I-a trimis la plimbare pe nemti. O japoneza, cea mai rapida masina cu tractiune fata de la Nurburgring!

I-a trimis la plimbare pe nemti. O japoneza, cea mai rapida masina cu tractiune fata de la Nurburgring!
  • Noul Civic Type R a devenit cel mai rapid automobil cu tractiune fata de la Nurburgring
  • Hot-hatch-ul japonez a reusit sa rezolve 'labirintul' german in 7 minute si 43.8 secunde
  • Recordul anterior a fost stabilit de modelul german Volkswagen Golf GTI Clubsport S
Distribuie pe Facebook

Neamtul Golf GTI Clubsport S i-a rapit bucuria de a fi cel mai rapid automobil cu tractiune fata din istoria circuitului de la Nurburgring, insa japonezul Honda Civic Type R nu s-a dat batut cu una, cu doua. Ba dimpotriva.

Batalia pentru suprematie dusa intre modelele Volkswagen Golf GTI Clubsport S si Honda Civic Type R continua astazi cu un nou episod.

Multumita timpului de doar sapte minute si 43.8 secunde reusit in ultimele faze de testare, hot-hatch-ul japonez a (re)devenit cel mai rapid automobil cu tractiune fata din istoria circuitului de la Nurburgring.

Printre victimele facute de noua Honda Civic Type R se numara inclusiv vechiile Audi R8 V10 Plus, BMW M3 GTS sau Mercedes CLK63 Black.

Apoi, hot-hatch-ul japonez este cu aproximativ doua, maxim trei secunde in urma unor sportive cu greutate, precum Lamborghini Murcielago LP670-4 SuperVeloce ori Porsche 997.2 Turbo S.

Daca revenim la comparatia cu vechiul detinator al titlului de cel mai rapid automobil cu tractiune fata din istoria circuitului de la Nurburgring...

... ei bine, reamintim ca modelul Volkswagen Golf GTI Clubsport S anunta la sfarsitul anului trecut un timp de sapte minute si 47.19 secunde - cu peste trei secunde inferior noului record.

Despre noua Honda Civic Type R

Lansata cu ocazia Salonului Auto desfasurat la Geneva intre 9 si 19 martie, noua Honda Civic Type R este pusa in miscare de 2.0 turbo.

Un 2.0 VTEC TURBO cu 320 CP si 400 Nm in dreptul valorilor maxime, mai exact, cuplat la o transmisie manuala cu sase rapoarte si un sistem de tractiune fata, dupa cum precizam inclusiv anterior.

Exceptand plusul de putere, hot-hatch-ul japonez aduce numeroase imbunatatiri si la nivelul suspensiei, respectiv pachetului aerodinamic.

Spoilerele fata / spate agresiv stilizate si eleronul supradimensionat din dotarea capotei portbagajului sunt insotite, de exemplu, de o noua suspensie multi-link la nivelul puntii posterioare.

Rigiditatea torsionala a caroseriei cu 38% mai mare decat in cazul generatiei anterioare reprezinta un alt factor decisiv in realizarea acestui record.

Intr-un final, de vina pentru performanta Hondei Civic Type R - programata sa intre in productia de seria din vara acestui an, se face si ampatamentul superior celui propus de vechiul model.

Honda Civic Type R la Nurburgring

Honda Civic Type R la Nurburgring

Honda Civic Type R la Nurburgring

Honda Civic Type R la Nurburgring

Honda Civic Type R la Nurburgring

Honda Civic Type R la Nurburgring

Honda Civic Type R la Nurburgring

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (18) Poze Honda Civic Type R la Nurburgring
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 24 Aprilie 2017