa cum spuneam mai sus pe utilitate, lux si rafinament, noul Ferrari Roma are si cateva elemente specifice unei masini sport. Spre exemplu, modelul italian are o aripa spate activa care produce o apasare la sol cu pana la 94 de kilograme mai mare, la o viteza de 250 km/h, decat Portofino.

Motorul este, ca de obicei, piesa de rezistenta. Inginerii au echipat noul Roma cu un propulsor V8 twin-turbo de 3.9 litri. Acesta are turbine twin-scroll, un filtru de particule pentru a se conforma standardelor Euro 6D, galerie de evacuare dintr-o singura bucata si "un senzor care masoara rotatiile axului turbinei si permite cresterea rotatiilor maxime pe minut cu 5000."

Ferrari Roma

In aceste conditii, unitatea V8 dezvolta 620 de cai putere, 760 Nm cuplu si potrivit Ferrari, nu are deloc lag. Puterea este livrata prin intermediul unei transmisii automate cu opt trepte si dublu-ambreiaj, cu rapoarte mai lungi pentru un plus de confort.

Ferrari Roma

Ferrari Roma

Desi este o masina care nu face rabat de la dotari de lux, Ferrari Roma cantareste 1.472 de kilograme. Acceleratia de la 0 la 100 de km/h are loc in 3.4 secunde iar acul vitezometrului ajunge la 200 de km/h in 9.3 secunde. Acesta se opreste in dreptul valorii de 320 km/h.

Pentru prima data, celebrul buton "manettino" are cinci pozitii: Comfort, Sport, Race, Wet si ESC-Off. Ca tot veni vorba, Roma are cea mai recenta versiune a sistemului Side Slip Control (SSC 6.0) care lucreaza impreuna cu diferentialul controlat electronic (E-Diff), cu sistemul de tractiune (F1- Trac), si alte doua sisteme: SCM-E Frs si Ferrari Dynamic Enhancer.

Ferrari Roma

Daca tot suntem la capitolul sisteme, modelul italienilor ofera o gama larga de sisteme de siguranta si de asistenta, inclusiv cruise control adaptiv, franare autonoma de urgenta, avertizare la parasirea benzii de rulare, camera cu vedere la 360 de grade, sistem de recunoastere a semnelor rutiere si sistem de avertizare pentru unghi mort.

Ferrari Roma

Ferrari Roma

Ferrari Roma

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (10) Poze Ferrari Roma
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 20 Decembrie 2019