Imaginile care au bagat frica in sefii de la Dacia. Citroen prezinta oficial noul C5 Aircross cu un design super spectaculos la exterior si doua display-uri diferite la interior. Cum arata in realitate

Imaginile care au bagat frica in sefii de la Dacia. Citroen prezinta oficial noul C5 Aircross cu un design super spectaculos la exterior si doua display-uri diferite la interior. Cum arata in realitate
Alte detalii demne de precizat cuprind inclusiv faruri cu matrice de LED-uri, scaunele Advanced Comfort, cu functii de actionare electrica, incalzire, racire, masaj in dotare, afisaj pe parbriz si climatizare automata. Asa cum mentionam, de altfel, si anterior.
Trimite unui prieten

Dezvaluita intregii planete acum mai bine de sapte zile, inca de la inceputul saptamanii trecute, cea de-a doua generatie a modelului C5 Aircross stie, cu siguranta, cum sa iasa in evidenta. Conceputa special pentru a concura impotriva unor rivali precum Bigster, masina caracterizata de o lungime de 4.652 de milimetri si un ampatament de 2.784 de milimetri se remarca numaidecat prin design-ul super spectaculos de la nivelul departamentului exterior, pe cand interiorul adopta doua display-uri color diferite, unul de 10 inch, pentru instrumentele de bord digitale, iar altul de 13 inch, pentru sistemul de infotainment cu inteligenta artificiala.

Lista elementelor demne de precizat cuprinde, dupa cum mentionam, de altfel, si anterior inclusiv faruri cu matrice de LED-uri, scaunele Advanced Comfort, cu functii de actionare electrica, incalzire, racire, masaj in echipare, afisaj pe parbriz. Si climatizare automata.

Programata sa isi faca aparitia pe strazi si in showroom-uri, la vanzare, in perioada imediat urmatoare, inainte de sfarsitul anului curent, alternativa companiei Citroen la actualul Bigster isi va intampina cumparatorii in nenumarate versiuni de motorizare. Printre multiplele variante pregatite de noul C5 Aircross isi va face loc atat o savoare mild-hybrid de 1.2 litri, cu 145 de cai putere, cat si o aroma plug-in hybrid de 1.6 litri, cu 195 de cai putere, fisa cu specificatii de ordin tehnic incheindu-se cu doua configuratii cu propulsie suta la suta electrica, optiunea de top oferind o unitate care produce 230 de cai putere, alimentata de o baterie de 97 de kilowati-ora.

Trimite unui prieten