Honda CR-V 2015 nu pare cel mai interesant SUV de pe piata

Honda CR-V 2015 nu pare cel mai interesant SUV de pe piata
  • Cel mai puternic motor este cel de 1.6 i-DTEC de 160 cp
  • Este disponibila si o cutie automata cu 9 rapoarte
  • Masina de baza vine cu tractiune doar pe puntea fata
Distribuie pe Facebook

Japonezii de la Honda urmeaza sa lanseze in Europa noul CR-V, SUV-ul care a fost dezvaluit oficial la Paris, in toamna anului trecut. Automobilul se va pune in vanzare incepand cu aceasta primavara, dar cel putin din specificatiile tehnice, nu pare cel mai interesant SUV japonez de pe piata.

Honda tocmai a publicat noi detalii despre SUV-ul proaspat lansat in toamna anului trecut, noul CR-V. Alaturi de detalii tehnice si performante japonezii au publicat si un set nou de imagini cu generatia cea mai noua de CR-V care isi doreste sa intre puternic pe piata din Europa. Ca si noutati, masina primeste cateva modificari estetice, un motor pe motorina de 1.6 litri si o transmisie automata cu 9 rapoarte, evident, oferita optional clientilor.

Cea mai "hot" noutate cu care se mandreste CR-V-ul cel nou este motorul care isi propune sa-l inlocuiasca pe cel de 2.2 litri i-DTEC de pe generatia actuala. Noul motor Euro 6 are 1.6 litri si o putere de 160 cp, un cuplu motor de 350 Nm, destul ca viteza maxima sa fie 202 km/h si o acceleratie pana la 100 km/h in 9,6 secunde. La acest motor, optional se va oferi transmisia automata cu 9 rapoarte care o inlocuieste pe cea veche, tot automata, dar cu numai 5 viteze. In varianta standard, cutia este una manuala cu 6 rapoarte. Tractiunea integrala este standard numai pentru cei care opteaza pentru motorizare 1.6 i-DTEC de 160 cp.

Honda CR-V 2016

Acelasi motor este oferit insa si cu o putere mai mica, de 120 cp, care chipurile se mandreste cu un consum de 4.4 l/100 km. Masina vine cu transmisie manuala si tractiune fata. Urmeaza un motor de 2 litri i-VTEC pe benzina care are 155 cp, disponibil fie cu transmisie manuala cu 6 rapoarte sau una automata cu 5 trepte. In cazul motorizarii pe benzina, tractiunea standard este 4x2, iar cei care doresc integrala trebuie sa plateasca in plus.

Honda CR-V 2015 promite sa ofere clientilor un design imbunatatit, cu forme rotunjite si multe elemente cromate, dar si o lunga lista de modificari pe partea de tinuta la volan si confort. Sistemul de suspensie are noi elemente care contribuie la un mai bun comportament in viraje si intreaga geometrie a masinii a fost facuta special de japonezi ca soferul sa aiba control mai bun in diferite situatii de urgenta.

Noul CR-V vine in plus si cu sistemul multimedia Honda Connect cu ecran tactil prin care pasagerii pot avea acces la internet, GPS, camere video de la bord si sistemul audio. Ca si noutate mai este sistemul i-ACC, adica Intelligent Adaptive Cruise Control, un sistem preluat de toata lumea auto, prin intermediul caruia masina reactioneaza singura in caz de urgenta, franeaza singura daca simte vreun obstacol sau pastreaza distanta fata de vehiculele din fata.

Honda CR-V 2016

Honda CR-V 2016

Honda CR-V 2016

Honda CR-V 2016

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (36) Poze Honda CR-V 2016
mai multe