Frankfurt Motor Show 2011: Abarth pregateste trei debuturi majore

Frankfurt Motor Show 2011: Abarth pregateste trei debuturi majore
Intreaga suflare auto se pregateste pentru Frankfurt Motor Show 2011, mult-asteptatul debut urmand a avea loc peste numai doua saptamani. Asa cum era de asteptat, lista cu premiere mondiale creste pe zi ce trece si nu tine cont de tipul modelului ce va debuta: la salonul auto german vom avea de-a face atat cu masini de serie, cat si cu concept car-uri sau proiecte de tuning.
Distribuie pe Facebook
Daca majoritatea constructorilor auto au ales sa aduca la Frankfurt Motor Show 2011 cel putin un model complet nou, italienii de la Abarth vor sosi la salonul german cu nu mai putin de trei editii limitate a doua modele extrem de populare. Mai exact, privirile celor prezenti la fata locului vor fi incantate de trei aparitii speciale, botezate Abarth 500 "Cabrio Italia", Abarth Punto "SuperSport" si, nu in ultimul rand, Abarth 695 Competizione.

Abarth 500 "Cabrio Italia"

Asa cum o sugereaza si denumirea, noul Abarth 500 "Cabrio Italia" are la baza versiunea fara acoperis a modelului Fiat 500 Abarth si celebreaza ce de-a 150-a aniversare de la Unificarea Italiei. Exclusivistul model imbina sportivitatea caracteristica versiunii Abarth cu eleganta emanata de micul Fiat 500 Cabrio, rezultatul fiind un autoturism capabil sa se remarce inca de la prima aparitie.

Frankfurt Motor Show 2011: Abarth pregateste trei debuturi majore

Mai mult de atat, vacantele vor fi mult mai dulci multumita propulsorului turbo, de 1.4 litri, ce produce undeva in jurul a 160 cai putere si 230 Nm. Multumita unei transmisii manuale in cinci trepte si sistemului TTC (Torque Transfer Control), noul Abarth 500 "Cabrio Italia" ofera performante fara compromis. Mai exact, acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza in numai 7.4 secunde, in timp ce viteza maxima este de 211 km/h.

Frankfurt Motor Show 2011: Abarth pregateste trei debuturi majore

Iar asta nu e tot. Nuanta speciala Blu Abu Dhabi, soft top-ul cu actionare electrica, geamurile spate cu tenta si jantele pe 17 inci cu design in zece spite dau nastere unui aspect exterior capabil sa-ti taie rasuflarea. Odata ajunsi la interior, viitorii pasageri se vor bucura de tapiterie din piele, insertii in culoarea caroseriei, accente de aluminiu, plus carbon si, nu in ultimul rand, de scaune fata racing - ce cantaresc cu aproximativ zece kilograme mai putin decat cele oferite in standard. De asemenea, din lista cu bunatati nu lipsesc nici farurile cu xenon sau sistemul de franare caracteristic versiunii esseesse.

Frankfurt Motor Show 2011: Abarth pregateste trei debuturi majore

Noul Abarth 500 "Cabrio Italia" va fi produs in numai 150 de exemplare, pretul ramand momentan un mister.

Abarth Punto "SuperSport "

Racing. Sa fie mult prea agresiv acest termen pentru a descrie versiunea "SuperSport" a deja-performantului Abarth Punto? Probabil ca da, probabil ca nu. Indiferent din ce unghi privesti, un lucru este cert. Noul Abarth Punto "SuperSport" stie cum sa iasa in evidenta: jante pe 18 inci finisate in negru, etriere vopsite in rosu si, nu in ultimul rand, stickere ce se intind de-a lungul plafonului si capotei motorului. In plus, nici interiorul nu dezamageste, hot hatch-ul italian bucurandu-se de prezenta a doua scaune Abarth Corsa by Sabelt, insotite de insertii de piele neagra si cusaturi contrastante, in rosu si galben.

Frankfurt Motor Show 2011: Abarth pregateste trei debuturi majore

In ceea ce priveste capitolul detalii tehnice, noul Abarth Punto "SuperSport" se lauda cu un motor turbo de 1.4 litri, ce dezvolta nu mai putin de 180 cai putere la 5.750 rpm si 270 Nm la 2.500 rpm - indeajuns pentru o acceleratie de la 0 la 100 km/h in doar 7.5 secunde si o viteza maxima de peste 216 km/h. Lucrurile stau la fel de bine si la capitolul manevrabilitate, performantul model al constructorului italian beneficiind de o suspensie mai joasa si un sistem de franare de inalta performanta.

Abarth 695 Competizione

Ultimul, dar nu cel din urma, noul Abarth 695 Competizione este caracterizat cel mai bine de titulatura 'masina de curse pentru strada'. Principalele atractii? Ei bine, interiorul respira cel mai pur aer racing, scaunele spate fiind inlocuite de un roll bar finisat in aceeasi nuanta precum exteriorul (Grigio Competizione Opaco, mai exact), iar cele fata cu unele "Abarth Corsa by Sabelt" - realizate din fibra de carbon si imbracate in piele neagra / alcantara rosie.

Frankfurt Motor Show 2011: Abarth pregateste trei debuturi majore

Sub capota, impresionantul Abarth 695 Competizione ascunde un propulsor 1.4 Turbo, gata sa livreze celui aflat la volan peste 180 cai putere - transmisi rotilor prin intermediul unei cutii Abarth Competizione cu cinci trepte si padele. Performantele raman momentan un mister, insa italienii ne anunta ca din lista cu bunatati nu lipsesc nici suspensia modificata, sistemul de franare marca Brembo sau evacuarea de tip 'dual mode'.

Frankfurt Motor Show 2011: Abarth pregateste trei debuturi majore

Singurele elemente notabile prezente la exterior sunt reprezentate de jantele pe 17 inci, caracteristice modelului Abarth 695 Tributo Ferrari, si steagul de curse de la nivelul plafonului.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (6) Poze Frankfurt Motor Show 2011: Abarth pregateste trei debuturi majore
mai multe