I se va spune si Lexus-ul saracului. Japonezii lanseaza noul LBX cu platforma de Toyota Yaris si motor de 136 CP. Cum arata in realitate

I se va spune si Lexus-ul saracului. Japonezii lanseaza noul LBX cu platforma de Toyota Yaris si motor de 136 CP. Cum arata in realitate
  • I se va spune si Lexus-ul saracului
  • Japonezii lanseaza noul LBX cu platforma de Toyota Yaris si motor de 136 CP
  • Cum arata in realitate
Distribuie pe Facebook

Asteptat sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, din 2024, respectivul model masoara 4.19 metri in lungime. Potrivit primelor informatii si detalii acordate publicitatii, care vorbesc inclusiv despre un ampatament de 2.580 de milimetri.

Prezentat intregii planete in urma cu mai bine de 22 de saptamani si jumatate, inca din prima parte lunii lui Ciresar, cel mai mic autoturism din istoria companiei Lexus a reusit sa starneasca o adevarata revolta printre fanii exclusivstului producator de automobile din Japonia. Iar motivele sunt lesne de inteles: conceput special pentru a concura impotriva unor rivali precum Audi A1 Sportback, noul LBX este asamblat pe aceeasi arhitectura GA-B precum actuala Toyota Yaris. De la subcompacta ce isi intampina potentialii cumparatori alaturi de o nota de plata de minimum 20.050 de euro a fost imprumutat si sistemul de propulsie, care combina o unitate aspirata in numai trei cilindri, cu o capacitate de 1.5 litri, pe benzina, cu unul ori doua motoare electrice pentru o putere maxima de doar 136 de cai.

Rezultatul? Cu pedala de acceleratie la podea, eterna problema a sprintului de la 0 la 100 km/h isi va gasi rezolvarea in peste noua secunde, pe cand viteza maxima nu repreznta, pentru moment, decat un mare mister si o necunoscuta de proportii, un comunicat pus anterior la dispozitia presei de specialitate dezvaluind, in schimb, ca parcurgerea clascei distante de 100 de kilometri se va face cu un consum mediu de carburant de 4.3 - 4.7 litri in cazul versiunii FWD, in timp ce varianta acompaniata de tractiune integrala va avea nevoie de 4.5 - 4.9 litri pentru o performanta simlara, se mai precizeaza in documentul mentionat anterior.

Urmand a-si face aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, incepand abia de anul viitor, controversatul LBX nu masoara decat 4.19 metri in lungime, alternativa japonezilor de la Lexus la Audi A1 oferind inclusiv un ampatament ce nu depaseste 2.580 de milimetri. Spatiul de incarcare al portbagajului urca pana la 332 de litri, cu bancheta spate la locul ei, iar lista dotarilor disponibile in standard sau contra cost, cuprinde si jante confectionate din aliaj, cu diametrul de 18 inch, tapiterie realizata din piele semi-anilina, scaune fata cu functie de incalzire, camera de 360 de grade, instrumente de bord digitale, display central cu diagonala de 9.8 inch, instalatie de climatizare cu reglare automata, pe doua zone, a temperaturii, difuzoare premium, de la Mark Levinson, cheie digitala, update-uri OTA.

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (107) Poze Lexus LBX
mai multe
Publicat în categoria: Masini noi DATA PUBLICĂRII: 7 Noiembrie 2023