Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW. Alfa prezinta oficial noul Stelvio cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale. Italienii au publicat acum lista oficiala de preturi

Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW. Alfa prezinta oficial noul Stelvio cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale. Italienii au publicat acum lista oficiala de preturi
  • Imaginile care au bagat frica in sefii de la Mercedes, Audi si BMW
  • Alfa prezinta oficial noul Stelvio cu faruri Matrix LED si ceasuri de bord digitale
  • Italienii au publicat acum lista oficiala de preturi
Distribuie pe Facebook

Sub capota, clientii nu vor avea la dispozitie - cel putin pentru moment, decat doua motorizari mari si late, cu marea batalie pentru cumparatori urmand a se intre un benzinar de 2.0 litri si un diesel cu o capacitate de 2.143 de centimetri cubi. Potrivit configuratorului oficial.

Dezvelita publicului larg acum mai bine de sase saptamani, inca de la inceputul lunii noiembrie, mult anticipata versiune imbunatatita a modelului comercializat de Alfa sub numele de Stelvio are - incepand de astazi, si un pret de vanzare. 57.650 de euro este - mai precis, suma minima pe care persoanele dornice sa experimenteze noul meniu al gamei lansate special, in anul 2016, pentru a concura impotriva unor produse precum GLC, Q5 si X3 il vor avea de achitat pe piata auto din Germania, cu varianta de baza urmand a se bucura de compania unui propulsor turbo de 2.0 litri si 280 de cai, pe benzina. Acompaniat de o transmisie automata cu opt rapoarte si un sistem de tractiune integrala, respectivul agregat promite sa rezolve problema sprintului de la 0 la 100 de kilometri pe ora, cu pedala de acceleratie la podea, intr-un timp de numai 5.7 secunde, acul vitezometrului continuandu-si apoi incursiunea pana la o viteza de 230 de kilometri pe ora - conform fisei cu specificatii tehnice.

Alfa Romeo Stelvio Facelift

Alfa Romeo Stelvio Facelift

Lista ingredientelor ce compun reteta caracteristica mentionata anterior continua - mai mult ori mai putin surprinzator, de la caz la caz, cu o echipare standard extrem de bogata, printre dotarile disponibile fara costuri suplimentare numarandu-se si o pereche de faruri insotite de tehnologia Matrix LED. Din peisaj nu lipsesc insa - ba dimpotriva, am putea spune si nu am gresi sau exagera cu nimic, nici setul de jante cu diametrul de 19 inch, volanul multifunctional cu design in trei spite, plus padele pentru schimbarea treptelor de viteza, ceasurile de bord digitale, display-ul central cu o diagonala de 8.8 inch, instalatia audio de inalta fidelitate, condimentata cu un total de opt boxe, camera video pentru marsarier, senzorii de parcare fata si spate, cruise control-ul adaptiv, asistentul pentru mentinerea benzii.

Pe piata auto din Germania, noua Alfa Stelvio Facelift propune o gama compusa din patru arome diferite - denumite, in ordinea crescatoare a notei de plata, Sprint, TI, Veloce si, nu in ultimul rand, Competizione. Fiecare dintre savorile cu pricina se mai poate lauda - spre deliciul consumatorilor genului in cauza, si cu o unitate diesel de 2.143 de centimetri cubi, la randul sau cu patru cilindri in linie, proiectata pentru a pune la dispozitia soferului, dupa spusele companiei producatoare, undeva in jurul a 210 CP. Livrarea puterii maxime se face - si de data aceasta, catre ambele punti, tot prin intermediul unei cutii cu doua pedale, in opt trepte, printre performantele anuntate regasindu-se atat un 0 - 100 de kilometri pe ora intr-un interval de circa 6.6 secunde, cat si o viteza de top sinonima de aproximativ 215 de kilometri pe ora, pe cand consumul mediu urca pana la 8.4 litri la 100 de kilometri, prag asociat unor emisii de 192 de grame de CO2 pe kilometru, se mai spune in brosura oficiala.

Alfa Romeo Stelvio Facelift

Distribuie pe Facebook
Vezi toate pozele (26) Poze Alfa Romeo Stelvio Facelift
mai multe