Hyundai a lansat i30 N si in Romania, dar pretul e neasteptat de mare. Un Megane RS costa cu 7.000 euro mai putin

Hyundai a lansat i30 N si in Romania, dar pretul e neasteptat de mare. Un Megane RS costa cu 7.000 euro mai putin
  • Hyundai lanseaza si in Romania noul i30 N
  • Pretul de lista se ridica la 37.045 de euro
  • Un Megane RS pleaca de la 30.000 de euro
Distribuie pe Facebook

Hyundai i30 N, prima compacta sportiva din istoria companiei sud-coreene, a fost lansata intr-un final si pe piata auto din Romania. Preturile de vanzare pornesc de la 37.045 de euro, iar singura varianta disponibila este modelul Performance cu 275 CP sub capota.

La mai bine de zece luni distanta de la prima ei aparitie in fata publicului larg, ocazie celebrata cu ocazia Salonului Auto International desfasurat la Frankfurt in septembrie 2017, prima compacta sportiva din istoria companiei Hyundai a fost lansata si in Romania.

Disponibila pe piata locala doar in versiunea de top Performance, sub capota careia unitatea turbo de doi litri produce o putere maxima de 275 CP, noua i30 N are un pret de lista mult peste asteptari: 37.045 de euro, cu taxa pe valoare adaugata de 19% inclusa.

Hyundai i30N

Hyundai i30N

Hyundai i30N

Pentru o perioada limitata de timp insa, masina care concureaza impotriva unor modele precum VW Golf GTI, Renault Megane RS sau Honda Civic Type R este vanduta cu o reducere consistenta, suficienta pentru a cobori suma minima de platit pana la 33.165 de euro.

Echiparea standard cuprinde blocuri optice cu tehnologie LED, jante din aliaj pe 19 inch, proiectoare de ceata, plus suspensie controlata electronic, tapiterie realizata din piele, scaune fata cu functie de incalzire ori climatizare automata cu reglare a temperaturii pe doua zone.

Incarcarea wireless a telefonului mobil, camera pentru marsarier cu predictie a traiectoriei, dar si pilotul automat, franarea autonoma de urgenta ori ori sistem de avertizare / asistenta la schimbarea benzii de circulatie sunt oferite, la randul lor, fara costuri suplimentare.

Asa cum precizam si la momentul lansarii, prima compacta sportiva din istoria companiei Hyundai mixeaza o motorizare turbo de doi litri si pana la 275 CP cu o cutie manuala in sase rapoarte, acestora alaturandu-li-se tractiunea fata si diferentialul de tip e-LSD.

Solutia tehnica aleasa de inginerii sud-coreeni ii permite noii i30 N sa sprinteze de la 0 la 100 km/h intr-un timp de doar 6.2 secunde, daca facem referire la versiunea de top Performance - singura varianta de echipare comercializata, de altfel, pe piata auto din Romania.

Hyundai i30N

Hyundai i30N

Hyundai i30N

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (30) Poze Hyundai i30N
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 26 Iulie 2018