Gata cu asteptarea: Volkswagen prezinta oficial prima sa masina construita pe o platforma de Ford. Cum arata in realitate

Gata cu asteptarea: Volkswagen prezinta oficial prima sa masina construita pe o platforma de Ford. Cum arata in realitate
  • Gata cu asteptarea: Volkswagen prezinta oficial prima sa masina construita pe o platforma de Ford
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Nota de plata nu reprezinta - pentru moment, decat un mare mister, insa cumparatorii ar trebui sa stie, inca de pe-acum, ca vor avea la dispozitie o gama de motorizari extrem de variata. Compusa atat din unitati diesel, cat si pe benzina - daca mai trebuia cumva mentionat.

Prezentata publicului larg in urma cu mai bine de 11 saptamani si jumatate, inca de la inceputul lunii lui iulie, cea mai recenta generatie a camionetei comercializate de compania Volkswagen sub denumirea de Amarok isi va intampina clientii alaturi de un numar considerabil de surprize. Asamblat pe platforma principalului sau rival, si anume Ford Ranger, respectivul vehicul a castigat 96 de milimetri in lungime, astfel ca valoarea caracteristica aspectului in cauza numara, mai nou, 5.35 de metri, dupa cate se pare.

De cealalta parte, ampatamentul a crescut cu o valoare de circa doua ori mai mare - 173 de milimetri, mai precis, pentru un total de 3.27 de metri. Acelasi model se va mai putea lauda, conform producatorului german de automobile, si cu o capacitate de incarcare de 1.160 de kilograme - un plus de 160 de kilograme in comparatie cu predecesorul sau, lansat pe piata in cursul anului 2010.

Reteta specifica noului Volkswagen Amarok continua, potrivit unui comunicat oferit presei, cu un plafon care greutati de 350 de kilograme, de unde si posibilitatea de a opta, contra cost, ce este drept, si pentru un cort. Din meniu nu lipsesc, dimpotriva, nici transmisia automata cu zece rapoarte, jantele din aliaj cu diametrul de pana la 21 de inch, farurile cu matrice de LED-uri, instrumentele de bord digitale, display-ul central de dimensiuni generoase, climatizarea cu reglare pe doua zone sau boxele Harman Kardon.

Sub capota, propulsia va fi asigurata, in functie si de piata, de un benzinar turbo de 2.3 litri si 302 cai putere - la randul sau de provenienta Ford Ranger, de un diesel de 2.0 litri si 150 sau 170 CP in versiunea cu o singura turbina si 204 sau 209 cai putere in varianta bi-turbo, de un diesel de 3.0 litri si 241 sau 250 CP. Tractiunea integrala este standard - aparent, in majoritatea cazurilor.

Distribuie pe Facebook
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 30 Septembrie 2022