Geneva 2014: TOP 10 cele mai importante debuturi

Geneva 2014: TOP 10 cele mai importante debuturi
Zeci de modele noi-noute, concept car-uri spectaculoase si proiecte de tuning dintre cele mai nebunesti pot fi admirate cu ocazia celei de-a 84-a editii a Salonului Auto de la Geneva. Numai cateva dintre acestea au insa potentialul de a schimba modul in care privim automobilul. Asadar, acestea fiind spuse, iata care sunt cele mai importante zece debuturi din cadrul evenimentului Geneva Motor Show 2014.
Distribuie pe Facebook
  • Audi TT

Geneva 2014: Audi TT si TT Quattro SportConstruita pe noua platforma modulara MQB, cea de-a treia generatie a modelului Audi TT cantareste cu pana la 50 de kilograme mai putin comparativ cu predecesorul sau. Drept urmare, versiunea cu motor 2.0 TFSI se poate lauda cu o greutate de numai 1.230 de kilograme. De asemenea, noul Audi TT mai ofera si un design exterior evoluat, plus o varianta TTS cu 310 cai putere sub capota si 4.7 secunde pentru acceleratia de la 0 la 100 km/h.

Geneva 2014: Audi TT si TT Quattro SportSi cu toate acestea, principala atractie a modelului sport din Ingolstadt este insa reprezentata, de departe, de interiorul sau cu adevarat revolutionar, ce aduce un display de 12.3 inci. Un display de 12.3 inci complet configurabil, ce impresioneaza atat prin rezolutia sa de 1.440 x 540 pixeli, cat si prin procesorul sau grafic din gama Nvidia Tegra 3.

  • Honda Civic Type R Concept

Geneva 2014: Honda Civic Type R ConceptRosul aprins in care a fost finisata caroseria, blocurile optice inzestrate cu tehnologia LED si kit-ul aerodinamic din fibra de carbon, desprins parca din competitiile cu motor, toate aceste detalii transforma noua Honda Civic Type R intr-o aparitie greu de trecut cu vederea.


Geneva 2014: Honda Civic Type R ConceptDaca mai punem insa la socoteala si motorizarea turbo de doi litri si 280+ cai putere capabila sa-i confere acestui impresionant concept car o serie de performante pe masura designului exterior, ei bine... concluziile sunt cat se poate de clare.

  • Infiniti Q50 Eau Rouge Concept

Geneva 2014: Infiniti Q50 Eau Rouge ConceptUn alt prototip care a atras toate privirile Salonului Auto de la Geneva asupra sa este noul Infiniti Q50 Eau Rouge. Concept car-ul pregatit de divizia de lux a Nissan nu se afla chiar la prima sa aparitie in public, astfel ca aspectul sau vizual nu mai reprezinta nici un mister pentru nimeni.

Geneva 2014: Infiniti Q50 Eau Rouge ConceptTocmai de aceea ne mutam rapid catre lista cu surprize si anuntam ca noul Infiniti Q50 Eau Rouge Concept se bucura acum si de un sistem de propulsie in tendinta cu body kit-ul inspirat de monopostul Red Bull Racing RB9. Un sistem de propulsie ce aduce un prim plan unitatea V6 twin-turbo de 3.8 litri si 560 de cai putere ce animeaza supercarul Nissan GT-R, mai exact.

  • Koengisegg One:1

Geneva 2014: Koenigsegg One:1Cu riscul de a ne repeta, precizam ca noul Koenigsegg One:1 este prima si singura masina de serie din lume care se poate mandri cu o putere de 1 MegaWatt. Totusi, pe langa cei 1.341 CP oferiti de motorul V8 twin-turbo de cinci litri, fisa cu specificatii tehnice mai include si o greutate de 1.341 kilograme, de unde rezulta un raport putere / masa de 1 CP per kg.

Geneva 2014: Koenigsegg One:1Adaugam pe lista cu bunatati si o cutie de viteza, plus un kit aerodinamic special setate pentru acest model, noul Koenigsegg One:1 avand astfel toate caracteristicile necesare obtinerii titlului de cea mai rapida masina de serie a planetei. Pana atunci insa, suedezii ne anunta ca extremul lor supercar are nevoie de circa 20 de secunde pentru a accelera de la 0 la 400 km/h.

  • Lamborghini Huracan LP610-4

Geneva 2014: Lamborghini Huracan LP610-4Cu peste 14.000 de exemplare produse in cei aproximativ 11 ani de existenta ai sai, modelul Lamborghini Gallardo reprezinta, probabil, cel mai mare succes comercial inregistrat vreodata de industria supercarurilor. Asadar, numai printr-o mare minune se va putea achita noul Huracan LP610-4 de sarcina de inlocuitor al legendarului Gallardo.

Geneva 2014: Lamborghini Huracan LP610-4Dar italienii nu cred in miracole, asa ca au apelat la toate cunostintele lor pentru a transforma modelul Lamborghini Huracan LP610-4 intr-o oferta de nerefuzat. Astfel, lista cu bunatati include o motorizare V10 de 5.2 litri si 610 cai putere, o transmisie automata cu dublu ambreiaj si sapte rapoarte, un sistem de tractiune integrala si, nu in ultimul rand, o acceleratie de la 0 la 100 km/h in numai 3.2 secunde.

  • Mansory Carbonado GT

Geneva 2014: Mansory Carbonado GTPe langa numeroasele noutati in materie de automobile de serie si concept car-uri, cea de-a 84-a editie a Salonului Auto de la Geneva a mai pregatit vizitatorilor sai si multiple surprize aflate in stransa legatura cu industria tuningului. Nici una dintre acestea nu se ridica insa la nivelul extremului Mansory Carbonado GT.

Geneva 2014: Mansory Carbonado GTAvand la baza supercarul italian Lamborghini Aventador LP700-4, creatia celebrei companii germane impresioneaza in special prin cele doua turbine proaspat instalate in compartimentul motor, unitatea V12 de 6.5 litri livrand acum un total de 1.600 cai putere si 1.200 Newton-Metri. Rezultatul? Doar 2.1 secunde pentru acceleratia de la 0 la 100 km/h si peste 370 de kilometri pe ora in dreptul vitezei maxime!

  • Mercedes S-Class Coupe

Geneva 2014: Mercedes S-Class CoupeNoul Mercedes S-Class Coupe nu mai reprezinta nici un mister pentru nimeni, drept pentru care reamintim doar cateva dintre cele mai importante si interesante bunatati propuse de inlocuitorul Clasei CL, precum blocurile optice frontale decorate cu 47 de cristale Swarovski sau motorizarea V8 twin-turbo de 4.7 litri si 455 cai putere.

Geneva 2014: Mercedes S-Class CoupeNu vor fi trecute cu vederea, de asemenea, nici numeroasele insertii de piele si accente de lemn masiv sau fibra de carbon de la interior, lista cu atractii principale continuand cu scaunele sport accesorizate cu o serie de cusaturi in forma de carouri. Iar acesta-i doar inceputul, urmatoarea perioada de timp urmand a aduce si alte detalii speciale, precum unul sau chiar doua propulsoare V12 bi-turbo.

  • SEAT Leon Cupra 280

Geneva 2014: SEAT Leon CupraOferita in compania unui 2.0 turbo capabil sa produca pana la 280 cai putere si 350 Newton-Metri, ultima generatie a modelului SEAT Leon Cupra ne ofera o noua perspectiva asupra automobilelor cu tractiune fata si a performantelor reusite de catre acestea. Caci, pe langa cele 5.7 secunde necesare acceleratiei de la 0 la 100 km/h, hot-hatch-ul spaniol se mai poate lauda si cu un record la Nurburgring.

Geneva 2014: SEAT Leon CupraAsa cum probabil ai aflat deja, cea mai noua generatie a modelului SEAT Leon Cupra a reusit sa parcurga cele peste 70 de viraje trasate de-a lungul celor 20.8 kilometri ai legendarului Iad Verde in numai 7 minute si 58.4 secunde, hot-hatch-ul spaniol furandu-i astfel francezului Renault Megane RS titlul de cel mai rapid automobil cu tractiune fata de la Nurburgring.

  • Skoda VisionC Concept

Geneva 2014: Skoda VisionC ConceptArunca o privire asupra noii Skoda VisionC si asculta bine aici: in cazul in care te intrebi ce este asa de important, interesant sau captivant la concept car-ul cehilor, atunci afla ca acesta prefigureaza primul coupe cu patru usi din istoria constructorului de automobile din Mlada Boleslav.

Geneva 2014: Skoda VisionC ConceptNimeni nu stie inca, cel putin la acest moment, data lansarii sale oficiale, cehii de la Skoda anuntand in schimb ca noul lor VisionC Concept are la baza aceeasi platforma modulara MQB precum ultimele generatii ale modelelor SEAT Leon sau Volkswagen Golf (si nu numai), iar propulsia sa este asigurata de o unitate turbo de 1.4 litri si 110 cai putere, capabila sa ruleze atat pe benzina, cat si pe gaz natural.

  • Volkswagen Golf GTE

Geneva 2014: Volkswagen Golf GTEGermanii de la Volkswagen au profitat de editia din acest an a Salonului Auto de la Geneva pentru a dezvalui in fata lumii intregi noul Golf GTE, un automobil care candideaza cu mari sanse la titlul de primul hot-hatch hibrid din lume.

Geneva 2014: Volkswagen Golf GTEAsa cum anuntam si initial, noul Volkswagen Golf GTE gazduieste sub a sa caroserie un sistem hibrid, inginerii companiei din Wolfsburg combinand un motor 1.4 TSI pe benzina si unul electric pentru a obtine un total de 204 cai putere si 350 de Newton-Metri. Astfel, acceleratia de la 0 la 100 km/h se realizeaza intr-un timp asemanator unui Golf GTD - 7.6 secunde mai exact, in timp ce consumul de carburant este... de povestit nepotilor: 1.5 litri la 100 de kilometri.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (22) Poze Geneva 2014: Volkswagen Golf GTE
mai multe